Niken

Niken

Pilotaţi revoluţia

Noua NIKEN este o parte a viitorului dvs. Şi este pregătită să ofere o dimensiune complet nouă în controlul pilotajului.

Dispunând de tehnologia noastră unică cu mai multe roţi de înclinare, această motocicletă nouă şi versatilă cu 3 roţi arată, se pilotează şi se simte ca nici o alta. Drumurile întortocheate sunt terenul ei de joacă natural. Iar cu roţile de înclinare duble pe faţă care vă oferă un sentiment plăcut de aderenţă, NIKEN poate vira în siguranţă deplină.

Prin designul său îndrăzneţ şi futurist, NIKEN este o prezență impunătoare. Iar cuplul ridicat al motorului său uşor de 847 cmc în 3 cilindri şi şasiul hibrid oferă experienţe sportive palpitante şi confort pe distanţe lungi. Pilotaţi revoluţia.

Detalii

  • Un concept complet nou în industria motocicletelor
  • Abilităţi de virare unice
  • Senzaţie de aderenţă pe partea din faţă, siguranţă şi frânare
  • Design radical, îndrăzneţ şi unic
  • Tehnologie avansată cu mai multe roţi de înclinare
  • Unghi de înclinare mare, maximum 45 de grade
  • Direcţie Ackermann, furci inversate duble pe faţă
  • Distribuţie a greutăţii de aproximativ 50:50, cu pilot
  • Suspensie spate complet reglabilă
  • Motor CP3 de 847 cmc în 3 cilindri, răcit cu lichid, DOHC
  • TCS, QSS, Ambreiaj A&S, D-MODE, Regulator de viteză
  • Cadru hibrid din oţel şi aluminiu

Imagini

Caracteristici

Tehnologie nouă cu mai multe roţi cu înclinare (LMW - leaning multi wheel)

Designul avansat cu mai multe roţi cu înclinare (LMW - leaning multi wheel) al motocicletei NIKEN oferă o experienţă incredibilă şi o senzaţie de siguranţă în viraje. Alcătuită din braţe patrulatere paralele şi suspensie cu consolă telescopică, designul unic al modelului Ackermann de la Yamaha oferă o senzaţie sporită de stabilitate şi aderenţă în viraje şi pe o gamă largă de condiţii ale suprafeţei de drum.

Design îndrăzneţ şi futurist.

Cu roţile frontale duble de înclinare, furci inversate cu tub dublu şi pragurile late, NIKEN are un aspect nou extrem şi impozant care îi reflectă caracterul revoluţionar de pilotaj. Designul impunător şi atletic al carenei dispune de faruri duble şi rezervor de combustibil integrat care creează un profil îndrăzneţ şi unic.

Cadru hibrid

Pentru a obţine senzaţia naturală de pilotaj, precum şi agilitatea unei motociclete sport şi siguranța în viraje, a fost utilizat un cadru hibrid special. Capul de direcţie din oţel turnat a fost conectat la zona de pivot a braţului oscilant din aluminiu prin tubulatură de oţel pentru a oferi nivelurile necesare de forţă, rigiditate şi flexibilitate exact acolo unde sunt necesare.

Motor CP3, 847 cmc în 3 cilindri.

Cuplul puternic al motorului de 847 cmc în 3 cilindri al NIKEN a fost dezvoltat plecând de la designul extraordinar de reuşit folosit la modelele Yamaha MT-09 şi Tracer 900. Setările speciale ale injecției cu combustibil sunt folosite pentru atingerea unei performanţe puternice în situaţii de pilotaj întortocheate şi provocatoare - iar noul design al arborelui oferă o experienţă excelentă de manevrare şi un demaraj uşor.

Carenă faţă sport, cu faruri duble cu LED

Carenajul frontal lat, curbat este echipat cu faruri cu LED duble care subliniază aspectul sportiv şi sigur al NIKEN, iar luminile de poziţie duble contribuie la evidenţierea aspectului puternic şi impunător al roţilor frontale duble. Oglinzile derivate de la modelul YZF-R1 dispun de semnalizatoare cu lumini cu LED integrate pentru a îmbunătăţi aspectul îndrăzneţ şi futurist.

Unghi mare de înclinare la 45 de grade

Zona frontală de înaltă tehnologie dispune de roţi duble de 15 inchi cu anvelope 120/70R15 special concepute, care oferă niveluri înalte de aderenţă şi o senzaţie de siguranţă la frânare şi viraje. Cu jante de 410 mm, designul sofisticat al zonei frontale a acestui LMW oferă unghiuri mari de înclinare, de până la 45 de grade, pentru a vă oferi o nouă experienţă la viraje.

Tehnologie avansată de control electronic

Motocicleta cea mai revoluţionară şi futuristă a lumii este complet echipată cu cele mai noi tehnologii de control electronic - inclusiv D-MODE în 3 poziţii, YCC-T, regulator de viteză şi un sistem de control al tracţiunii cu două niveluri de intervenţie şi un buton de dezactivare. Iar pentru o performanţă unitară, NIKEN dispune de ambreiaj A&S și QSS.

Tablou de bord compact cu afişaj LCD

Ca pilot nou al NIKEN, vă veţi bucura de o privelişte unică în faţă. Lăţimea frontală a carenei sporeşte senzaţia generală de siguranţă şi stabilitate, iar aspectul futurist este completat de către tabloul de bord compact care dispune de un afişaj LCD alb pe un fundal negru pentru o vizibilitate mai bună pe timp de zi.

Furci inversate cu tub dublu

Partea frontală sofisticată a lui NIKEN este prevăzută cu două roţi de 15 inchi care oferă o senzaţie sporită de aderenţă şi stabilitate. Furcile inversate cu două braţe oferă o experienţă de pilotaj sigură şi confortabilă, îmbunătăţind designul îndrăzneţ şi futurist.

Suspensie spate complet reglabilă

Suspensia spate a lui NIKEN oferă capacitate de reglare completă pentru amortizare la preîncărcare, compresie şi revenire, permiţând-vă să efectuaţi setările în funcţie de diferite condiţii; pentru comoditate, preîncărcarea poate fi setată fără a fi nevoie de unelte.

Frâne faţă cu discuri duble de 298 mm

Discurile faţă duble de 298 mm generează performanţe de frânare ridicate, iar suprafaţa de contact crescută oferită de cele două roţi faţă îi permite lui NIKEN să oprească rapid şi eficient. Cu discuri de frână de 282 mm pe spate, aceste trei discuri de diametru mare funcţionează pe toate cele trei roţi, oferindu-vă un nivel ridicat de control.

Rezervor de combustibil din aluminiu

Rezervorul superb din aluminiu al NIKEN a fost conceput folosind aceeaşi tehnologie avansată de producţie ca la YZF-R1. Dispunând de un design neted şi graţios, care se potriveşte perfect cu carena lată în zona frontală, acest rezervor de combustibil uşor de 18 litri dispune de suprafeţe concave care îi oferă o zonă fermă de sprijin pentru genunchi şi vă permite să vă mişcaţi liber.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

3-cilindri, 4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape

Capacitate cilindrică

847 cmc

Alezaj X Cursă

78,0 mm x 59,1 mm

Compresie

11,5 : 1

Putere maximă

84,6 kW (115,0PS) @ 10.000 rpm

Varianta cu putere limitată

nu e disponibil

Cuplu maxim

87,5 Nm (8,9 kgf+m) @ 8.500 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Fuel consumption

nu e disponibil

CO2 emission

nu e disponibil

Şasiu

Track

410 mm

Cadru

Diamant

Cursă faţă

110 mm

Unghi rolă de direcţie

20Âş

Traseu

74 mm

Sistem suspensie faţă

Double upside down telescopic forks

Sistem suspensie spate

(suspensie tip braţ)

Cursă spate

125 mm

Frână faţă

Hydraulic Double Disc, Ø 298 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 282 mm

Anvelopă faţă

120/70 R 15

Anvelopă spate

190/55 R 17

Observaţie

Dual front tyres

Dimensiuni

Lungime totală

2.150 mm

Lăţime totală

885 mm

Înălţime totală

1.250 mm

Înălţimea scaunelor

820 mm

Baza roţilor

1.510 mm

Gardă minimă la sol

150 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

263 kg

Capacitate rezervor carburant

18 L

Capacitate rezervor ulei

3,4 L

Video

Comentarii