Yamaha YZF-R3 2018

  • Yamaha YZF-R3 2018
  • Yamaha YZF-R3 2018

Un Supersport uşor pentru utilizare zilnică

Motocicletele Yamaha, de seria R, definesc standardele în lumea supersport, datorită stilului de primă clasă, tehnologiei avansate şi performanţei senzaţionale.

Aceasta este o motocicletă nouă care se potriveşte perfect în gama noastră supersport, între modelul cu succes comercial YZF-R125 şi seria campioană YZF-R6: vă prezentăm noua YZF-R3! Indiferent dacă doriţi să treceţi la următorul nivel de la 125 sau dacă sunteţi un începător al sportului pe două roţi, puteţi fi sigur că YZF-R3 a fost construită cu aceeaşi atenţie la detalii pe care o acordăm fiecărei motociclete din seria R.

Aruncaţi o privire la carenajul agresiv cu faruri duble şi la caroseria aerodinamică, şi puteţi vedea ADN-ul pur al seriei R. Noua YZF-R3: o supermotocicletă pe care o puteţi pilota în fiecare zi!

Detalii

  • Motocicletă supersport usoara din categoria de licenţă A2
  • Dezvoltată utilizând ADN-ul pur al seriei R
  • Motor cu doi cilindri în linie de 320 cmc, lin şi puternic
  • Şasiu subţire şi uşor cu manevrare agilă, sportivă
  • Carenaj agresiv complet cu faruri duble de serie R
  • Caroserie aerodinamică cu centrul de greutate scazut
  • Suspensie sportivă şi confortabilă
  • Performanţă de frânare puternică
  • Pregătită pentru utilizare zilnică, în oraş sau pe autostradă

Imagini

Caracteristici

Motor dinamic nou de 320 cc cu doi cilindri în linie

Motor dinamic nou, de 320 cmc cu doi cilindri în linie

Alimentarea ultimului model supersport de serie R de la Yamaha este asigurată de un motor nou conceput, de 320 cc, răcit cu lichid şi cu doi cilindri în linie, care are unele dintre cele mai avansate tehnologii din clasă. Cu un randament maxim de 42 CP/31,3 kW la 10.750 rpm, motorul R3 asigură o reacţie instantanee a acceleraţiei pentru o pilotare senzaţională - de fiecare dată.

Tehnologie de serie R

 

Tehnologie de serie R

R3 utilizează o tehnologie sofisticată de seria R, inclusiv un arbore cu came acţionat direct, pistoane forjate, biele carburate, cilindru cu frecare redusă - şi multe altele. Pentru a asigura un bun echilibru dintre pilotarea la viteză redusă şi performanţa la viteză ridicată, motorul are un design cu braţ de pârghie la 180 grade, în timp ce se utilizează un balansor primar pentru a reduce vibraţiile şi zgomotul mecanic.

Cadru tubular sportiv şi agil

 

 

Cadru tubular sportiv şi agil

Şasiul compact şi uşor este fabricat din ţeavă de oţel de mare rezistenţă care asigură un echilibru optim între putere şi rigiditate. Pentru caracteristici de manevrare sportivă şi agilă, ampatamentul R3 este aproape acelaşi ca şi pentru R6, la 1.380 mm - în timp ce distribuţia greutăţii 50/50 faţă/spate şi înălţimea scaunului de 780 mm asigură o pilotare echilibrată.

Braţ oscilant lung de tip R1

 

 

Braţ oscilant lung de tip R1

Pentru a accentua ADN-ul său puternic de serie R, noua YZF-R3 beneficiază de un braţ oscilant foarte lung, inspirat de la R1. Având acelaşi raport dintre braţul oscilant/ampatament ca şi fratele său mai mare legendar, această configuraţie dovedită în curse asigură o performanţă de manevrare puternică în linie dreaptă şi o transmisie mai eficientă de putere pentru drum.

Roţi din aliaj turnat cu 10 spiţe, de serie R

 

Roţi din aliaj turnat cu 10 spiţe, de serie R

Pe lângă faptul că arată grozav, roţile uşoare de aluminiu cu 10 spiţe accentuează specificaţiile supersport ale R3 şi confirmă ADN-ul pur de serie R. Având cinci perechi de spiţe turnate subţiri care completează aspectul uşor şi elegant al motocicletei, roţile de 17 ţoli sunt dotate cu o anvelopă de faţă de 110/70-17 şi o anvelopă de spate de 140/70-17.

Stilizare distinctivă de serie R

 

 

Stilizare distinctivă de serie R

Observaţi noua motocicletă fabuloasă R3 din orice unghi şi devine evident de unde provin genele acesteia! Caroseria aerodinamică unghiulară are linii distinctive inspirate din seria R şi faruri duble cu pantă inversată - precum şi tobă de eşapament scurtă şi coadă ascuţită şi curbată în sus - toate sunt puternic influenţate de aspectul modelului R6, câştigătorul Campionatului mondial.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

2-cilindri, Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-supape

Capacitate cilindrică

321cc

Alezaj X Cursă

68,0 mm x 44,1 mm

Compresie

11,2 : 1

Putere maximă

30,9 kW (42,0CP) @ 10.750 rpm

Cuplu maxim

29,6 Nm (3,0 kg-m) @ 9.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Diamant

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice

Cursă faţă

130 mm

Unghi rolă de direcţie

25º

Traseu

95 mm

Sistem suspensie spate

Basculă

Cursă spate

125 mm

Frână faţă

disc mono hidraulic , Ø 298 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 220 mm

Anvelopă faţă

110/70-17M/C 54H (Tubeless)

Anvelopă spate

140/70-17M/C 66H (Tubeless)

Dimensiuni

Lungime totală

2.090 mm

Lăţime totală

720 mm

Înălţime totală

1.135 mm

Înălţimea scaunelor

780 mm

Baza roţilor

1.380 mm

Gardă minimă la sol

160 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

169 kg

Capacitate rezervor carburant

14,0 L

Capacitate rezervor ulei

2,4 L

Accesorii

Video

Comentarii