Yamaha WR250F 2018

Yamaha WR250F 2018

Pret: 8.395 Eur + TVA

Greşit intenţionat

Noi, cei de la Yamaha, conducem, nu îi urmăm pe alţii; aşadar, ne place să facem lucrurile în felul nostru. Iar atunci când priviţi motorul „inversat”, de înaltă tehnologie, al WR250F, veţi vedea că lucrul care unora li se poate părea „greşit” este perfect potrivit pentru dvs.!

Pentru o senzaţie crescută de putere şi turaţie, acest motor în 4 timpi câştigător a primit o varietate de îmbunătăţiri la nivel de performanţă, inspirate de motocicletele noastre de curse din campionatul mondial de enduro. Şi, pentru cea mai bună manevrabilitate şi cel mai bun comportament în viraje din clasa sa, există un nou şasiu compact din aluminiu, bazat pe modelul YZ250F, cu setări de suspensie optimizate.

Grafica nouă şi jantele albastre îi oferă un aspect de motocicletă de uzină. Iar cu durabilitatea şi calitatea Yamaha ca dotări standard, această motocicletă este alegerea perfectă.

Detalii

  • Motor de 250 cc şi 4 timpi, uşor, compact şi agil
  • Motor cu injecţie puternic
  • Chiulasă inversată reproiectată
  • Şasiu compact actualizat din aluminiu
  • Ambreiaj enduro cu transmisie cu 6 viteze şi raport larg
  • Demaror electric fără comutator
  • Amplificator de putere prin conectare pentru tuning simplu
  • Suspensie cu performanţă excepţională
  • Filtru de aer detaşabil rapid, montat la partea superioară
  • Rezervor de combustibil de 7,5 litri, poziţionat central
  • Centrare greutate pentru schimbări rapide de direcţie
  • Roată spate de 18 ţoli, anvelope Metzeler 6 Days Extreme

Imagini

Caracteristici

Motor revoluţionar de 250 cmc, în 4 timpi

Echipat cu 4 supape din titan, motorul DOHC revoluţionar înclinat în spate, de 250 cmc, răcit cu lichid, în 4 timpi şi cu injecţie de combustibil a primit o remapare a ECU, ceea ce oferă putere optimizată şi un limitator de turaţie îmbunătăţit. Pentru un randament de putere echilibrat, cu fiabilitate sporită, partea inferioară este prevăzută cu un raport de echilibru revizuit al braţului de pârghie şi cu bielă din nichel şi oţel crom-molibden.

Chiulasă inversată nouă

Noua chiulasă inversată are porturi de admisie şi evacuare mai scurte, pentru putere mai consistentă la turaţie ridicată, în timp ce camele şi arcurile de supapă noi îmbunătăţesc cuplul la turaţie mică şi medie. Iar pentru un interval larg de performanţă echilibrată, WR250F a primit un piston nou, uşor, cu cap plat şi un bolţ de piston întărit, cu înveliş din DLC şi frecare redusă, precum şi braţ de pârghie şi bielă noi.

Şasiu compact nou din aluminiu, de tipul celui de la YZ250F

Pentru a optimiza performanţa sporită a motorului îmbunătăţit, WR250F este dotat cu un şasiu nou uşor din aluminiu, cu lonjeroane bilaterale, bazat pe cel utilizat la WR250F. Conceptul său compact aduce un echilibru ideal între rezistenţă şi rigiditate, oferindu-vă încrederea şi capacitatea de a deţin controlul complet pe toate tipurile de teren extrem, la viteze reduse şi ridicate.

Centrare greutate

Designul cu centrarea greutăţii este un concept pe care noi l-am iniţiat şi este ceea ce oferă motocicletei WR250F avantajul faţă de competiţie. Prin amplasarea componentelor principale, precum rezervorul de combustibil, cilindrul şi sistemul de evacuare, aproape de centrul şasiului, am putut să creăm o motocicletă enduro a cărei manevrabilitate agilă oferă pilotului Yamaha un adevărat avantaj; toată ziua.

Setări optimizate ale suspensiei

Suspensia dedicată enduro utilizează setări optimizate, pentru control îmbunătăţit. Furca faţă KYB® AOS inversată de 48 mm oferă amortizare în funcţie de viteză, pentru cea mai bună performanţă din clasă, pe teren variat. Iar în partea posterioară, această motocicletă de 250 cmc în 4 timpi, de înaltă tehnologie, utilizează un sistem de suspensie spate articulată Monocross şi amortizor KYB®, pentru tracţiune supremă.

Ambreiaj enduro mai lin şi transmisie cu 6 viteze şi raport larg

Transmisia WR250F este dotată cu un ambreiaj care a fost conceput special pentru a rezista la ore întregi de utilizare. O manetă nou-proiectată oferă o operare şi mai lină a ambreiajului; iar pentru a optimiza performanţa mai consistentă a motorului îmbunătăţit, a fost construită special o transmisie cu 6 viteze şi raport larg.

Amplificator de putere Yamaha

Yamaha Power Tuner vă permite să reglaţi caracterul de performanţă al WR250F, pentru a se potrivi diferitelor condiţii de pilotare. Acest accesoriu plug-in vă oferă o gamă largă de opţiuni de reglare, care vă permit să selectaţi propriile setări personalizate, din nou-dezvoltata mapare 3D. Cu Power Tuner, acum aveţi tehnologie de reglare de uzină, la vârful degetelor!

Demaror electric fără comutator

Pentru pornire uşoară şi fiabilă de fiecare dată, această motocicletă enduro de generaţie următoare este echipată cu un sistem de aprindere fără comutator, care vă permite să porniţi motorul cu o singură apăsare a butonului demarorului electric. Iar pentru a reduce greutatea totală a lui WR250F, demarorul cu pedală a fost eliminat.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-supape

Capacitate cilindrică

250cc

Alezaj X Cursă

77,0 mm x 53,6 mm

Compresie

13,5 : 1

Putere maximă

-

Cuplu maxim

-

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

CDI, Electric şi pedală

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Cadru semidublu

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice

Cursă faţă

310 mm

Traseu

114 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

318 mm

Frână faţă

mono disc , Ø 250 mm

Frână spate

mono disc, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

90/90-21 54M

Anvelopă spate

130/90-18 69M

Dimensiuni

Lungime totală

2.165 mm

Lăţime totală

825 mm

Înălţime totală

1.280 mm

Înălţimea scaunelor

965 mm

Baza roţilor

1.446 mm

Gardă minimă la sol

325 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

118 kg

Capacitate rezervor carburant

7,5 Litri

Capacitate rezervor ulei

1,1 Litri

Accesorii

 

Video

Comentarii