Yamaha YZ250 2018

Yamaha YZ250 2018

Pret: 6.807 Eur + TVA

Piloţi de motocros

Dacă aveţi experienţă în scena curselor "dirt bike", ştiţi că YZ250 are un istoric destul de impresionant. În decursul anilor, această motocicletă pursânge a câştigat aproape toate premiile care merită câştigate în motocros şi supercros.

Cu o performanţă explozivă a motorului şi un şasiu de aluminiu cu greutate redusă, YZ250 atrage piloţi loiali care au crescut cu modelele în 2 timpi. De asemenea, a atras atenţia unei noi generaţii de piloţi tineri care vor doar să iasă pe drum şi să conducă.

Aspectul şi imaginea suplă a acestei moderne motociclete de fabrică se potriveşte cu caroseria modernă – iar cu furcile de tip YZ-F şi suspensia spate, YZ250 este gata să câştige!

Detalii

  • motor de 250 cc în 2 timpi cu performanţă explozivă
  • Şasiu de aluminiu cu cadru semi-dublu cu greutate redusă
  • Putere instantanee cu manevrare agilă
  • Furcă de 48 mm de tip YZ-F, funcţie aer/ulei separată
  • Sistem de suspensie spate monocros tip YZ-F
  • Caroserie impecabilă pentru o imagine suplă şi modernă
  • Mecanism de reglare a ambreiajului cu acţionare rapidă
  • Suporturi late pentru tălpi pentru un control perfect
  • Tehnologie de motor în 2 timpi pentru întreţinere mai facilă
  • Carburator Keihin de 38 mm uşor de reglat
  • Sistem YPVS care optimizează cuplul
  • Gamă largă de accesorii originale disponibile

Imagini

Caracteristici

Caroserie impecabilă şi elemente grafice îndrăzneţe

Caroserie impecabilă şi elemente grafice îndrăzneţe

Modelul YZ250 în 2 timpi este echipat cu o caroserie modernă şi cu elemente grafice care îi conferă un aspect delicat şi modern. Apărătoarele şi protecţiile pentru furcă îi conferă o imagine agilă, în timp ce măştile laterale şi capacul pentru şa evidenţiază aspectul proaspăt - iar pentru a consolida stilul de „motocicletă de fabrică”, am montat prize de aer cu elemente grafice noi.

Furcă inversată de 48 mm, tip YZ-F

Furcă inversată de 48 mm, tip YZ-F

Furcile inversate frontale de 48 mm sunt similare designului folosit pentru modelul YZ-F în 4 timpi şi au un sistem de aer/ulei separat, care previne intrarea aerului în cartuş, pentru o amortizare mai stabilă. Furcile funcţionează cu setări speciale specifice pentru YZ250 şi asigură caracteristici de manevrare uşoară şi agilă.

Sistem de suspensie spate tip monocros

Sistem de suspensie spate tip monocros

Noul model YZ250 este echipat cu un sistem de suspensie spate tip monocros cu acţionare lină, care este alcătuit dintr-un braţ oscilant, amortizor şi cuplare preluate de la motocicletele YZ-F în 4 timpi. Acest sistem oferă caracteristici excelente de amortizare a şocurilor, împreună cu tracţiune eficientă, pentru o performanţă care promite victoria.

Suporturi late pentru tălpi

Suporturi late pentru tălpi

YZ250 în 2 timpi beneficiază de o gamă de caracteristici care provin direct de la cele mai recente modele YZ-F ale noastre în 4 timpi. Suporturile late pentru tălpi conferă suport suplimentar pentru un sentiment de control total în timpul curselor agresive - şi este prevăzut şi un dispozitiv modern de reglare a ambreiajului, pentru reglări uşoare pentru slăbirea cablului, care nu necesită unelte.

Motor în 2 timpi de 250 cc cu YPVS

Motor în 2 timpi de 250 cc cu YPVS

Puterea explozivă şi cuplul puternic produs de motorul răcit cu lichid de 249 cc în 2 timpi este ceea ce face YZ250 atât de popular pentru toată lumea, de la piloţi de curse „dirt bike” împătimiţi până la piloţi independenţi şi care vor doar să se distreze. Alimentat de un carburator de 38 mm şi având YPVS care creşte cuplul, acest motor cu 5 viteze răspunde instant la comenzile pilotului.

Şasiu de aluminiu cu cadru semi-dublu cu greutate redusă

Şasiu de aluminiu cu cadru semi-dublu cu greutate redusă

YZ250 are un şasiu de aluminiu compact şi uşor cu cadru semi-dublu care sigură rigiditate echilibrată pentru putere imensă cu greutate redusă. Împreună cu sistemul de suspensie spate tip monocros, şasiul de aluminiu ajută la menţinerea greutăţii la plin la doar 103 kg, pentru agilitate excelentă.

Specificatii Tehnice

Motor

Engine type

liquid-cooled, 2-stroke, Forward-inclined single cylinder, reed valve with YPVS

Displacement

249cc

Bore x stroke

66.4 mm x 72.0 mm

Compression ratio

8.9 ~ 10.6 : 1

Maximum power

-

Maximum Torque

-

Lubrication system

Premix

Clutch Type

Wet, multiple-disc coil spring

Carburettor

Keihin PWK38S/1

Ignition system

CDI

Starter system

Kick

Transmission system

Constant Mesh, 5-speed

Final transmission

Chain

Chassis

Frame

Alu semi-double cradle

Front suspension system

Upside-down telescopic fork

Front travel

300 mm

Caster Angle

26º

Trail

109 mm

Rear suspension system

Swingarm, (link suspension)

Rear Travel

315 mm

Front brake

Single Disc, Ø 250 mm

Rear brake

Single Disc, Ø 245 mm

Front tyre

80/100-21 51M

Rear tyre

110/90-19 62M

Dimensions

Overall length

2,147 mm

Overall width

827 mm

Overall height

1,299 mm

Seat height

976 mm

Wheel base

1,446 mm

Minimum ground clearance

367 mm

Wet weight (including full oil and fuel tank)

103 kg

Fuel tank capacity

8.0 litres

Oil tank capacity

0.8 litres

Accesorii

 

Video

Comentarii