Yamaha YZ250F 2018

Yamaha YZ250F 2018

Pret: 7.059 Eur + TVA

Gândire inovatoare

Cu recorduri care includ victoriile obţinute cu efort din Campionatul FIM şi AMA pe ambele părţi ale Atlanticului, revoluţionarul YZ250F are ceea ce trebuie pentru a vă propulsa în fruntea podiumului.

Această motocicletă de motocros cu tehnologie avansată este echipată cu o chiulasă inversată de înaltă performanţă, care vă oferă avantajul câştigător împotriva concurenţei. Iar cu cadrul reproiectat din aluminiu şi setări precise ale suspensiei, puteţi rula mai rapid şi mai în forţă de la start până la trecerea liniei de sosire!

Indiferent dacă sunteţi un pilot de curse experimentat sau un începător cu atac rapid, revoluţionarul YZ250F oferă întreaga putere şi agilitate de care aveţi nevoie pentru a vă maximiza potenţialul. Gândiţi inovator. Gândiţi YZ250F.

Detalii

  • Chiulasă inversată de înaltă performanţă
  • Arbori cu came ridicaţi şi supape cu diametru mare
  • Ţeavă de eşapament frontală cu diametru mare
  • Transmisie şi mapare ECU line
  • Cadru din aluminiu cu monturi din oţel ale motorului
  • Furci cu separare aer-ulei şi tuburi exterioare mai solide
  • Setări precise ale suspensiei pentru furcile frontale
  • Motor DOHC cu 4 valve, de 250 cc, răcit cu lichid
  • Admisie orientată spre faţă şi carcasa filtrului de aer montată în partea superioară
  • Centru de greutate echilibrat pentru manevrare agilă
  • Tehnologie ultramodernă MXGP

Imagini

Caracteristici

Chiulasă de înaltă performanţă

Chiulasă de înaltă performanţă

Modelul YZ250F are o chiulasă inversată şi prezintă profiluri de camă înalte, precum şi supape de admisie cu diametru mare şi arcuri de supape puternice. Echipată cu o evacuare frontală cu diametru lărgit, această chiulasă avansată care sporeşte puterea, vă oferă putere în regim de turaţii medii şi superioare, pentru un avantaj real încă de la start.

Eficienţă de admisie

Eficienţă de admisie

Proiectat să lucreze la turaţii înalte, modelul YZ250F absoarbe zeci de mii de litri de aer curat la o motocicletă obişnuită, iar pentru a reduce pierderile, modelul prezintă o pâlnie de admisie scurtă. Combinat cu o articulaţie de acceleraţie care oferă o deschidere mai largă cu 5% în portul de admisie ridicat, acest design extrem de eficient vă oferă mai multă putere.

Cadru din aluminiu cu lonjeroane

Cadru din aluminiu cu lonjeroane

YZ250F dispune de un cadru din aluminiu cu lonjeroane, mai lat în zona din spatele punctului de pivotare a braţului oscilant, oferind o rigiditate torsională crescută, pentru stabilitate sporită la manevrare. Suporturile din oţel de montare a motorului sporesc manevrabilitatea, iar scăriţele oferă o poziţie mai confortabilă la condus, cu centrul de greutate mai coborât.

Furci faţă de înaltă rigiditate

Furci faţă de înaltă rigiditate

Furcile faţă cu separare aer-ulei (AOS) ale modelului YZ250F sunt considerate printre cele mai bune din clasă şi sunt echipate cu tuburi exterioare cu rigiditate mare, care oferă pilotului un feedback excelent. Setările de fabrică pentru compresie şi revenire sunt revizuite, în comparaţie cu precedenta actualizare a modelului, iar capacitatea de ulei a furcii este setată pentru a oferi o manevrabilitate îmbunătăţită.

Transmisie lină

Transmisie lină

Pentru a face faţă puterii, transmisia este dotată cu dinţi laţi şi cleşti modificaţi. Împreună cu arborele cu came şi activarea ambreiajului, aceste optimizări oferă o schimbare lină, rapidă şi fermă. ECU dispune de setări de aprindere şi alimentare, precum şi de o limită ridicată a turaţiei, pentru o senzaţie superbă de supraturare.

Frână cu disc faţă de 270 mm

Frână cu disc faţă de 270 mm

Puterea de frânare este la fel de importantă ca şi puterea motorului când vine vorba de obţinerea turelor de pistă mai rapide, iar modelul YZ250F este echipat cu frână cu disc faţă cu diametrul larg, de 270 mm şi un disc spate tratat la cald, de 245 mm. Acest sistem extrem de eficient oferă niveluri înalte de putere de frânare, cu senzaţie exactă şi control precis, permiţându-vă să frânaţi mai puternic şi mai târziu.

Specificatii Tehnice

Motor

Tip motor

Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-supape

Cilindree

250cc

Alezaj x cursă

77,0 mm x 53,6 mm

Raport compresie

13,5 : 1

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Recul

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 5-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Şasiu

Cadru

Cadru semidublu

Sistem suspensie faţă

Upside-down telescopic fork

Cursă faţă

310 mm

Unghi rolă de direcţie

26Âş 50

Traseu

118 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

315 mm

Frână faţă

disc mono hidraulic , Ø 250 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

80/100-21 MS32

Anvelopă spate

100/90-19 MS32

Dimensiuni

Lungime totală

2.170 mm

Lăţime totală

825 mm

Înălţime totală

1.280 mm

Înălţimea scaunelor

965 mm

Baza roţilor

1.475 mm

Gardă minimă la sol

330 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

105 kg

Capacitate rezervor carburant

7,5 Litri

Capacitate rezervor ulei

0,9 Litri

Accesorii

 

Video

Comentarii