Noutati


Mai departe, mai repede: Yamaha MT-10, Tourer Edition!

Conceptul “The Dark Side of Japan” este un adevarat corn al abundentei motociclistice: nascut in 2013, odata cu primul MT-09, “Latura intunecata a Japoniei” a evoluat an de an, transformandu-se intr-o gama completa de motociclete, de la micul MT-125, destinat incepatorilor la “seful de haita”, MT-10, cu al sau look intunecat, agresiv si urban. Ce ar fi insa daca MT-10 ar iesi din oras, s-au intrebat inginerii de la Yamaha, caci doar pozitia de pilotaj este relaxata, pretandu-se pentru piloti de diverse gabarite si inaltimi, cupul e liniar, manevrabilitatea este una de top, sustinuta fiind de electronica avansata... Hyper naked-ul de 1000 cmc s-a dovedit a fi o platforma ideala, care parca de abia astepta accesoriile care sa permita aparitia unui MT-10 Tourer Edition!

Ce aduce aceasta editie speciala? Prezenta unui parbriz inalt si protectiile pentru maini iti vor permite sa te dai mai tare si mai mult, iar aici va intra in joc si saua proiectata anume pentru confort. Apar valizele laterale, tip softcase, un suport pentru GPS, compatibil cu diverse marci, inclusiv cu navigatia TomTom, care e disponibila si ea pe lista de optionale. Intr-adevar toate accesoriile si componentele speciale mentionate sunt deja disponibile, dar MT-10 Tourer Edition ofera posibilitatea realizarii unor economii substaniale. Chiar mai mult, Yamaha si TomTom ofera TomTom Rider 410 pentru doar 199 de euro, ceea ce inseamna o economie de 200 de euro fata de pretul standard. Asadar, daca vrei sa acoperi distante mai mari, la viteze mai mari, MT-10 Tourer Edition este prima motocicleta la care trebuie sa te gandesti!

Iti vom imporspata putin memoria cu ce inseamna MT-10: propulsor preluat de pe YZF-R1, tehnologie crossplane, cuplu imbunatatit la turatii mijlocii si joase,Yamaha Chip Controlled Throttle – ajustarea instantanee a timpilor de aprindere, a volumului de carburant injectat si a deschiderii acceleratiei, trei moduri de functionare ale motorului pentru diverse conditii de drum, control al tractiunii, schimbator rapid, ambreiaj anti-patinare, cruise control si lista nu se incheie aici. Putem aminti si cadrul tip Deltabox, tot de provinienta R1, ampatamentul de 1400 mm, dar si suspensiile ajustabile ce provin de la aceeasi motocicleta, cu ajustarile de rigoare.

 

 

  


652

Comentarii