Noutati


Yamaha lanseaza gama de motociclete si scutere 2018, la Milano

Cu o zi inainte de deschiderea presitigiosului targ de motociclete si echipamente moto, EICMA Milano, Yamaha a prezentat gama de motociclete si scutere 2018, intr-o conferinta de presa organizata sub dictonul „Pioneers of Emotions”. Capul de afis a fost Niken,  una dintre cele mai inovative motociclete din industrie, care se adreseaza celor care pur si simplu doresc sa se bucure nu doua roti, ci de ... trei! Nota bene, unghiul de inclinare este de 45 de grade, iar propulsorul de pe Niken este acelasi care incanta pilotii unor motociclete precm MT-09, Tracer 900 sau XSR900!

Segmentul hyper naked de la Yamaha este acum mai puternic prin aparitia lui MT-09 SP, care se remarca printr-un amortizor Ohlins, complet reglabil, furca Kayaba cu reglaje pentru compresie si rebound pe ambele jambe, vopsea Silver Blu Carbon, sa cu cusaturi albastre, jante albastre cu grafica SP, panou de bord, ghidon si instrumente negre si, desigur, manevrabilitate de top.

Cu vanzari de peste 80.000 de unitati, in doar patru ani, MT-07 este una dintre cele mai de succes motociclete Yamaha din toate timpurile! Asa ca pentru 2018, ea primeste un design cu totul nou, noi „admisii de aer”, un far redesenat, stop in stilul MT-09, o sa revizuita pentru o mai buna pozitie a pilotului, setari mai sportive pentru furca si posibilitatea de regla revenirea si pentru amortizor.

In segmentul sport-touring, Tracer 900 devine mai rafinat, in sensul ca primeste un nou bord, cu aspect premium, un ghidon mai ingust, cu protectii pentru maini mai mici si mai usoare, o noua sa si un parbriz ce se poate regla cu o singura mana. Bascula si amortizorul au fost studiate si mai mult pentru a se plia pe cerintele pilotajului in regim de touring, iar pasagerul sau pasagera se vor bucura de scarite amplasate mai ergonomic, dar si de noi manere de sustinere, care le feresc mainile de fluxul de aer ce apare la viteze mari.

Iar pentru cei care isi doresc si mai mult, Yamaha ofera acum si un Tracer 900 GT, care se distinge prin bordul TFT (Thin Film Transistor), furca upside down aurie, complet reglabila, amortizor cu reglaj al preincarcarii de la distanta, quickshifter, cruise control si mansoane incalzite.

Trecand la capitolul Adventure, conceptul T7 se aproprie si mai mult de forma finala, odata cu Tenere 700 World Raid, o motocicleta care, spre deosebire de majoritatea de aceasta cilindree, are toate datele pentru a face fata pilotajului mai extrem, intr-o varietate de terenuri. Aceasta este adevarata fata a aventurii, pentru care ne pregateste Yamaha, iar ea poate fi abordata doar cu un rezervor de capacitate mare, un sasiu agil, motor puternic, este vorba de propulsorul CP2, cel de pe MT-07, parti de carenaj din carbon, si un „far” alcatuit din patru proiectoare, inspirate in mod clar din lumea Dakarului.

Dezvolaterea Tenere 700 World Raid a inspirat aparitia XT1200ZE Super Tenere Raid Edition,cel mai complet “pachet” de pana acum al adventure-tourer-ului de mare capacitate de la Yamaha. Distingem astfel noile genti laterale de 37 de litri, parbrizul inalt si deflectoarele de vant, lampile de ceata, elementele de carenaj din carbon sau grafica exclusive Raid Edition.

Trecand la motocicletele sportive, modificarile sunt subtile, dar efectele majore. Astfel, YZF R-1M primeste cele mai noi si mai avansate suspensii electronice de la Ohlins, imbunatatiri in modulul Yamaha Ride Control , care se vor simti pe pista, atunci cand un pilot vrea sa exploateze la maximum motocicleta, imbunatatiri in sistemul QuickShiftFunction, cu o functie de retrogradare, noi harti de aprindere dar si imbunatatiri la sistemul care gestioneaza ridicarea rotii fata la accelerarile puternice! YZF-R1 se bucura si ea de sistemul revizuit de schimbare rapida a treptelor de viteza, care permita pilotului sa treaca foarte cursiv prin toata cutia, atat la accelerare cat si la decelerare.

In ce priveste scuterele, anul acesta, vedeta este XMAX300, despre care se poate spune ca se bucura de o crestere a … excelentei! E greu sa imbunatatesti un produs deja perfect, dar gratie noului material folosit pentru sa, a bordului LCD, sistemului de control al tractiunii standard sau a  functiei smartkey , Yamaha a reusit sa aduca la un nou nivel acest scuter sportiv. De altfel, majoritatea scuterelor de la Yamaha primesc noi culori pentru 2018 si au propulsoare care respecta normele Euro 4.


807

Comentarii