Noutati


Armele Yamaha pe piata SxS: aventurierul Wolverine X2 SE si extremul YXZ1000R SS SE

Yamaha este unul dintre cele mai respectate branduri si pe piata vehiculelor Side By Side, si, judecand dupa noutatile pregatite pentru sezonul 2019, se pare ca se va bucura de si mai mult respect. Wolverine X2 este un SxS complet nou, compact si agil, destinat celor care vor sa exploreze locuri noi, iar pentru cei care cauta mereu o experienta extrema, YXZ1000R SS SE dezvolta noi intelesuri termenului pentru termenul de inalta performanta.
 

 Wolverine X2 SE este SxS-ul perfect pentru a te bucura de o noua aventura, gratie motorului de 850 cmc, cu doi cilindri paraleli si a sasiului, ambele dezvoltate pe baza experientei castigate cu celelalte vehicule off-road de catre Yamaha. Astfel, combinatia intre un sasiu compact si un motor cu mult cuplu, le ofera celor care piloteaza noul Wolverine o senzatie de capabilitate, confort si incredere, astfel incat oricine are chef de plecat intr-o aventura! Nu in ultimul rand, pilotul si pasagerul sau pasagera nu vor fi nevoiti sa tipe unul la celalalt, deoarece zgomotul motorului este unul redus, iar cabina bine izolata ofera suficient confort si protectie, indiferent de vreme. De altfel, cu o “bena” inclinata, capabila sa transporte 272 de kilograme, Wolverine X2 este un vehicul ideal pentru camping sau excursii la pescuit, putand oricand tracta cu o capacitate de 908 kilograme. Este si foarte user friendly, gratie cutiei de viteza Ultramatic®, cu modurile high, low si marsarier, care ofera o frana de motor ce se simte natural dar si a directiei asistate electronic (EPS), toate in echiparea standard.
 

Despre Yamaha YXZ1000R SS SE putem pur si simplu spune ca este mai bun, mai mare si mai rapid, fiind cel mai extrem SxS disponibil la aceasta ora pe piata.  Propulsat de un motor de 998 cmc, cu 3 cilindri, YXZ1000R SS SE este echipat cu un schimbator cu padele, care permite schimbarea treptelor cu ajutorul degetelor, fara a mai fi nevoie de ambreiaj. Sistemul “launch control” face din acest SxS un vehicul imbatabil la linia de start, iar pentru coborari exista un sistem care gestioneaza frana de motor.  Motorul este pregatit pentru instalarea kitului GYTR Turbo si o crestere semnificativa a numarului de cai putere, o alta componenta cheie fiind radiatorul cu doua ventilatoare, cu o capacitate crescuta, care previne incingerea motorului la rulajul in noroi dar creste si confortul in cabina. A propos de cabina, structura de protectie in caz de rasturnare a fost in asa fel modificata incat sa creasca vizibilitatea pilotului, usurand si accesul, structura tubulara fiind de conceptie noua si beneficiind de intarituri. De altfel look-ul YXZ1000R SS SE  a devenit si mai agresiv, inclusiv gratie noilor cauciucuri Maxxis Bighorn de 29 de inci. Treptele de viteza au fost recalibrate pentru a oferi mai multa tractiune si acceleratie, iar suspensiile Foxse bucura si ele de noi setari, care fac din YXZ1000R SS SE  o arma si mai redutabila pe viraje. Datorita faptului ca motorul este pregatit pentru instalarea kitului GYTR Turbo, timpul in care acesta se monteaza a fost redus cu 16 ore, gama de accesorii fiind extrem de diversa, pentru ca fiecare proprietar sa isi poata configura “bestia” dupa cum pofteste!
 

 


94

Comentarii