Noutati


Yamaha YZF-R3, 2019: supersportiva fara nici un compromis!

Pentru 2019,  YZF-R3 se inspira din radicala  YZR-M1, atat in ceea ce priveste performantele, cat si solutiile tehnologice, facand parte, alaturi de modelele surate, YZF-R125, YZF-R6, YZF-R1 si YZF-R1M din cea mai vasta gama de motociclete supersportive. YZF-R3 este propulsata de un motor bicilindric, de 321 cmc, racit cu lichid, DOHC, alimentat prin injectie, care ofera suficienta putere pentru a invinge traficul urban, serpentinele din munti sau virajele de pe un circuit, la un track day, fiind in acelasi timp deosebit de prietenoasa cu utilizatorul sau cu utilizatoarea. Inaltimea seii este accesibila, la 780 mm, pozitia de pilotaj, ergonomica, YZF-R3 fiind perfecta ca prima motocicleta sau pentru pilotii experimentati care prefera o motocicleta compacta si agila. Motorul este folosit ca membru structural stresat al sasiului, iar bascula este lunga si asimetrica, pentru o transmitere excelenta a puterii. Suspensia spate tip monocross si amortizorul reglabil pentru preincarcare de la KYB  contribuie din plin la centralizarea maselor,  iar furca inversata, tot de la KYB, cu brate de 37 mm, cu jug triplu, alaturi de rotile din aluminiu cu 10 spite garanteaza o manevrabilitate de top, distributia greutatii apropiindu-se de valoarea ideala, de 50/50. De franare se ocupa pe roata fata, un disc de 298 de mm, cu etrier flotant, cu doua pistonase, care face ca motocicleta sa fie cu usurinta strunita de catre proprietar(a). Toate aceste componente de top ofera motocicletei un look premium si o certa legatura vizuala - si nu numai, cu mai puternicele YZF-R6 si YZF-R1!  

 

Cu o capacitate de 14 litri, rezervorul de benzina este reproiectat, iar ghidonul este pozitionat cu 22 de mm mai jos, “strangand” impreuna pilotul si motocicleta sa, indiferent de situatia in care se afla, pe apexul virajelor de pe circuit sau ghemuit pe rezervor, in liniile drepte. Carenajul si parbrizul fac o trimitere directa din punct de vedere stilistic catre  YZR-M1, cu un look  agresiv, imbunatatind cu 7 procente coeficientul aerodynamic si crescand cu 8 km/h viteza maxima! Totodata, gratie acestei solutii, fluxul de aer e mai bine directionat catre radiator, imbunatatindu-se si racirea motorului. Farurile cu tehnologie LED, inspirate de cele de pe YZF-R1 completeaza look-ul incitant al motocicletei, iar bordul LCD ofera toate informatiie de care ai nevoie dintr-o singura privire. Motocicleta va fi disponibila din ianuarie 2019, in culorile  Yamaha Blue, alaturi de accesorii precum evacuari din titan, tip slip on, protectii si multe altele, cat si echipamente dedicate pentru piloti.

 


124

Comentarii