• V MAX SHO 150
    Yamaha V MAX SHO 150

    Motorul V MAX SHO 150 de 2,8 litri nu numai că atinge o putere excepțională, dar funcționează eficient, curat și silențios. Designul simplificat ascunde un format DOHC cu 16 supape, cu distribuție variabilă pe arborele cu came și EFI. Rezultatul? Accelerație extraordinară, viteză maximă uluitoare și entuziasm cât cuprinde!

  • V MAX SHO 150
    Yamaha V MAX SHO 150

    Motorul V MAX SHO 150 de 2,8 litri nu numai că atinge o putere excepțională, dar funcționează eficient, curat și silențios. Designul simplificat ascunde un format DOHC cu 16 supape, cu distribuție variabilă pe arborele cu came și EFI. Rezultatul? Accelerație extraordinară, viteză maximă uluitoare și entuziasm cât cuprinde!




Model: 2021 |

Culori disponibile

Oferta leasing persoane juridice Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

Yamaha V MAX SHO 150: Își satisfaci foamea de putere.

Își satisfaci foamea de putere.

Creat cu scopul de a se potrivi în mod ideal cu ambarcațiunile sport mai rapide și mai ușoare din prezent, V MAX SHO 150 este conceput pentru a fi un motor multifuncțional silențios și compact, ușor și puternic.

Pentru performanțe superioare în întreaga gamă de putere, modelul încorporează tehnologie cu distribuție variabilă a arborelui cu came (VCT), care reglează până la perfecțiune amestecul de combustibil și aer din cilindri. Pentru tine, acest lucru înseamnă un cuplu constant, puternic, de la zero până la viteza maximă.

  • Design compact – mai multă putere, greutate mai mică
  • Cuplu de vârf de top și performanță la viteze mari
  • Reglat pentru performanțe excepționale pe ambarcațiunile ușoare
  • Design de carcasă „V MAX SHO”, distinct și bine-cunoscut
  • Alternator de 50 A cu randament mare – putere de la turații reduse
  • Fiabilitate Yamaha fără egal

Specificatii tehnice

Motor

Tip motor
4 timpi
Capacitate cilindrică
2.785 cmc
Nr. de cilindri/Configuraţie
4 în linie, 16 supape, DOHC cu VCT
Alezaj X Cursă
96,0 x 96,2 mm
Randament al axului elicei la limită medie
110,3 kW/150 CP
Limită de operare completă al acceleratorului
5.000-6.000 rpm
Sistem de ungere
Carter umed
Sistem de alimentare cu combustibil
IEB
Sistem de aprindere/avans
TCI
Sistem de aprindere
Electric cu pornire prin amorsare
Raport de demultiplicare
2.0 (28/14)

Dimensiuni

Înălţime recomandată a traversei bărcii
L: 516 mm/X: 643 mm
Greutate cu elice
VF150X: 223 kg / VF150L: 227 kg”
Capacitatea rezervorului de ulei
4,5 l/4,3 l

Caracteristici

Control
Telecomandă
Metoda asietă & înclinare
Asietă & înclinare
Tambur de inducţie / Alternator
12 V - 50 A cu redresor/regulator
Imobilizator motor
YCOP optional
Elice
Opţionale
Cu turaţie variabilă RPM
Cu DN Gauges sau eche m-f
Tilt limitter
Opţionale
Shift Dampener System (SDS)
Opţionale

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Viziteaza magazinul nostru online cu peste 3500 de produse pentru tine si motocicleta ta.
BikerShop by Dual Motors

BikerShop by Dual Motors