• Ténéré 700
    Yamaha Ténéré 700

    Când te urci pe noul model Ténéré 700, viitorul poate deveni orice îţi doreşti. Pentru că este o motocicletă pentru orice tip de teren care îţi permite să trăieşti viaţa fără limite şi să simţi libertatea totală.

  • Ténéré 700
    Yamaha Ténéré 700

    Când te urci pe noul model Ténéré 700, viitorul poate deveni orice îţi doreşti. Pentru că este o motocicletă pentru orice tip de teren care îţi permite să trăieşti viaţa fără limite şi să simţi libertatea totală.




Model: 2019 | Pret: 9,990 €

Culori disponibile

Solicita oferta rate / leasing Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

Yamaha Ténéré 700: Orizontul îţi aparţine.

Acţionată de un motor în 2 cilindri, cuplu ridicat, motor de 689 cm3 şi de o transmisie specială optimizată care îi conferă echilibrul ideal între putere şi control, această motocicletă de aventură, proiectată pentru distanţe lungi, în tradiţia motocicletelor de raliu, este capabilă să facă faţă unor condiţii de drum variate, de la pământ până la asfalt.

Cadrul tubular compact şi carenajul suplu îi conferă agilitate maximă, atât atunci când o conduci în picioare, cât şi din poziţia şezut – iar suspensia şi roţile cu spiţe proiectate pentru drum lung îţi permit să ajungi oriunde doreşti. Fă plinul şi porneşte la drum. Orizontul îţi aparţine.

  • Motor CP2 de 689 cm3 în 4 timpi, cu cuplu ridicat
  • Cadru nou din oţel uşor, tubular, cu ramă dublă
  • Caroserie şi şa subţiri, compacte şi ergonomice
  • Aspect agresiv, inspirat de modelele de raliu, cu faruri cu 4 LED-uri
  • Furca inversată, reglabilă, cu o cursă lungă, de 43 mm
  • Suspensie spate reglabilă la distanţă
  • Cockpit tip raliu, cu ghidon conic
  • Roţi cu spiţe de 21"/18", cu anvelope tip aventură
  • Rezervor de combustibil subţire, de 16 litri, pentru autonomie mare
  • Instrumente multifuncţionale compacte, tip raliu
  • Funcţie ABS comutabilă, pentru reglare în mers
  • Parbrizul şi apărătorile pentru mâini asigură o bună protecţie a pilotului

Specificatii tehnice

Motor

Tip motor
Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, DOHC, 2-cilindri
Capacitate cilindrică
689 cm³
Alezaj X Cursă
80,0 mm x 68,6 mm
Compresie
11.5:1
Putere maximă
54,0 kW@9000 rot/min
Cuplu maxim
68,0 Nm@6500 rot/min
Sistem de ungere
Carter umed
Tip ambreiaj
Umed, Disc multiplu
Sistem de aprindere
Electric
Sistem de transmisie
Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală
Lanţ
Carburator
Injecţie de carburant

Sasiu

Cadru
Ţeava tubulara din oţel, Balansier dublu
Cursă faţă
210 mm
Sistem suspensie faţă
Furcă telescopică inversată
Sistem suspensie spate
Basculă, (suspensie tip braţ)
Cursă spate
200 mm
Frână faţă
Disc dublu hidraulic, Ø 282 mm
Frână spate
Disc simplu hidraulic, Ø 245 mm
Anvelopă faţă
90/90 R21 M/C 54V M+S - Roţi cu spiţe, cu anvelope Pirelli Scorpion Rally STR
Anvelopă spate
150/70 R18 M/C 70V M+S - Roţi cu spiţe, cu anvelope Pirelli Scorpion Rally STR

Dimensiuni

Lungime totală
2.365 mm
Lăţime totală
915 mm
Înălţime totală
1.455 mm
Înălţimea scaunelor
880 mm
Baza roţilor
1.590 mm
Gardă minimă la sol
240 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)
-
Capacitate rezervor carburant
16 L

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Prezentare Video