Yamaha Ténéré 700 - 2025: Urmărește următorul orizont
Ténéré 700 este propulsată de motorul premiat Yamaha CP2 de 690 cmc, reglat și echipat special pentru acest model. Echipat acum cu accelerația electronică YCC-T, Ténéré 700 2025 prezintă o suită de caracteristici care adaptează experiența de pilotare în orice condiții, inclusiv pentru două moduri de pilotare, Sport și Explorer, oferindu-vă posibilitatea de a alege cele mai bune caracteristici de putere și cuplu pentru a satisface nevoile de pilotare. ABS și TCS pot fi dezactivate, de asemenea, pentru a vă oferi un control total, care este util în special pe suprafețe nepavate. Nicio altă motocicletă de aventură nu oferă un astfel de echilibru între putere și control; o mașină creată pentru raliuri, concepută pentru a face față oricărei provocări.
Cel mai recent șasiu din oțel dur al modelului Ténéré 700 este robust, îmbunătățit și proiectat pentru a oferi o călătorie controlată și antrenantă într-o largă varietate de medii. Suspensia înaltă reglabilă și roțile cu spițe mari contribuie la o gardă la sol ridicată și la o poziție de conducere dominantă, care iese în evidență pe șosea și în afara ei, indiferent dacă alegi o poziție în picioare sau pe șa. Carenaj ușor, impresionant, a fost conceput pentru a vă proteja de cele mai grave dintre elemente, în timp ce un bord TFT cuprinzător de 6,3" oferă toate informațiile vitale de care aveți nevoie dintr-o singură privire.
Mai multe detalii- Cel mai nou motor CP2 în patru timpi euro 5+ 690 cc
- Corp zvelt și compact, cu scaun plat și rezervor de combustibil reproiectat
- Cadru din oțel tubular, ușor, cu ramă dublă
- Furci inversate de 43 mm, complet reglabile
- Suspensie spate reglabilă la distanţă
- Accelerator electronic și moduri de pilotare YCC-T
- ABS comutabil și TCS prin apăsarea unui buton
- Roți cu spițe de 21"/18"
- TFT color de 6,3 inchi, cu conectivitate și navigare
- Schimbător de viteze nou, intuitiv
- Versiune de fabrică cu înălțime redusă disponibilă (înălțimea șeii de 860 mm)
Specificatii tehnice
Motor
Tip motor |
4 timpi, 2-cilindri, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape |
Capacitate cilindrică |
689 cmc |
Alezaj X Cursă |
80,0 x 68,6 mm |
Compresie |
11,5 : 1 |
Putere maximă |
54,0 kW (73,4 PS) la 9.000 rpm |
Varianta cu putere limitată |
35,0 kW (47,6 PS) la 8.000 rpm |
Cuplu maxim |
68,0 Nm la 6.500 rpm |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
Sistem de aprindere |
TCI |
Sistem de aprindere |
Electric |
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 6-viteze |
Transmisie finală |
Lanţ |
Fuel consumption |
4,3 L/100 km |
CO2 emission |
N/A |
Carburator |
Injecţie electronică de benzină |
Sasiu
Cadru |
Balansier dublu, Ţeava tubulara din oţel |
Unghi rolă de direcţie |
27º |
Traseu |
105 mm |
Sistem suspensie faţă |
Furcă telescopică inversată, Ø 43 mm |
Sistem suspensie spate |
suspensie de legătură, Basculă |
Cursă faţă |
Standard: 210 mm; Low: 190 mm |
Cursă spate |
Standard: 200 mm; Low: 180 mm |
Frână faţă |
Disc dublu hidraulic, Ø 282 mm |
Frână spate |
Disc simplu hidraulic, Ø 245 mm |
Anvelopă faţă |
90/90 - 21 M/C 54V |
Anvelopă spate |
150/70 R 18 M/C 70V |
Dimensiuni
Lungime totală |
Standard: 2.370 mm; Low: 2.350 mm |
Lăţime totală |
935 mm |
Înălţime totală |
Standard: 1.455 mm; Low: 1.440 mm |
Înălţimea scaunelor |
Standard: 875 mm; Low: 860 mm |
Baza roţilor |
1.595 mm |
Gardă minimă la sol |
Standard: 240 mm; Low: 225 mm |
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
208 kg |
Capacitate rezervor carburant |
16,0 L |
Capacitate rezervor ulei |
3 L |
Conectivitate
Screen type |
TFT |
Screen size |
6.3 inch |
Smartphone Connectivity |
MyRide |
Adaptive Cruise Control |
Nu |
On-screen Navigation |
MyRide turn-by-turn |
Detalii
Caracteristici
Cel mai nou motor CP2 în patru timpi euro 5+ 690 cc
Actualizat în cel mai recent model Ténéré 700, apreciatul motor CP2 beneficiază de adoptarea accelerației electronice YCC-T, care facilitează o serie de caracteristici noi și o curbă de cuplu îmbunătățită. O nouă admisie de aer și o schimbare de viteze mai lină se numără printre actualizări, în timp ce extern un nou capac pentru ambreiaj oferă mai mult loc pentru picioare, atât în poziția așezat, cât și în picioare.
Design de raliu nou pentru far și caroserie
Designul nou al farului și al caroseriei aduce un omagiu moștenirii Yamaha. Silueta este clasica Ténéré, fiind înaltă și verticală în față, în timp ce joasă și ușoară în spate. Fiecare panou a fost proiectat cu grijă pentru a menține greutatea la minimum, în timp ce emblematicul far quad LED este, de asemenea, reproiectat, pentru a oferi un aspect proaspăt și agresiv, oferind în același timp iluminare îmbunătățită atunci când conduci noaptea.
Corp zvelt și compact, cu scaun plat și rezervor de combustibil reproiectat
Ténéré 700 a fost actualizată cu atenție pentru a oferi agilitate și mai bună la pilotatul pe off road. Noul rezervor de combustibil a fost deplasat în față, iar capacul rezervorului este mai jos, pentru o distribuție îmbunătățită a greutății, în timp ce forma este mai îngustă, pentru a oferi o aderență îmbunătățită la nivelul genunchilor, pentru un control maxim pe toate tipurile de suprafețe. Aceasta este completată de o nouă șa plată, tip raliu, care este îngustă și facilitează schimbarea greutății.
Cadru din oțel tubular, cu ramă dublă
Testat prin programul de raliuri al Yamaha, cadrul dur din oțel tubular cu ramă dublă combină puterea cu greutatea ușoară. Combinația dintre ampatamentul scurt și lățimea redusă creează o motocicletă agilă, cu mult spațiu pentru deplasare, în timp ce suspensia înaltă oferă o gardă la sol de 240 mm pentru abordarea terenurilor dificile.
Suspensie îmbunătățită cu cursă lungă
Suspensia de înaltă calitate, cu cursă lungă, conferă modelului Ténéré 700 o înălțime mare și o gardă la sol de 240 mm. Furcile față flexibile, de 43 mm, sunt acum complet reglabile, ceea ce presupune un nou reglaj de preîncărcare pentru 2025. Spatele beneficiază de un amortizor spate actualizat complet reglabil, cu un rezervor suplimentar, proiectat să funcționeze în armonie perfectă cu suspensia față și să îmbunătățească performanța în cele mai dificile condiții.
Accelerator electronic și moduri de pilotare
YCC-T facilitează două moduri de pilotare, oferindu-vă posibilitatea de a alege maparea accelerației, care se potrivește cel mai bine stilului dvs. de pilotare. Sport oferă cel mai rapid răspuns al accelerației, în timp ce Explorer asigură o livrare a puterii mai lină.
ABS comutabil și TCS prin apăsarea unui buton
Oferind controlul suprem atunci când conduci off-road, atât ABS-ul, cât și controlul tracțiunii pot fi complet dezactivate prin apăsarea unui buton. ABS-ul are trei setări, care pot fi selectate printr-un buton dedicat amplasat în cockpit sau utilizând noul comutator prin intermediul meniul panoului de bord TFT. Atât complet activat, cât și complet dezactivat, ABS-ul poate fi dezactivat numai pe roata din spate, permițându-ți să utilizezi frâna spate și accelerația pentru a vira pe suprafețe alunecoase, în timp ce te bucuri în continuare de beneficiile ABS pe roata din față.
TFT color de 6,3 inchi, cu conectivitate și navigare
Afișajul TFT color de mari dimensiuni, de 6,3", evidențiază designul premium al Ténéré 700 și dispune de două opțiuni de tematică distincte, permițându-vă să vă concentrați asupra informațiilor într-un mod care vi se potrivește cel mai bine pilotării, în timp ce conectivitatea de pe smartphone deblochează o serie de caracteristici, inclusiv integrarea sistemelor de telefon, muzică și navigarea pe turn-by-turn, prin aplicația MyRide. Un port de încărcare USB-C este, de asemenea, dotare standard.
Roți cu spițe de 21"/18"
La fel ca motocicletele de raliu fabricate de Yamaha, Ténéré 700 este echipată cu o roată față de 21" și o roată spate de 18", care combină greutatea mică cu o robustețe imensă și o rezistență excelentă la impact. Pentru performanțe ridicate privind tracțiunea și durabilitatea pe drumuri de noroi sau pe asfalt, aceste roți din aluminiu cu spițe sunt dotate cu anvelope Pirelli Scorpion Rally STR.
Componente orientate spre off-road
Detaliile contează la Ténéré 700 2025. Fiind cea mai robustă motocicletă de aventură pe care o poți cumpăra, componentele au fost îmbunătățite pentru a spori manevrabilitatea off-road, fără a compromite performanța pe asfalt. Pedalele mai mari și șaua de tip raliu, dintr-o singură bucată, ajută la controlul pilotului pe suprafețe instabile, în timp ce comutatorul revizuit pentru standul lateral, apărătoarele robuste pentru mâini și apărătoarea de motor oferă protecție suplimentară atunci când se confruntă cu inevitabile impacturi și denivelări.
Schimbător de viteze nou, intuitiv
Proiectate ergonomic pentru o operare ușoară, iar acum dotate cu un joystick cu cinci direcții, noile comutatoare oferă o funcționalitate mai mare decât cele de pe generația anterioară de Ténéré 700, făcând parcurgerea multitudinii de funcții mai ușoară și mai intuitivă. Semnalitele de semnalizare au fost, de asemenea, îmbunătățite, cu caracteristici noi adăugate la comutatorul din stânga: semnalizare cu trei aprinderi intermitente sau indicatoare continue cu anulare automată.
Versiune cu înălțime redusă disponibilă din fabrică
Ténéré 700 vine cu o versiune mai accesibilă cu înălțime mai mică a șeii, disponibilă direct din fabrică. Cu o cursă a suspensiei cu 20 mm mai mică în față și în spate, precum și cu un suport de picior scurtat, această versiune are o înălțime a șeii de 860 mm și păstrează o poziție de șezut dominantă, deschizând în același timp experiența Ténéré pentru cei care preferă o înălțime mai mică a șeii.
Galerie imagini
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.