Yamaha Ténéré 700 Rally - 2025: Împingeți-vă limitele
Dispunând de tehnologie dezvoltată pentru raliuri, inclusiv furci față KYB complet reglabile de cursă lungă cu tuburi întărite, apărătoare de carter din aluminiu de 4 mm, picioare ușoare din titan zimțate și carenaj mai subțire, Ténéré 700 Rally este o motocicletă de aventură cu un scop serios. Această versiune Rally se distinge printr-o schemă de culori unică, inspirată de tradiție, cu jante aurii și designul emblematic Yamaha Speed Block, completat de apărătoarea de noroi frontală la nivel înalt, sinonimă cu cursele din deșert.
Cu o înălțime a șeii dominatoare de 910 mm, șaua nouă a modelului Ténéré 700 Rally, rezervorul de combustibil re-proiectat și capacul ambreiajului modificat oferă mai multă flexibilitate pentru a vă deplasa off-road. Cockpitul este dotat cu un nou panou de bord TFT de 6,3", care are o configurație unică „Raid”, care oferă doar cele mai importante informații de care ai nevoie atunci când înfrunți cel mai dificil teren. Expus în stilul unei cărți de curse, este unul dintre cele trei configurații ale bordului și doar unul dintre modurile în care vă puteți personaliza experiența de pilotare și o puteți adapta condițiilor.
Mai multe detalii- Furci față KYB de 43 mm cu cursă lungă complet reglabile
- Amortizor spate cu cursă mărită și capacitate de reglare completă
- Ornamentație exclusivă inspirată de raliul
- Paris-Dakar al anilor 80
- Apărătoare frontală de raliu de nivel înalt
- Scaun de raliu dedicat, dintr-o singură bucată
- Ergonomie orientată spre o -road
- TFT color de 6,3 inchi cu tema Raid, conectivitate și navigare
- Cadru de oțel rezistent pentru condiții extreme
- Suporturi ușoare din titan pentru picioare și placă de protecție robustă din aluminiu de 4 mm
- Cel mai nou motor CP2 în patru timpi euro 5+ 690 cc
- Accelerator electronic și moduri de pilotare YCC-T
Specificatii tehnice
Motor
Tip motor |
4 timpi, 2-cilindri, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape |
Capacitate cilindrică |
689 cmc |
Alezaj X Cursă |
80,0 x 68,6 mm |
Compresie |
11,5 : 1 |
Putere maximă |
54,0 kW (73,4 PS) la 9.000 rpm |
Varianta cu putere limitată |
35,0 kW (47,6 PS) la 8.000 rpm |
Cuplu maxim |
68,0 Nm la 6.500 rpm |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
Sistem de aprindere |
TCI |
Sistem de aprindere |
Electric |
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 6-viteze |
Transmisie finală |
Lanţ |
Fuel consumption |
4,3 L/100 km |
CO2 emission |
N/A |
Carburator |
Injecţie electronică de benzină |
Sasiu
Cadru |
Balansier dublu, Ţeava tubulara din oţel |
Unghi rolă de direcţie |
27º |
Traseu |
105 mm |
Sistem suspensie faţă |
Furcă telescopică inversată, Ø 43 mm |
Sistem suspensie spate |
suspensie de legătură, Basculă |
Cursă faţă |
230 mm |
Cursă spate |
220 mm |
Frână faţă |
Disc dublu hidraulic, Ø 282 mm |
Frână spate |
Disc simplu hidraulic, Ø 245 mm |
Anvelopă faţă |
90/90 - 21 M/C 54V |
Anvelopă spate |
150/70 R 18 M/C 70V |
Dimensiuni
Lungime totală |
2.370 mm |
Lăţime totală |
935 mm |
Înălţime totală |
1.490 mm |
Înălţimea scaunelor |
910 mm |
Baza roţilor |
1.595 mm |
Gardă minimă la sol |
255 mm |
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
210 kg |
Capacitate rezervor carburant |
16,0 L |
Capacitate rezervor ulei |
3 L |
Conectivitate
Screen type |
TFT |
Screen size |
6.3 inch |
Smartphone Connectivity |
MyRide |
Adaptive Cruise Control |
Nu |
On-screen Navigation |
MyRide turn-by-turn |
Detalii
Caracteristici
Furci față KYB cu cursă lungă complet reglabile
Ténéré 700 Rally dispune de furci față KYB de înaltă calitate, complet reglabile, de 43 mm. Cu tuburi întărite și un strat special de acoperire pentru reducerea frecării, cursa furcii este mărită cu 20 mm față de modelul Ténéré 700 standard, pentru a oferi o cursă a roții față de 230 mm și o gardă la sol masivă de 255 mm.
Amortizor spate cu cursă mărită și capacitate de reglare completă
Proiectată pentru a funcționa în armonie perfectă cu furcile față, unitatea de suspensie spate a Ténéré 700 Rally este concepută pentru a excela în cele mai dificile condiții. Oferind o cursă a roții de 220 mm, cu 20 mm mai mult decât modelul standard Ténéré 700, este dotată cu un mecanism spate și un amortizor complet reproiectate. O bară de protecție mare este utilizată pentru abordarea terenului dur, în timp ce unitatea dispune de un rezervor suplimentar cu corp din aluminiu, pentru a menține temperatura internă a uleiului la un nivel scăzut, pentru amortizare consecventă în orice condiții. Așa cum era de așteptat, este complet reglabilă, cu un ajustor manual care permite modificarea preîncărcării fără unelte.
Ornamentație exclusivă de tradiție
Sărbătorind istoria bogată a Ténéré, Ténéré 700 Rally aduce un omagiu trecutului, cu o ornamentație inspirată de tradiția uimitoare a anilor 80, completată de roți cu spițe aurii și designul emblematic Speedblock de la Yamaha. Cu aripa față de nivel înalt și silueta clasică Ténéré, ADN-ul acestei motociclete de aventură este inconfundabil, construit pentru cei mai exigenți piloți.
Apărătoare frontală de raliu de nivel înalt
În completarea aspectului distinctiv Ténéré este prevăzută emblematica aripă frontală de nivel înalt. Cu o culoare asortată și proiectată pentru a fi atât practică, cât și aspectuoasă, apărătoarea mai înaltă reduce stropirile de noroi în condiții de teren accidentat și elimină riscul de pătrundere a noroiului între anvelopă și apărătoare.
Scaun de raliu dedicat, dintr-o singură bucată
Unic pentru acest model, șaua dedicată dintr-o singură piesă de raliu oferă o poziție de pilotare puțin mai înaltă și mai dreaptă decât șaua de pe modelul standard Ténéré 700. Capitonarea suplimentară se combină cu suspensia mai înaltă, pentru a oferi o înălțime a șeii de 910 mm de nivel înalt, cu 35 mm mai înaltă decât standard, cu un capac premium din material dublu în relief cu sigla Rally. Șaua este modelată pentru a oferi un control mai bun pe teren accidentat în timp ce stai în picioare, sporind în același timp confortul în poziția așezată.
Ergonomie orientată spre off-road
Modelul Ténéré 700 Rally a fost actualizat cu atenție pentru a oferi un sentiment și mai mare de unitate între pilot și motocicletă. Noul rezervor de combustibil a fost deplasat în față, iar capacul carburantului este mai jos, pentru o distribuție îmbunătățită a greutății, în timp ce forma este mai îngustă, pentru a oferi o aderență îmbunătățită la nivelul genunchilor, pentru un control maxim pe toate tipurile de suprafețe. Aceasta este completată de șaua de raliu plată, îngustă și facilitează schimbarea greutății în timpul conducerii pe teren accidentat.
Cadru de oțel rezistent pentru condiții extreme
O motocicletă pentru condiții dificile are nevoie de un șasiu dur, iar cel de pe Ténéré 700 Rally este unul dintre cele mai rezistente. Cadrul din oțel tubular cu ramă dublă combină puterea cu greutatea redusă și dimensiunile compacte, permițându-ți să controlezi cu adevărat motocicleta pe teren accidentat.
Componente robuste, inspirate de raliuri
Ténéré 700 Rally este una dintre cele mai robuste motociclete de aventură pe care o poți cumpăra, cu multe piese îmbunătățite pentru o manevrabilitate off-road în cele mai dificile condiții, inclusiv suporturi pentru picioare din titan, mari, dar ușoare, zimțate, și o placă de protecție din aluminiu de 4 mm, rezistentă, care oferă protecție suplimentară atunci când șocurile și denivelările sunt inevitabile.
Cel mai nou motor CP2 în patru timpi euro 5+ 690 cc
Actualizat pentru 2025, apreciatul motor CP2 beneficiază de adoptarea accelerației electronice YCC-T, care facilitează o serie de caracteristici noi și o curbă a cuplului mai liniară. O nouă admisie de aer îmbunătățește experiența auditivă, în timp ce un schimbător de viteze mai lin se află, de asemenea, printre actualizări. În exterior, un capac nou pentru ambreiaj oferă mai mult spațiu pentru picioare atât în poziția așezat, cât și în picioare.
Moduri electronice de accelerație și de condus pentru control maxim
Accelerația electronică YCC-T oferă o conexiune perfectă între pilot și motor și facilitează două moduri de pilotare, oferindu-vă posibilitatea de a alege maparea accelerației care vi se potrivește cel mai bine stilului de pilotare. Modul Sport oferă cel mai rapid răspuns al manetei de accelerație, în timp ce Explorer oferă o livrare mai lină a puterii motorului, ce excelează în condiții de aderență redusă.
ABS comutabil și TCS prin apăsarea unui buton
Oferind controlul suprem atunci când conduci off-road, atât ABS-ul, cât și controlul tracțiunii pot fi complet dezactivate prin apăsarea unui buton. ABS-ul are trei setări, care pot fi selectate printr-un buton dedicat amplasat în cockpit sau utilizând noul comutator prin intermediul meniul panoului de bord TFT. Atât complet activat, cât și complet dezactivat, ABS-ul poate fi dezactivat numai pe roata din spate, permițându-ți să utilizezi frâna spate și accelerația pentru a vira pe suprafețe alunecoase, în timp ce te bucuri în continuare de beneficiile ABS pe roata din față.
TFT color de 6,3 inchi cu tema Raid, conectivitate și navigare
Poziționat în stilul unei cărți de raliu, afișajul color TFT de 6,3'' evidențiază designul premium al Ténéré 700 Rally și are trei opțiuni tematice distincte, inclusiv un afișaj suplimentar "Raid". Conectivitatea pentru smartphone deblochează o serie de caracteristici, inclusiv integrarea apelurilor telefonice, ascultarea de muzică și navigarea viraj cu viraj prin aplicația MyRide. Un port de încărcare USB-C este, de asemenea, dotare standard.
Galerie imagini
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.