Yamaha Ténéré 700 World Raid: Aventura nu are limite
Doriți să alegeți drumul mai puțin umblat? Actualizările suspensiei World Raid și cadrul ușor asigură un control excelent și precis indiferent de drum, lucrând la unison cu IMU pe șase axe și cu sistemele de ajutor electronic la livrarea puterii, tracțiune, alunecare și frânare, pentru a dezlănțui întregul potențial off-road atunci când explorați dincolo de șosele.
Ténéré 700 World Raid a fost întotdeauna construită să dea piept cu cele mai lungi călătorii. Cel mai recent model extinde autonomia și oferă confort sporit pentru pilot și actualizări premium, astfel încât să puteți profita la maximum de rezervoarele duble mari. Singurul lucru care lipsește este o scuză pentru a nu parcurge distanța!
- Rezervoare de combustibil duble din aluminiu, de mare capacitate
- IMU pe șase axe pentru un control perfect
- Controlul tracțiunii sensibil la înclinare, controlul alunecării și controlul ABS/al frânării
- Furci KYB premium, complet reglabile, de 46 mm
- Suspensie spate KYB cu speci cații de nivel înalt
- Sistem de accelerație electronic YCC-T și moduri de putere
- Regulator de viteză și limitator de viteză
- Confort și protecție îmbunătățite pentru pilotul pe distanțe lungi
- Amortizor de direcție nou, reglabil
- Corp și far reproiectate
- Afișaj TFT color de 6,3 inchi cu tema Raid, conectivitate și navigare
Specificatii tehnice
Motor
|
Tip motor |
2-cilindri, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, 4 timpi |
|
Capacitate cilindrică |
689 cmc |
|
Alezaj X Cursă |
80,0 x 68,6 mm |
|
Compresie |
11,5 : 1 |
|
Putere maximă |
54,0 kW (73,4 PS) la 9.000 rpm |
|
Cuplu maxim |
68,0 N.m (6,9 kgf-m) la 6.500 rpm |
|
Sistem de ungere |
Carter umed |
|
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
|
Sistem de aprindere |
TCI |
|
Sistem de aprindere |
Electric |
|
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 6-viteze |
|
Transmisie finală |
Lanţ |
|
Fuel consumption |
4,3 l/100 km |
|
CO2 emission |
100 g/km |
|
Carburator |
Injecţie de carburant |
Sasiu
|
Cadru |
Balansier dublu, Ţeava tubulara din oţel |
|
Unghi rolă de direcţie |
27º |
|
Traseu |
105 mm |
|
Sistem suspensie faţă |
Furcă telescopică inversată, Ø 46 mm |
|
Sistem suspensie spate |
suspensie de legătură, Basculă |
|
Cursă faţă |
230 mm |
|
Cursă spate |
220 mm |
|
Frână faţă |
Disc dublu hidraulic, Ø 282 mm |
|
Frână spate |
Disc simplu hidraulic, Ø 245 mm |
|
Anvelopă faţă |
90/90 - 21 M/C 54V |
|
Anvelopă spate |
150/70 R 18 M/C 70 V |
Dimensiuni
|
Lungime totală |
2.370 mm |
|
Lăţime totală |
935 mm |
|
Înălţime totală |
1.495 mm |
|
Înălţimea scaunelor |
890 mm |
|
Baza roţilor |
1.595 mm |
|
Gardă minimă la sol |
240 mm |
|
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
220 kg |
|
Capacitate rezervor carburant |
23 l |
|
Capacitate rezervor ulei |
3 l |
Conectivitate
|
Screen type |
TFT |
|
Screen size |
6.3 inch |
|
Smartphone Connectivity |
MyRide |
|
On-screen Navigation |
MyRide turn-by-turn |
Detalii
Caracteristici

Rezervoare de combustibil duble, de mare capacitate
Noul ansamblu de rezervor de combustibil, format din două rezervoare de combustibil din aluminiu conectate, montate lateral, este cu 1,5 kg mai ușor decât modelul anterior, păstrând în același timp capacitatea totală de 23 de litri și oferind o autonomie de aproximativ 500 km. Cu două rezervoare separate, se reduce efectul deplasării combustibilului, îmbunătățind manevrabilitatea și stabilitatea. Poziția joasă a pompei de combustibil în rezervorul din stânga contribuie, de asemenea, la o distribuție centralizată a greutății. Notă: Autonomia și eficiența consumului de combustibil depind de stilul de pilotare.

IMU pe șase axe pentru un control perfect
Ténéré 700 World Raid este echipată cu o unitate de măsurare inerțială (IMU) cu șase axe, care monitorizează constant mișcările motocicletei și știe dacă creșteți sau reduceți viteza, dacă vă aplecați, virați sau glisați. Pe baza acestor date, IMU poate regla puterea motorului, poate menține tracțiunea și modula comportamentul ABS, ceea ce vă ajută să păstrați controlul. Această funcționalitate vă permite să obțineți încredere rapid și să profitați la maximum de motocicletă, bazându-vă pe control și confort.

Controlul tracțiunii sensibil la înclinare, controlul alunecării și controlul ABS/al frânării
Atât sistemul de control al tracțiunii (TCS), cât și sistemul de control al alunecării (SCS) dispun de trei moduri – STREET (Stradă), OFF ROAD (Teren accidentat) și OFF (Oprit) – oferindu-vă posibilitatea să selectați nivelul de susținere a sistemului, precum și să obțineți niveluri optime de tracțiune și alunecare, indiferent dacă vă deplasați pe șosea sau pe teren accidentat. Pentru ABS, există un buton dedicat pentru selectarea între moduri. Când sistemul ABS este pornit, controlul frânării poate fi activat pentru a furniza ABS la viraje, în timp ce modurile REAR OFF (Spate oprit) și OFF (Oprit) specifice deplasării pe teren accidentat permit fie blocarea roții din spate, fie a ambelor roți, pentru control off-road complet.

Furci KYB premium, complet reglabile, de 46 mm
Noile furci complet reglabile KYB USD de 46 mm, din aluminiu, oferă rigiditate optimizată, în timp ce specificațiile revizuite pentru arcuri și amortizoare îmbunătățesc absorbția șocurilor și contactul pneurilor cu solul, sporind astfel confortul și încrederea pilotului.

Suspensie spate KYB cu specificații de nivel înalt
Suspensia spate KYB Monocross de tip conectat, complet reglabilă, cu cursă de 220 mm, a fost îmbunătățită cu o cursă a șocului mărită (+5 mm până la 106 mm), iar releul brațului și tija de conectare special proiectate contribuie la o suspensie mai progresivă. Cilindrul ușor din aluminiu, camera de ulei sub presiune și rezervorul separat cu preîncărcare asigură o performanță bună a amortizoarelor în orice condiții.

Sistem de accelerație electronic YCC-T și moduri de putere
Cel mai recent model Ténéré 700 World Raid adoptă accelerația controlată prin cip Yamaha (YCC-T) și două moduri de putere: modul „Sport” pentru livrare dinamică a puterii pe trasee antrenante și modul „Explorer”, pentru reacții mai line la accelerare, atunci când vă aventurați pe teren accidentat sau abordați suprafețe umede.

Regulator de viteză și limitator de viteză
Echipat și mai bine pentru a face față călătoriilor lungi, pentru a spori confortul călătoriilor pe autostradă și pentru a ușura respectarea limitelor de viteză, cel mai recent model Ténéré 700 World Raid este acum prevăzut atât cu regulator de viteză, cât și cu limitator de viteză.

Confort și protecție îmbunătățite pentru pilotul pe distanțe lungi
Noul scaun plat dintr-o singură bucată și forma rezervoarelor creează ergonomie excelentă și libertate de mișcare. Pentru a menține călătoria confortabilă, noul parbriz și deflectoarele laterale oferă o protecție excelentă împotriva intemperiilor, în timp ce suporturile de picioare mari cu inserții de cauciuc detașabile asigură un nivel înalt de control și aderență pe sau offroad.

Amortizor de direcție nou, reglabil
Noul amortizor de direcție reglabil în 16 trepte oferă o gamă largă de caracteristici și feedback, cu opțiunea de a ajusta amortizarea pentru mai multă susținere în timpul pilotării off-road. Impactul deplasării prin șanțuri, al săriturilor peste gropi sau al vântului lateral puternic este transmis mai lin către ghidon, ceea ce duce la un confort sporit și la o mai mare încredere pentru pilot, reducând oboseala în călătoriile lungi și aventuroase.

Corp și far reproiectate
Designul modelului Ténéré 700 World Raid a fost actualizat cu un aspect mai rafinat, solid și orientat spre calitate, menținând în același timp caracterul inconfundabil al designului Ténéré. Pentru a completa imaginea emblematică Ténéré, farul dreptunghiular cu LED, cu patru fascicule, oferă o iluminare excelentă și conferă motocicletei un aspect proaspăt, matur și contemporan.

Afișaj TFT color de 6,3 inchi cu tema Raid, conectivitate și navigare
Noul afișaj color TFT de 6,3 inchi este poziționat vertical pentru vizibilitate optimă, indiferent dacă stați așezat sau în picioare. Afișajul dispune de trei teme – STREET, EXPLORER și RAID – concepute pentru diferite medii și stiluri de pilotare. De asemenea, vă puteți conecta telefonul prin aplicația gratuită MyRide și afișa pe ecranul TFT navigația viraj cu viraj susținută de Google, apelurile, mesajele, e-mailurile, muzica și multe altele.

Cel mai nou motor CP2 EU5+ de 690 cmc
Ténéré 700 World Raid este propulsată de cea mai recentă iterație a legendarului motor Yamaha CP2, având acum un cuplu mai liniar și mai utilizabil, precum și un control precis, ceea ce o face mai potrivită pentru aventuri atât pe șosea, cât și pe teren accidentat. Motorul de 690 cc cu doi cilindri a fost actualizat pentru a satisface cele mai recente reglementări Euro 5+ privind emisiile și, datorită reproiectării admisiei de aer, a fost stimulată creșterea cuplului la turații reduse.
Galerie imagini
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

