Yamaha YZ250F: MAI UȘOR, MAI AGIL, MAI AVANSAT: YZ250F
Cu un șasiu derivat din Grand Prix, carenaj ultra-compact și un motor actualizat, motocicleta YZ250F de ultimă generație este precum motocicleta pe care o iubiți deja, doar mai ușoară, mai agilă și mai avansată!
Șasiul vine direct din remarcabila YZ450F, care a câștigat numeroase curse MXGP și Supercross în primul său sezon. Cu o geometrie revizuită, un nou mecanism al suspensiei spate și setări din fabrică revizuite atât în față, cât și în spate, îmbunătățesc tracțiunea la ieșirea din viraje, ducând manevrabilitatea agilă renumită a YZ250F la următorul nivel pe circuit.
Caroserie compactă, cu carcase ultra-subțiri și o șa mult mai plată, inclusiv o singură piesă pentru schimbarea rapidă a greutății. Există, de asemenea, un sistem de gestionare a aerului cu eficiență ridicată și ECU revizuit, oferind un răspuns lin și controlabil în partea de jos și performanțe de vârf, în timp ce cea mai recentă versiune a aplicației Power Tuner prezintă o funcție intuitivă de reglare rapidă. Sistemul de eșapament a fost reproiectat pentru a reduce nivelul de zgomot, îndeplinind cele mai recente reglementări privind zgomotul.
Mai multe detalii- Cadru bilateral din aluminiu
- Ergonomie optimizată pentru pilot
- Putere maximă reactivă
- Gestionare eficientă a aerului
- Setări de suspensie revizuite
- Evacuare conformă cu normele FIM privind zgomotul
- Ansamblu lanț-camă cu frecare redusă
- Componente uşoare
- Aplicație Yamaha Power Tuner actualizată
- Sisteme avansate de control al tracțiunii și de control al demarării
Specificatii tehnice
Motor
Tip motor |
4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, Monocilindru |
Capacitate cilindrică |
250 cmc |
Alezaj X Cursă |
77,0 x 53,6 mm |
Compresie |
13,8:1 |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
Sistem de aprindere |
TCI |
Sistem de aprindere |
Electric |
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 5-viteze |
Transmisie finală |
Lanţ |
Carburator |
Injecţie de carburant |
Sasiu
Cadru |
Cadru semidublu |
Unghi rolă de direcţie |
27°25' |
Traseu |
123 mm |
Sistem suspensie faţă |
Furcă telescopică |
Sistem suspensie spate |
suspensie de legătură, Basculă |
Cursă faţă |
310 mm |
Cursă spate |
295 mm |
Frână faţă |
Disc simplu hidraulic, Ø 270 mm |
Frână spate |
Disc simplu hidraulic, Ø 240 mm |
Anvelopă faţă |
80/100-21 51M tip tub |
Anvelopă spate |
110/90-19 62M tip tub |
Dimensiuni
Lungime totală |
2185 mm |
Lăţime totală |
825 mm |
Înălţime totală |
1280 mm |
Înălţimea scaunelor |
970 mm |
Baza roţilor |
1480 mm |
Gardă minimă la sol |
350 mm |
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
105 kg |
Capacitate rezervor carburant |
6,2 l |
Capacitate rezervor ulei |
0,95 l |
Detalii
Caracteristici
Cadru bilateral din aluminiu
Modelul YZ250F de ultimă generație folosește același design de cadru ca și modelul YZ450F, câștigător de curse în MXGP. Cu tubul colector mai coborât și cu șine de rezervor revizuite, manevrarea îmbunătățită a acestui cadru bilateral ușor, din aluminiu, îți permite să iei virajele mai rapid și mai lin. Centrul de greutate coborât și greutatea redusă fac ca modelul YZ250F să fie mai agil ca oricând, iar echilibrul revizuit al rigidității și elementele de fixare a motorului specifice pentru YZ250F oferă un răspuns și un feedback generos.
Ergonomie optimizată pentru pilot
Triunghiul pilotului se adaptează piloților de diferite dimensiuni și staturi, oferind o ergonomie mai bună, cu o mobilitate îmbunătățită a pilotului și un control sporit. Iar panourile laterale îi oferă un aspect mai strâns și mai ușor, în timp ce aripa față îmbunătățește fluxul de aer la radiatoare, pentru o răcire consecventă.
Putere maximă reactivă
YZ250F este privit deja drept unul dintre cele mai competitive și mai receptive motoare în 4 timpi de 250 cmc în intervalul de turații joase spre medii. Cel mai nou sistem de gestionare a aerului cu canal spate și o ECU reprogramată cresc performanțele de top a motorului, astfel încât această motocicletă câștigătoare de Motocross Grand Prix să fie chiar și mai competitivă pentru fiecare pilot.
Gestionare eficientă a aerului
Performanțele motorului la turații mari au fost lăudate de presă și de deținători, iar lățimea caroseriei este redusă la minimum prin sistemul eficient de gestionare a aerului, care canalizează aerul curat din spate prin spațiile dintre rezervorul de combustibil, cadru, șa și panourile laterale. Când ajunge în camera de aer ușoară, aerul este pre-curățat de un vortex care arunca particulele de murdărie în lateral, reducând înfundarea cutiei de filtrare a aerului și facilitând întreținerea de rutină.
Setări de suspensie revizuite
Furcile KYB față ale modelului YZ250F sunt privite, în general, ca fiind cele mai bune din clasă, iar motocicleta de ultimă generație dispune de setări revizuite ale furcii, precum și de un sistem de reglare a amortizării în compresie, reglabil manual. Suspensia spate tip monocross articulată și amortizorul KYB cu mecanism nou de suspensie pentru tracțiune sporită la ieșirea din viraje au, de asemenea, setări revizuite, iar Aplicația Power Tuner reînnoită conține date utile despre setarea suspensiei, pentru reglări manuale rapide și precise.
Eșapament modificat pentru a satisface reglementările FIM 2025
Sistemul de evacuare al YZ250F a fost modificat pentru a respecta reglementările fonice din 2025 ale FIM, păstrând în același timp renumitele caracteristici controlabile de putere și stilul de condus ale motocicletei.
Ansamblu lanț-camă cu frecare redusă
Motorul cu chiulasă inversată al modelului YZ250F este echipat cu un lanț cu came cu frecare redusă, proiectat pentru a se adapta la puterea la turații mari.
Componente ușoare
Proiectanții de la Yamaha s-au concentrat pe reducerea greutății oriunde este posibil, menținând totodată fiabilitatea și durabilitatea motocicletei YZ250F. Au fost efectuate reduceri semnificative ale greutății pentru a îmbunătăți raportul putere-greutate și capacitatea de manevrare.
Aplicație Yamaha Power Tuner actualizată
Aplicația Power Tuner de la Yamaha a reprezentat unul dintre primele sisteme de reglare a motorului pentru motocros, iar noua generație a modelului YZ250F din 2025 este echipată cu cea mai nouă versiune a acestei aplicații lider în domeniu. Selectează funcția de „reglare rapidă” și poți utiliza bara de defilare pentru a seta puterea motorului la valoarea aleasă de tine între „Lin” și „Agresiv” pentru a se potrivi condițiilor și stilului de pilotare.
Sisteme avansate de control al tracțiunii și de control al demarării
YZ250F 2025 este echipată cu cele mai recente tehnologii electronice, care îți oferă cel mai înalt nivel de control. Controlul demarajului îți permite să setezi turația maximă a motorului pentru lansare când se dă startul în cursă, pentru obținerea victoriei. Iar sistemul de control al tracțiunii oferă două niveluri de asistență și funcția OFF (OPRIT).
Galerie imagini
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.