Yamaha YZ450F: Pentru câștigători, de câștigători.
Noul motor oferă aceeași putere de curse ca și până acum, dar acum cu o ușurință mai mare în utilizarea în gama joasă și medie și o senzație mai bună de putere în vârful gamei. Noul sistem de evacuare respectă cele mai recente reglementări privind zgomotul, iar noul ambreiaj hidraulic te ajută să simți mai bine punctul de contact și să manevrezi mai ușor.
Când punctul de plecare este deja atât de înalt, îmbunătățirea devine tot mai dificilă. Modelul YZ450F avea deja o configurație a șasiului foarte apreciată, dar noul model introduce un cadru nou și actualizări la nivelul suspensiei, pentru a asigura o deplasare mai lină, o tracțiune percepută mai ușor și o senzație de „așezare” mai bună pe teren variat, menținând totodată stabilitatea și performanțele excelente în viraje. Capacul scaunului prezintă un material nou, pentru a opri pilotul să alunece înapoi în timpul accelerării, ajutându-vă să păstrați controlul și să vă concentrați asupra victoriei.
Câștigarea curselor nu se rezumă doar la reglajele tradiționale – YZ450F se află în avangarda tehnologiei, pentru a-ți oferi cel mai bun avantaj pe pistă. Aplicația ușor de folosit Power Tuner îți permite să efectuezi, pe marginea circuitului, reglaje rapide ale caracterului motorului și ale setărilor de control al tracțiunii, pentru a se potrivi condițiilor și a te menține în fruntea plutonului. Noul sistem de blocare ECU facilitează protejarea motocicletei atunci când nu pilotezi, prevenind pornirea motorului până la introducerea parolei în telefon și păstrându-ți în siguranță motocicleta cu care te mândrești.
Specificatii tehnice
Motor
|
Tip motor |
4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, Monocilindru |
|
Capacitate cilindrică |
450 cmc |
|
Alezaj X Cursă |
97,0 × 60,8 mm |
|
Compresie |
13,0 : 1 |
|
Sistem de ungere |
Carter uscat |
|
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
|
Sistem de aprindere |
TCI |
|
Sistem de aprindere |
Electric |
|
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 5-viteze |
|
Transmisie finală |
Lanţ |
|
Carburator |
Injecţie de carburant |
Sasiu
|
Cadru |
Cadru semidublu |
|
Unghi rolă de direcţie |
27°05′ |
|
Traseu |
121 mm |
|
Sistem suspensie faţă |
Furcă telescopică |
|
Sistem suspensie spate |
suspensie de legătură, Basculă |
|
Cursă faţă |
310 mm |
|
Cursă spate |
295 mm |
|
Frână faţă |
Disc simplu hidraulic, Ø 270 mm |
|
Frână spate |
Disc simplu hidraulic, Ø 240 mm |
|
Anvelopă faţă |
80/100-21 51M tip tub |
|
Anvelopă spate |
120/80-19 63M tip tub |
Dimensiuni
|
Lungime totală |
2.175 mm |
|
Lăţime totală |
825 mm |
|
Înălţime totală |
1.275 mm |
|
Înălţimea scaunelor |
965 mm |
|
Baza roţilor |
1.475 mm |
|
Gardă minimă la sol |
345 mm |
|
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
110 kg |
|
Capacitate rezervor carburant |
6,2 l |
|
Capacitate rezervor ulei |
1,2 l |
Detalii
Caracteristici

Motor nou, cu flexibilitate sporită
Sistemul de admisie a fost modificat prin schimbarea formelor portului de admisie și suprafeței pereților, pentru a obține un flux optim cu o secțiune mai mică și pentru a crea un vortex vertical în camera de combustie. Acest lucru crește eficiența combustiei în gama de turații joase spre medii, menținând totodată puterea mai ridicată la turații mai mari.

Cadru nou pentru un control și confort mai bune
Noul cadru include o structură interioară reproiectată și tuburi inferioare cu o nouă grosime, precum și elemente de fixare bilaterale asimetrice ale motorului, pentru a ajusta comportamentul torsional al cadrului. Acest lucru reduce rigiditatea ca răspuns la forțele ascendente, menținând totodată nivelurile de rigiditate longitudinală, laterală și torsională. Astfel se obține o senzație frontală mai calmă și foarte stabilă, precum și îmbunătățirea echilibrului șasiului și a senzației de contact, o stabilitate mai bună în șanțuri și la frânările bruște și un transfer mai mic al greutății.

Sensibilitate crescută datorată ambreiajului hidraulic
Noul ambreiaj hidraulic îl înlocuiește pe cel anterior, operat prin cablu, pentru a oferi o performanță mai stabilă și pentru a menține punctul de contact constant în timpul pilotării continue. Face ca punctul de contact să fie mai ușor de perceput, asigură un control mult mai fin al ambreiajului și o operare mai ușoară.

Reducerea zgomotului
Evacuarea YZ450F 2026 este mai silențioasă, cu un rezonator poziționat central și modificări aduse reglajelor, în timp ce unghiul de atașare al tobei de eșapament a fost coborât ușor, pentru a crea un spațiu mai mare care permite ridicarea mai ușoară dinspre aripa din spate. Filtrul de aer dispune acum de un rezonator și un canal suplimentar, pentru a reduce zgomotul de admisie.

Deplasare mai lină și senzații mai bune
Noul model YZ450F introduce un cadru nou, cu rigiditate optimizată, pentru a asigura o deplasare mai lină, confort îmbunătățit și o senzație mai stabilă la pilotarea peste denivelări și în aterizările de după sărituri. Motocicleta menține stabilitatea excelentă și performanțele în viraje pentru care este cunoscută.

Setări de suspensie revizuite
Actualizările suspensiei ajută la o mai bună percepție asupra tracțiunii, cât și la stabilitate. Amortizorul spate a fost recent dezvoltat cu KYB, având o tranziție mai lină de la amortizarea la viteze reduse la amortizarea la viteze mari. Acum există, de asemenea, un sistem de reglare manuală a amortizării cu compresie.

Stil nou
Noul YZ450F a fost stilat pentru a-i accentua aspectul ușor și compact. Plăcuța îngustă și joasă cu numărul de curse contribuie la aspectul agil și ușor. Noile capace laterale din două piese au o culoare în două nuanțe care accentuează liniile orizontale înregistrate ale seriei YZ. Apărătoarea de noroi spate are un aspect solid și este mai ușor de apucat la manevrarea motocicletei. Siglele YZ în format inversat de pe caroserie și grafica „speed block” marchează motocicleta ca parte a familiei câștigătoare de curse.

Dispozitiv antifurt cu blocare ECU
O funcție de blocare ECU permite pilotului să încuie motocicleta prin intermediul unui smartphone, iar motorul nu poate fi repornit până la introducerea corectă a parolei pe telefon. Funcția oferă un sistem antifurt excelent pentru o motocicletă fără cheie fizică.

Scaun nou anti-alunecare
Noul material ales pentru șa prezintă un model tip fagure, cu o grosime și o textură concepute pentru a reduce riscul ca pilotul să alunece pe șa înspre spate în timpul accelerării. Noul model face deplasarea mai ușoară în față, pe scaun.

Aplicație Power Tuner pentru tuning simplu
Power Tuner dispune de o funcție de „Reglaj simplu”, care îți permite să selectezi cu ușurință orice setare a motorului, de la "Lin" la "Agresiv". O funcție de cronometrare a turelor îți permite să monitorizezi performanțele, iar secțiunea de întrebări frecvente explică cea mai eficientă modalitate de a selecta cea mai bună reglare a motorului și suspensiei pentru orice situație.
Galerie imagini
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

