• MT-09 SP
    Yamaha MT-09 SP

    Modelul CP3 Hyper Naked suprem născut din partea întunecată a Japoniei, MT-09 SP evocă emoție pură cu o specificații premium, care oferă manevrabilitate și precizie de nivel Supersport, combinate cu o tehnologie de nivel următor axată pe circuit. Duce deja excepționalul MT-09 la un nivel și mai profund de Întuneric.

  • MT-09 SP
    Yamaha MT-09 SP

    Modelul CP3 Hyper Naked suprem născut din partea întunecată a Japoniei, MT-09 SP evocă emoție pură cu o specificații premium, care oferă manevrabilitate și precizie de nivel Supersport, combinate cu o tehnologie de nivel următor axată pe circuit. Duce deja excepționalul MT-09 la un nivel și mai profund de Întuneric.




Model: 2025 | Pret: 13,720 €

Culori disponibile

Oferta leasing persoane juridice Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

TBI Leasing

Yamaha MT-09 SP: Stăpânul întunericului

Beneficiază de cuplul amețitor al motorului EU5+ CP3 de 890 cmc ca niciodată până acum, cu moduri de pilotaj îmbunătățite axate pe circuit, personalizabile, pentru a se adapta la diferite circuite sau condiții. Furcile față KYB aurii de 41 mm cu strat de acoperire DLC, exclusive pentru SP, sunt asociate cu amortizorul spate Öhlins complet reglabil pentru cea mai rafinată experiență de pilotaj Hyper Naked de până acum.

Atinge următorul nivel de performanță la frânare, cu etrierele Brembo Stylema, oferind o senzație de frânare mai precisă încă de la prima atingere a manetei. Aspectul exclusivist inspirat de R1M și caracteristicile premium, inclusiv un braț oscilant din aluminiu șlefuit, exemplifică calitatea SP, în timp ce noul sistem Smart Key marchează un nou pas în tehnologie pentru gama Hyper Naked.


Specificatii tehnice

Motor

Tip motor

4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, In-Line Three-Cylinder

Capacitate cilindrică

890 cmc

Alezaj X Cursă

78,0 × 62,1 mm

Compresie

11,5 : 1

Putere maximă

87,5 kW (119,0 PS) la 10.000 rpm

Varianta cu putere limitată

Versiune A2 restricționată – 35,0 kW (47,6 PS) la 6.000 rpm Versiune A2 nerestricționată – 70,0 kW (95,2 PS) la 9.000 rpm

Cuplu maxim

93,0 N.m (9,5 kgf-m) la 7.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Sistem de aprindere

TCI

Sistem de aprindere

Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Fuel consumption

5,0 l/100 km

CO2 emission

116 g/km

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Sasiu

Cadru

Diamant

Unghi rolă de direcţie

24º40'

Traseu

108 mm

Sistem suspensie faţă

Furcă telescopică inversată, Ø 41 mm

Sistem suspensie spate

suspensie de legătură, Basculă

Cursă faţă

130 mm

Cursă spate

117 mm

Frână faţă

Disc dublu hidraulic, Ø 298 mm

Frână spate

Disc simplu hidraulic, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

120/70ZR17M/C (58W) fără cameră

Anvelopă spate

180/55ZR17M/C (73W) fără cameră

Dimensiuni

Lungime totală

2.090 mm

Lăţime totală

820 mm

Înălţime totală

1.145 mm

Înălţimea scaunelor

825 mm

Baza roţilor

1.430 mm

Gardă minimă la sol

140 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

194 kg

Capacitate rezervor carburant

14 L

Capacitate rezervor ulei

3,50 l

Caracteristici

Culori inspirate de R1M și finisaj premium

Culori inspirate de R1M și finisaj premium

Statutul îmbunătățit al SP este evidențiat de ornamentațiile sale exclusive Icon Performance inspirate de R1M. Aceste culori cu influențe Supersport întăresc caracterul sportiv al MT-09 SP și evidențiază legăturile tehnologice strânse cu R1M - cea mai avansată motocicletă de serie construită vreodată de Yamaha. Un finisaj premium, cum ar fi brațul oscilant din aluminiu șlefuit, sporește și mai mult aspectul și senzația de înaltă calitate a acestei motociclete.

Setări personalizabile de control deplasare Yamaha TRACK

Setări personalizabile de control deplasare Yamaha TRACK

În plus față de cele trei moduri de rulare setate din fabrică SPORT, STREET, RAIN și cele două moduri suplimentare personalizabile, MT-09 SP dispune în exclusivitate de adăugarea modurilor TRACK, care îți permit să personalizezi patru modele suplimentare pentru a te adapta la anumite scenarii de circuit. Modurile TRACK individuale permit setări mai rafinate și specializate, inclusiv opțiunea de a alege între două setări de gestionare a frânelor motorului și posibilitatea de a modifica nivelul de control al frânelor. În plus, poți, de asemenea, să dezactivezi ABS-ul spate pentru a îmbunătăți și mai mult performanțele pe circuit.

Etriere premium Brembo Stylema®

Etriere premium Brembo Stylema®

Noile etriere Brembo Stylema® monobloc îmbunătățesc performanțele de frânare cu cea mai recentă tehnologie de la celebra firmă italiană. Etrierele au un piston mai subțire și o suprafață mai mică a plăcuțelor de frână, în comparație cu cele convenționale, sunt mai ușoare, mai rigide și oferă un control îmbunătățit al frânării. În plus, sunt adoptate pistoane cu diametru mai mare pentru forțe de frânare mai mari, ceea ce îți permite să experimentezi un nou nivel de performanță în materie de frânare.

Sisteme exclusive de suspensie complet reglabile

Sisteme exclusive de suspensie complet reglabile

Suspensia premium exclusivă SP aduce manevrabilitate și precizie de nivel Supersport în clasa Hyper Naked. Furcile KYB de 41 mm cu strat de acoperire DLC și amortizorul spate Öhlins au un raport de elasticitate al arcurilor mai mare, oferind o stabilitate remarcabilă în timpul unei deplasări mai energice și mai sportive. Le poți regla cu precizie pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj diferite, furcile fiind complet reglabile pentru preîncărcare, revenire și amortizare în compresie, în timp ce amortizorul Öhlins este echipat cu un dispozitiv de reglare a preîncărcării de la distanță pentru a permite modificări rapide și ușoare.

Sistem Smart Key

Sistem Smart Key

Făcând următorul pas în avansul tehnologic, MT-09 SP devine primul Hyper Naked care dispune de sistemul Smart Key de la Yamaha. Motorul este pornit prin apăsarea și rotirea comutatorului nou proiectat, cu condiția ca cheia inteligentă să se afle la o distanță specificată, de exemplu în buzunar. De asemenea, noul comutator dispune de o opțiune de blocare și deblocare pentru capacul rezervorului de combustibil, simplificând și mai mult experiența de pilotare.

Sistem IMU pe 6 axe și sisteme de asistență pentru pilot sensibile la înclinare

Sistem IMU pe 6 axe și sisteme de asistență pentru pilot sensibile la înclinare

Inspirat de R1, sistemul IMU pe șase axe controlează toate sistemele de asistență pentru pilot de înaltă tehnologie de pe modelul MT-09 SP, incluzând un sistem de control al tracțiunii (TCS) în trei moduri, sensibil la înclinare, un sistem de control al alunecării (SCS), un sistem de control al ridicării (LIF) și un sistem de control la frânare. Această tehnologie, cea mai bună din clasa sa, dispune acum de un regulator de alunecare spate (BSR), care oferă stabilizare atunci când roata din spate se blochează în cazul unei frânări excesive, controlând nivelul de cuplu produs.

 

Nou afișaj TFT complet color de 5", cu conectivitate și navigație

Instrumentele TFT color de 5 inci oferă o opțiune de cinci teme diferite, inclusiv tema TRACK specifică SP, pentru a se potrivi cerințelor tale individuale și situației de pilotaj, pe care le poți parcurge cu ajutorul noilor comutatoare de pe ghidon. De asemenea, poți să conectezi smartphone-ul la noul ecran TFT prin intermediul aplicației MyRide pentru a primi notificări de mesaje, apeluri și pentru a asculta muzică*. Navigarea pe hărți complete este disponibilă și prin aplicația gratuită Garmin StreetCross, pentru a face fiecare deplasare mai ușoară. *Necesită căști conectate prin Bluetooth la MT-09 SP. Acestea nu sunt incluse.

O poziție de pilotare mai angajată

O poziție de pilotare mai angajată

MT-09 SP este renumit pentru agilitatea și stabilitatea sa, iar acest lucru este îmbunătățit de o ergonomie rafinată, care permite pilotului să se simtă în armonie cu motocicleta, oferind o mai mare libertate de mișcare pentru diferite stiluri de pilotaj. Pentru a realiza acest lucru, poziția ghidonului este acum mai joasă și dispune de două poziții personalizabile, în timp ce noile suporturi pentru picioare sunt, de asemenea, reglabile. O șa nouă din două părți amplifică și mai mult senzația de libertate în timpul mersului.

Grile de amplificare acustică pentru o experiență de pilotaj îmbunătățită

Grile de amplificare acustică pentru o experiență de pilotaj îmbunătățită

Zgomotul incitant al CP3 este una dintre cele mai definitorii caracteristici ale sale, evocând un sentiment de adrenalină pură cu fiecare răsucire a accelerației. MT-09 SP dispune de conducte de admisie a aerului proiectate special care accentuează sunetele de înaltă frecvență, care sunt apoi accentuate, în special la viteze mai mari, de o grilă de amplificare acustică amplasată deasupra rezervorului de combustibil, furnizându-ți direct nota vibrantă a CP3.

Cel mai nou motor CP3 EU5+ de 890 cmc

Cel mai nou motor CP3 EU5+ de 890 cmc

Motorul cu trei cilindri, răcit cu lichid, este ușor și puternic, oferind un cuplu mare la turații mici. Armonia acustică rezultată din combinarea sunetului de inducție și a notei eșapamentului conferă CP3 sunetul său recognoscibil, care sporește senzația de accelerație. Injectoarele de combustibil sporesc eficiența, în timp ce raporturile de transmisie optimizate și ambreiajul A&S (asistență și anti-hopping) vin în completarea randamentului ridicat al motorului.

Cadru CF ușor, din aluminiu turnat sub presiune

Cadru CF ușor, din aluminiu turnat sub presiune

Designul compact, din aluminiu CF (umplere controlată) turnat sub presiune al cadrului este o abordare contemporană a aspectului emblematic Deltabox, oferind un nivel ridicat de rigiditate a șasiului, pentru feedback și stabilitate excelente pentru pilot. Structura optimizată a pivotului brațului oscilant, șasiul ușor și subțire oferă o senzație mai relaxată, făcând din MT-09 SP un partener pentru toate tipurile de pilotaj sportiv.

Un nou sistem de comutație intuitiv, funcții de semnalizare și semnal de oprire de urgență (ESS)

Un nou sistem de comutație intuitiv, funcții de semnalizare și semnal de oprire de urgență (ESS)

Noile ansambluri de comutatoare integrate pe ghidon permit operarea unei game mai largi de funcții ale MT-09 SP, inclusiv conectivitatea smartphone, navigația și modurile de pilotaj, precum și explorarea altor opțiuni de meniu. Noile funcții intuitive de semnalizare a virajelor îmbunătățesc și mai mult experiența de condus. Un clic ușor pe comutatorul indicatorului va face ca semnalizatoarele să lumineze intermitent de trei ori, pentru a fi utilizate la schimbarea benzii de circulație, în timp ce un clic complet le face să clipească continuu. De asemenea, semnalizatoarele se vor anula automat după ce au trecut 15 secunde și bicicleta a parcurs mai mult de 150 de metri. Noul sistem de semnal de oprire de urgență (ESS) va activa, de asemenea, luminile de avarie atunci când sistemul detectează o frânare bruscă.

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Prezentare Video

Viziteaza magazinul nostru online cu peste 3500 de produse pentru tine si motocicleta ta.
BikerShop by Dual Motors

BikerShop by Dual Motors