• XSR700
    Yamaha XSR700

    XSR700 face o demonstraţie impunătoare. Concepută pentru a conferi senzaţii fără vârstă, bazate pe simboluri de referinţă istorice, îmbinate cu tehnologia de mâine pentru o experienţă de pilotare pură, plină de divertisment. Cu un cuplu intens şi un şasiu super agil, aceasta este concepută pentru cei care apreciază moştenirile şi pilotează cu plăcere.

  • XSR700
    Yamaha XSR700

    XSR700 face o demonstraţie impunătoare. Concepută pentru a conferi senzaţii fără vârstă, bazate pe simboluri de referinţă istorice, îmbinate cu tehnologia de mâine pentru o experienţă de pilotare pură, plină de divertisment. Cu un cuplu intens şi un şasiu super agil, aceasta este concepută pentru cei care apreciază moştenirile şi pilotează cu plăcere.




Model: 2019 | Pret: 7,950 €

Culori disponibile

Solicita oferta rate / leasing Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

Yamaha XSR700: Născut în viitor

Motorul de ultimă generaţie de 689 cc cu 2 cilindri în linie beneficiază de „filozofia noastră cu 90° între manetoane” care îi permite să dezvolte un cuplu liniar pentru acceleraţie excepţională. XSR700 cu stil retro beneficiază şi de un şasiul îngust şi uşor, pentru agilitate şi manevrabilitate excepţionale.

XSR700 preia ce este mai bun din istoricul designului Yamaha, drept omagiu adus trecutului, dar este totuşi o motocicletă a viitorului.

  • Construit pentru plăcerea supremă de a pilota
  • Far şi grup optic spate de inspiraţie vintage
  • Şa în stil vintage din piele cu două texturi
  • Anvelope Pirelli Phantom cu suprafaţă de rulare cu model autentic
  • Eficienţă remarcabilă a combustibilului
  • Rezervor de combustibil din aluminiu
  • în 4 timpi, 689 cm3 cu 2 cilindri în linie, răcit cu lichid
  • Design cu masa concentrată în partea anterioară şi caroserie sculptată
  • Filozofie cu 90° între manetoane cu braţ de pârghie la 270 de grade
  • Randament cuplu liniar, intens şi puternic
  • Discuri faţă duble de 282 mm cu etriere cu 4 pistoane

Specificatii tehnice

Motor

Tip motor
2-cilindri, 4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape
Capacitate cilindrică
689 cmÂł
Alezaj X Cursă
80.0 mm x 68.6 mm
Compresie
11.5 : 1
Putere maximă
55.0kW (74.8PS) @ 9,000 rpm
Varianta cu putere limitată
35.0kW
Cuplu maxim
68.0Nm (6.9kg-m) @ 6,500 rpm
Sistem de ungere
Carter umed
Tip ambreiaj
Umed, Disc multiplu
Sistem de aprindere
Electric
Sistem de transmisie
Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală
Lanţ
Fuel consumption
4.3l/100km
CO2 emission
100g/km

Sasiu

Cadru
Diamant
Cursă faţă
130 mm
Traseu
90mm
Sistem suspensie faţă
Furci telescopice
Sistem suspensie spate
Basculă, (suspensie tip braţ)
Cursă spate
130 mm
Frână faţă
discuri duble hidraulice , Ø282 mm
Frână spate
mono disc hidraulic, Ø245 mm
Anvelopă faţă
120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)
Anvelopă spate
180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)
Observaţie
EU4 compliant

Dimensiuni

Lungime totală
2,075 mm
Lăţime totală
865 mm
Înălţime totală
1,130 mm
Înălţimea scaunelor
845 mm
Baza roţilor
1,405 mm
Gardă minimă la sol
140 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)
187 kg ABS
Capacitate rezervor carburant
14L
Capacitate rezervor ulei
2.7L

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Prezentare Video