• XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP

    Conceput pentru a evoca amintirile epocii de aur, XSR900 GP este amestecul suprem al stilului de curse din trecut, combinat cu cele mai recente tehnologii de ultimă generație, pentru a oferi o experiență palpitantă, care stimulează simțurile într-un mod fără egal.

  • XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP

    Conceput pentru a evoca amintirile epocii de aur, XSR900 GP este amestecul suprem al stilului de curse din trecut, combinat cu cele mai recente tehnologii de ultimă generație, pentru a oferi o experiență palpitantă, care stimulează simțurile într-un mod fără egal.




Model: 2026 |

Culori disponibile

Oferta leasing persoane juridice Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

TBI Leasing

Yamaha XSR900 GP: Născută din Glorie

Cu o înfățișare care amintește de YZR500 pe care au condus-o spre victorie piloții emblematici Yamaha în anii '80 și '90, XSR900 GP este o celebrare a pedigriului de curse Yamaha așa cum nu s-a mai văzut până acum. Carenajul față și cocoașa șeii inspirate de modelul de curse YZR Grand Prix evocă amintiri din Epoca de Aur a curselor de Grand Prix – un adevărat omagiu adus unora dintre cele mai emblematice motociclete de curse din trecutul Yamaha.

Nu te lăsa păcălit de stilul tradițional, sub caroserie se află cea mai recentă tehnologie de vârf de la Yamaha, rezultând într-o mașină cu adevărat capabilă care te incită la fiecare răsucire a manetei de accelerație. Cele mai noi componente de frânare și suspensie îmbunătățesc experiența de pilotaj, în timp ce modurile de rulare integrate și un pachet electronic extins ridică ștacheta și mai mult.

Preturi in functie de variante (TVA inclus)

Varianta putere maxima: 

Varianta 35 kW (A2): 

Transmisie Y-AMT: 

Transmisie cu cutie manuala cu 6 trepte:

Model 2025 (posibil alte combinatii de culori): 


Specificatii tehnice

Motor

Tip motor

4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, 3-cilindri

Capacitate cilindrică

890 cmc

Alezaj X Cursă

78 x 62,1 mm

Compresie

11,5 : 1

Putere maximă

87,5 kW (119 PS) la 10.000 rpm

Cuplu maxim

93 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Sistem de aprindere

TCI

Sistem de aprindere

Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Fuel consumption

5 l/100 km

CO2 emission

116 g/km

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Sasiu

Cadru

Diamant

Unghi rolă de direcţie

25°20'

Traseu

110 mm

Sistem suspensie faţă

Furcă telescopică

Sistem suspensie spate

(suspensie tip braţ), Basculă

Cursă faţă

130 mm

Cursă spate

131 mm

Frână faţă

Frână cu disc hidraulic dublu, Ø 298 mm

Frână spate

Frână cu disc simplu hidraulic, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

120/70ZR17M/C (58W) fără cameră

Anvelopă spate

180/55ZR17M/C (73W) fără cameră

Dimensiuni

Lungime totală

2.160 mm

Lăţime totală

810 mm

Înălţime totală

1.180 mm

Înălţimea scaunelor

835 mm

Baza roţilor

1.500 mm

Gardă minimă la sol

145 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

200 kg

Capacitate rezervor carburant

14 L

Capacitate rezervor ulei

3,5 l

Conectivitate

Smartphone Connectivity

MyRide Link

Adaptive Cruise Control

Nu

Caracteristici

Design distinctiv, evocator al curselor de Grand Prix din anii '80 și '90

Design distinctiv, evocator al curselor de Grand Prix din anii '80 și '90

XSR900 GP dispune de o carenă superioară, reminiscență a „Epocii de Aur” a curselor Grand Prix din anii 1980. Carena, combinată cu apărătoare separate pentru articulații, nu doar evocă stilul YZR500, ci efectul aerodinamic suplimentar crește viteza maximă și accelerația. În plus, o husă în culori asortate pe șaua pasagerului completează aspectul de curse cu o parte posterioară în stilul anilor '80.

Afișaj TFT complet color de 5 inchi, cu conectivitate

Afișaj TFT complet color de 5 inchi, cu conectivitate

Un afișaj TFT complet color de 5 inchi este cazat în cockpitul în stil retro. Poți alege dintre patru teme de afișare pentru a se potrivi unei game de experiențe de pilotaj, inclusiv un tahometru în stil analogic, inspirat de motocicletele de curse de odinioară. Pentru o experiență de pilotaj îmbogățită, conectivitatea pentru smartphone este dotare standard pe XSR900 GP, asigurându-te că-ți poți păstra conexiunea în timp ce conduci, asociind telefonul la motocicletă prin intermediul aplicației gratuite MyRide.

Suspensii KYB față și spate complet reglabile, de înaltă calitate

Suspensii KYB față și spate complet reglabile, de înaltă calitate

În corelație cu mantra care combină stilul de ieri cu tehnologia modernă, XSR900 GP se mândrește cu cele mai noi tehnologii de suspensie, inclusiv furci inversate KYB complet reglabile și suspensie spate cu legătură, ambele optimizate pentru o manevrabilitate îmbunătățită, pentru a se potrivi stilului sportiv de pilotaj.

Clemă cu ridicare pe ghidon, deasupra jugului superior, pentru pilotaj sportiv și confort pe șosea

Clemă cu ridicare pe ghidon, deasupra jugului superior, pentru pilotaj sportiv și confort pe șosea

Pentru a oferi stilul sportiv de pilotaj adecvat esteticii sale inspirate de curse, XSR900 GP are o clemă de înălțare pe ghidon, fixată deasupra furcii superioare. Aceasta mută pilotul mai în față pe motocicletă, mărind încărcătura pe partea din față pentru a oferi senzația mai precisă așteptată de la o motocicletă de curse, dar cu suficient confort pentru condusul pe șosea.

Șasiu în stil Deltabox

Șasiu în stil Deltabox

Yamaha a introdus pentru prima dată cadrul Deltabox pe motocicletele sale de Grand Prix în anii '80 – fiind pionierul unei noi tehnologii care a modelat viitorul motocicletelor sport de serie. Cadrul în stil Deltabox rămâne în centrul multor motociclete Yamaha până în prezent, inclusiv al modelului XSR900 GP.

Șa principală inspirată din anii '80, noi capace laterale și husă de scaun detașabilă

Șa principală inspirată din anii '80, noi capace laterale și husă de scaun detașabilă

Șaua de pilot confortabilă a fost proiectată cu gândul la stilul piloților de curse din anii '80 și '90. Panourile laterale închise sunt adăugate sub scaun pentru a continua aspectul de curse cu semi-carenaj și sunt fixate cu inele de fixare în D în stil de curse pentru o demontare rapidă și ușoară. Husa șeii este așezată peste zona pasagerului și poate fi îndepărtat pentru a face loc unui pasager.

Suporturi reglabile turnate

Suporturi reglabile turnate

Suporturile pentru picioare din aluminiu turnat sub presiune sunt disponibile în două poziții, superioară și inferioară. Aceste poziții ale suportului pentru picioare au fost proiectate pentru a se potrivi ergonomiei mai sportive, adaptându-se poziției șeii și ghidoanelor retezate.

Sistem Yamaha de control al deplasării YRC și IMU cu 6 axe

Sistem Yamaha de control al deplasării YRC și IMU cu 6 axe

Sistemul IMU avansat, derivat din R1, cu 6 axe, controlează suita extinsă de sisteme de asistență pentru pilot, inclusiv controlul tracțiunii sensibile la înclinare și ABS, controlul alunecării și sistemul de control al ridicării roților din față, printre altele. Sistemul Yamaha de control al deplasării îți permite să selectezi caracteristica de putere a motorului și nivelul de intervenție a sistemului de asistență a pilotului sensibil la înclinare pentru a se potrivi preferințelor tale și condițiilor de drum. Trei moduri de rulare integrate prestabilite, „SPORT”, „STREET” și „RAIN”, cu setări din fabrică cu diferite niveluri de intervenție pentru a se potrivi diferitelor condiții, sunt completate de două setări „CUSTOM” reglabile manual.

Regulator de viteză, schimbător rapid de viteze din generația a treia și ambreiaj A&S

Regulator de viteză, schimbător rapid de viteze din generația a treia și ambreiaj A&S

Bucură-te de o experiență de pilotaj îmbunătățită prin cea mai recentă tehnologie Yamaha, inclusiv a treia generație a schimbătorului rapid de viteze, care permite schimbarea treptelor de viteză fără ambreiaj atât la trecerea în trepte de viteză superioare în timpul accelerării, cât și la trecerea în trepte de viteză inferioare. Regulatorul de viteză este montat standard, operat de noul comutator intuitiv, pentru a simplifica deplasarea pe distanțe mai lungi, în timp ce ambreiajul A&S (asistență și alunecare) menține motocicleta stabilă în regim sportiv.

Motor CP3 sofisticat EU5+, cu cuplu ridicat, de 890 cmc

Motor CP3 sofisticat EU5+, cu cuplu ridicat, de 890 cmc

Motorul CP3 de 890 cmc, cu cuplu ridicat, combinat cu șasiul ușor și agil, în stil Deltabox, este perfect pentru poziția de pilotaj mai sportivă a XSR900 GP. Armonia acustică a vuietului celor trei cilindri sporește senzația de accelerație la fiecare răsucire a pedalei de accelerație, oferind cea mai sportivă experiență de condus din gama CP3.

Roți Yamaha SpinForged echipate cu anvelope Bridgestone Battlax Hypersport S23

Roți Yamaha SpinForged echipate cu anvelope Bridgestone Battlax Hypersport S23

Fabricate folosind tehnologia exclusivă Yamaha de forjare prin rotație, roțile de pe XSR900 GP sunt extrem de ușoare, permițând o acțiune mai receptivă a suspensiei, sporind agilitatea și stabilitatea. XSR900 GP se simte mai receptiv, în special la viraje și la frânare, cu aderență maximizată de anvelopele Bridgestone Battlax Hypersport S23.

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Prezentare Video

Viziteaza magazinul nostru online cu peste 3500 de produse pentru tine si motocicleta ta.
BikerShop by Dual Motors

BikerShop by Dual Motors