Yamaha R1M: Istoria seriei R. Viitorul tău.
Istoria seriei R. Viitorul tău.
Yamaha a creat motocicleta R1M concepută pentru curse utilizând unele dintre cele mai sofisticate tehnologii dezvoltate de la motocicleta câștigătoare de curse M1 MotoGP. Suspensiile electronice pentru curse (ERS) Öhlins de ultimă generație, cu furcile NPX cu gaz anti-cavitație, scot în față cele mai bune performanțe ale tale pe fiecare circuit; iar carenajului frontal jos, din carbon, ajută la reducerea timpilor pe tură.
Dar ceea ce face din R1M un model revoluționar este asistența de înaltă tehnologie pentru pilot, inclusiv controlul frânei, gestionarea frânei de motor și controlul demarării - precum și o unitate de control al comunicațiilor pentru jurnalizarea datelor și reglarea wireless a motorului. Disponibil în schema de culori reînnoită Icon Performance carbon și negru și accente și jante albastre, R1M este seria R supremă, oferind cel mai complet pachet pentru pista de curse.
Mai multe detalii- Caroserie din carbon inspirată de modelul M1
- Suspensii electronice pentru curse (ERS) Öhlins
- Furci NPX cu gaz Öhlins anti-cavitație
- Parte posterioară ușoară, din carbon
- Număr de producție gravat
- Sistem de control al frânării (BC)
- Sistem de gestionare a frânării motorului (EBM)
- Motor de 998 cmc cu manetoane decalate
- Accelerație APSG ride-by-wire
- Sistem de control demaraj (LCS)
- Pneuri Bridgestone Battlax RS11 - lățime de 190 pe spate
- Unitatea CCU exclusivă permite reglarea wireless
- Unitate de măsurare inerțială (IMU) pe 6 axe
- Caracteristici de control electronic cu tehnologie avansată
Specificatii tehnice
Detalii
Motor
- Tip motor
- Răcit cu lichid, 4-cilindri, EURO5, 4 timpi, 4-supape, DOHC
- Capacitate cilindrică
- 998 cmc
- Alezaj X Cursă
- 79,0 × 50,9 mm
- Compresie
- 13,0 : 1
- Putere maximă
- 147,1 kW (200.0 PS) la 13.500 rpm
- Cuplu maxim
- 113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 rpm
- Sistem de ungere
- Carter umed
- Tip ambreiaj
- Umed, Disc multiplu
- Sistem de aprindere
- Electric
- Sistem de transmisie
- Angrenaj constant, 6-viteze
- Transmisie finală
- Lanţ
- Fuel consumption
- 7,2 l / 100 km
- CO2 emission
- 168 g/km
- Carburator
- Injecţie electronică de benzină
Sasiu
- Cadru
- Deltabox din aluminiu, Diamant
- Unghi rolă de direcţie
- 24º
- Traseu
- 102 mm
- Sistem suspensie faţă
- Furci telescopice
- Sistem suspensie spate
- (suspensie de legătură), Basculă
- Cursă faţă
- 120 mm
- Cursă spate
- 120 mm
- Frână faţă
- Discuri duble hidraulice, Ø 320 mm
- Frână spate
- Disc simplu hidraulic, Ø 220 mm
- Anvelopă faţă
- 120/70 ZR17M/C (58W) fără cameră
- Anvelopă spate
- 200/55 ZR17M/C (78W) fără cameră
Dimensiuni
- Lungime totală
- 2.055 mm
- Lăţime totală
- 690 mm
- Înălţime totală
- 1.165 mm
- Înălţimea scaunelor
- 860 mm
- Baza roţilor
- 1.405 mm
- Gardă minimă la sol
- 130 mm
- Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)
- 202 kg
- Capacitate rezervor carburant
- 17 l
- Capacitate rezervor ulei
- 4,9 l
Galerie imagini
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.