Yamaha R1M: Istoria seriei R. Viitorul tău.
Cu peste 500 de victorii de Grand Prix, Yamaha este unul dintre cele mai de succes nume din lumea curselor. Iar R1M a fost creată utilizând întreaga experiență câștigată în MotoGP și WorldSBK. Este cea mai avansată motocicletă Yamaha de serie construită vreodată. Și are puterea de a-ți permite să îți descoperi adevăratul potențial de circuit.
Istoria seriei R. Viitorul tău.
Yamaha a creat motocicleta R1M concepută pentru curse utilizând unele dintre cele mai sofisticate tehnologii dezvoltate de la motocicleta câștigătoare de curse M1 MotoGP. Suspensiile electronice pentru curse (ERS) Öhlins de ultimă generație, cu furcile NPX cu gaz anti-cavitație, scot în față cele mai bune performanțe ale tale pe fiecare circuit; iar carenajului frontal jos, din carbon, ajută la reducerea timpilor pe tură.
Dar ceea ce face din R1M un model revoluționar este asistența de înaltă tehnologie pentru pilot, inclusiv controlul frânei, gestionarea frânei de motor și controlul demarării - precum și o unitate de control al comunicațiilor pentru jurnalizarea datelor și reglarea wireless a motorului. Cu jante complet negre, panouri de caroserie din carbon, precum și un rezervor negru/argintiu și cele mai recente elemente grafice, R1M este cea mai nouă motocicletă din seria R, oferind cel mai complet pachet pentru circuit.
Mai multe detaliiSpecificatii tehnice
Detalii
Motor
Tip motor |
4 timpi, Răcit cu lichid, 4-cilindri, DOHC, 4-supape |
Capacitate cilindrică |
998 cmc |
Alezaj X Cursă |
79,0 × 50,9 mm |
Compresie |
13,0 : 1 |
Putere maximă |
147,1 kW (200.0 PS) la 13.500 rpm |
Cuplu maxim |
113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 rpm |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
Sistem de aprindere |
TCI |
Sistem de aprindere |
Electric |
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 6-viteze |
Transmisie finală |
Lanţ |
Fuel consumption |
6,8 l / 100 km |
CO2 emission |
159 g/km |
Carburator |
Injecţie electronică de benzină |
Sasiu
Cadru |
Deltabox din aluminiu, Diamant |
Unghi rolă de direcţie |
24º |
Traseu |
102 mm |
Sistem suspensie faţă |
Furci telescopice |
Sistem suspensie spate |
suspensie de legătură, Basculă |
Cursă faţă |
120 mm |
Cursă spate |
120 mm |
Frână faţă |
Discuri duble hidraulice, Ø 320 mm |
Frână spate |
Disc simplu hidraulic, Ø 220 mm |
Anvelopă faţă |
120/70 ZR17M/C (58W) fără cameră |
Anvelopă spate |
200/55 ZR17M/C (78W) fără cameră |
Dimensiuni
Lungime totală |
2.055 mm |
Lăţime totală |
690 mm |
Înălţime totală |
1.165 mm |
Înălţimea scaunelor |
860 mm |
Baza roţilor |
1.405 mm |
Gardă minimă la sol |
130 mm |
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
202 kg |
Capacitate rezervor carburant |
17,0 l |
Capacitate rezervor ulei |
4,9 l |
Galerie imagini
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.