• R6 GYTR
    Yamaha R6 GYTR

    Yamaha R6 domină cursele WorldSSP de ani de zile. Noul R6 GYTR este pe cale să le facă viața și mai grea concurenților. Echipat cu o selecție de componente speciale de curse de la GYTR® - specialiștii interni în tuning de la Yamaha - R6 GYTR a fost creat pentru circuit.

  • R6 GYTR
    Yamaha R6 GYTR

    Yamaha R6 domină cursele WorldSSP de ani de zile. Noul R6 GYTR este pe cale să le facă viața și mai grea concurenților. Echipat cu o selecție de componente speciale de curse de la GYTR® - specialiștii interni în tuning de la Yamaha - R6 GYTR a fost creat pentru circuit.

4.4 stele - bazat pe 241 recenzii



Model: 2022 |

Culori disponibile

Oferta leasing persoane juridice Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

Yamaha R6 GYTR: Cel mai bun supersport de curse.

Cel mai bun supersport de curse.

Dispunând de o gamă largă de piese de curse GYTR, R6 GYTR este proiectat pentru circuite de curse și este construit pentru a duce performanța de curse supersport la nivelul următor. Aceste piese speciale de curse includ un ECU cu specificații de cursă, un set de cabluri și un set de conectori AIS care optimizează randamentul motorului, iar țeava Akrapovič din titan reduce greutatea și îmbunătățește performanțele motorului de 599 cmc la turații ridicate.

Alte echipamente de curse includ pinioane de curse, setul spate de curse reglabil cu kit de schimbare a vitezelor în marșarier și set de conducte de frână din oțel inoxidabil. Disponibil în exclusivitate de la reprezentanțele cu magazine Yamaha GYTR PRO, R6 GYTR este echipat cu un carenaj alb și poate fi personalizat de către reprezentanță în culorile de curse personale și reglat pentru curse (cu un cost suplimentar).

  • Piese de motor GYTR
  • Sistem electronic GYTR
  • Piese șasiu GYTR
  • Sistem de pilotaj GYTR
  • Caroserie GYTR
  • Motor ușor de 599 cmc, de înaltă performanță
  • Cadru Deltabox compact și sub-cadru ușor din magneziu
  • Furci față KYB de 43 mm
  • Rezervor de combustibil ușor, din aluminiu
  • Disponibile exclusiv prin magazinele GYTR PRO

Specificatii tehnice

Motor

Tip motor
4-supape, 4 timpi, EURO4, Răcit cu lichid, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă
Capacitate cilindrică
599 cmc
Alezaj X Cursă
67,0 x 42,5 mm
Compresie
13,1 : 1
Putere maximă
87,1 kW (118,4 PS) la 14.500 rpm
Cuplu maxim
61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10.500 rpm
Sistem de ungere
Carter umed
Tip ambreiaj
Umed, Disc multiplu
Sistem de aprindere
Electric
Sistem de transmisie
Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală
Lanţ
Fuel consumption
6,6 l / 100 km
CO2 emission
154 g/km
Carburator
Injecţie de carburant

Sasiu

Cadru
Diamant
Unghi rolă de direcţie
24º
Traseu
97 mm
Sistem suspensie faţă
Furcă telescopică, Ø 43 mm
Sistem suspensie spate
(suspensie de legătură), Basculă
Cursă faţă
120 mm
Cursă spate
120 mm
Frână faţă
Discuri duble hidraulice, Ø 320 mm
Frână spate
Disc simplu hidraulic, Ø 220 mm
Anvelopă faţă
120/70 ZR17M/C (58W) fără cameră
Anvelopă spate
180/55 ZR17M/C (73W) fără cameră

Dimensiuni

Lungime totală
2.040 mm
Lăţime totală
695 mm
Înălţime totală
1.150 mm
Înălţimea scaunelor
850 mm
Baza roţilor
1.375 mm
Gardă minimă la sol
130 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)
190 kg
Capacitate rezervor carburant
17 l
Capacitate rezervor ulei
34,0 l

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Viziteaza magazinul nostru online cu peste 3500 de produse pentru tine si motocicleta ta.
BikerShop by Dual Motors

BikerShop by Dual Motors