• YZF-R1M
    Yamaha YZF-R1M

    Cu motorul de 200 PS cu manetoanele decalate la 90°, şasiu compact din aluminiu şi magneziu şi carenă uşoară din carbon, YZF-R1M îmbină tehnologia MotoGP YZR-M1 cu ADN-ul seriei R.

  • YZF-R1M
    Yamaha YZF-R1M

    Cu motorul de 200 PS cu manetoanele decalate la 90°, şasiu compact din aluminiu şi magneziu şi carenă uşoară din carbon, YZF-R1M îmbină tehnologia MotoGP YZR-M1 cu ADN-ul seriei R.




Model: 2019 | Pret: 23,800 €

Culori disponibile

Solicita oferta rate / leasing Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

Yamaha YZF-R1M: YZF-R1M. R1 suntem noi

R1 suntem noi

Pentru reducerea timpilor de tur al pistei, există un sistem îmbunătăţit de schimbare rapidă a vitezelor (QSS - Quickshift System), oferind posibilitatea de trecere într-o treaptă superioară sau inferioară de viteză dintr-o singură mişcare. Sistemul îmbunătăţit de suspensie electronică de curse (ERS - Electronic Racing Suspension) ajustează automat amortizarea, pentru a oferi cel mai bun nivel de control al frânării, accelerării şi virării - iar noua interfaţă face mai uşoară selectarea modurilor.

Noul ECU funcţionează cu QSS şi sistemul îmbunătăţit de control al ridicării roţii din faţă (LIF), pentru a permite o accelerare mai puternică - iar grafica nouă a carenajului se concentrează asupra structurii uşoare din carbon.

  • Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°
  • Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt
  • Suspensii electronice pentru curse (ERS) Öhlins revizuite
  • Sistem îmbunătăţit de schimbare rapidă a vitezelor (QSS)
  • Unitate de control al comunicaţiilor cu recartografiere wireless
  • YZR-M1 MotoGP cu carenă din carbon
  • Unitate de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date 3D privind mişcările
  • Control al ridicării roţii / Control al demarării / Control al alunecării
  • Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu
  • Şasiu spate din magneziu
  • Evenimentul exclusiv Yamaha Racing Experience pentru proprietarii de motociclete R1M
  • Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare

Specificatii tehnice

Motor

Tip motor
4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 4-supape
Capacitate cilindrică
998cc
Alezaj X Cursă
79.0 mm x 50.9 mm
Compresie
13.0 : 1
Putere maximă
147.1kW (200.0PS) @ 13,500 rpm
Varianta cu putere limitată
e disponibil
Cuplu maxim
112.4Nm (11.5kg-m) @ 11,500 rpm
Sistem de ungere
Carter umed
Tip ambreiaj
Umed, Disc multiplu
Sistem de aprindere
Electric
Sistem de transmisie
Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală
Lanţ
Fuel consumption
7.2l/100km
CO2 emission
168g/km

Sasiu

Cadru
Diamant
Cursă faţă
120 mm
Traseu
102mm
Sistem suspensie faţă
Furci telescopice, Ø43mm
Sistem suspensie spate
Basculă, (suspensie de legătură)
Cursă spate
120 mm
Frână faţă
discuri duble hidraulice , Ø320 mm
Frână spate
mono disc hidraulic, Ø220 mm
Anvelopă faţă
120/70 ZR17M/C (58W)
Anvelopă spate
200/55 ZR17M/C (78W)

Dimensiuni

Lungime totală
2,055 mm
Lăţime totală
690 mm
Înălţime totală
1,150 mm
Înălţimea scaunelor
860 mm
Baza roţilor
1,405 mm
Gardă minimă la sol
130 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)
201 kg
Capacitate rezervor carburant
17Litri
Capacitate rezervor ulei
4.9Litri

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.