• YZF-R1M
    Yamaha YZF-R1M

    Întreaga ta carieră în motociclism s-a îndreptat către acest moment. Și, cu noul model YZF-R1M, poți fi sigur că te afli în posesia celei mai avansate motociclete Yamaha de curse produsă în serie. Dacă privești la caroseria de carbon inspirată de M1, este clar că această motocicletă dedicată curselor este construită ca nicio altă mașinărie.

  • YZF-R1M
    Yamaha YZF-R1M

    Întreaga ta carieră în motociclism s-a îndreptat către acest moment. Și, cu noul model YZF-R1M, poți fi sigur că te afli în posesia celei mai avansate motociclete Yamaha de curse produsă în serie. Dacă privești la caroseria de carbon inspirată de M1, este clar că această motocicletă dedicată curselor este construită ca nicio altă mașinărie.




Model: 2020 | Pret: 26,500 €

Culori disponibile

Solicita oferta rate / leasing Contacteaza-ne Disponibilitate test-drive

Yamaha YZF-R1M: R history. Your future.

Istoria seriei R. Viitorul tău.

Cu suspensii electronice de curse (ERS) Öhlins de ultimă oră – inclusiv noile furci față NPX cu gaz anti-cavitație – precum și cu sistemul de control frânare (BC) și noul sistem de gestionare a frânei de motor (EBM) cu 3 moduri, YZF-R1M este pregătită să depășească limitele.

Iar gama extinsă de tehnologii de control reglabile prin wireless îți oferă cel mai înalt grad de încredere.

Aproape fiecare parte din cel mai nou model de YZF-R1M a fost dezvoltată cu ajutorul cunoștințelor dobândite în ultimele șapte decenii prin intermediul echipelor de curse ale companiei - inclusiv cele din WSBK și MotoGP. Noul profil din carbon în stil M1 oferă o eficiență aerodinamică cu 5% mai bună – iar sofisticatele tehnologii electronice de control și suspensiile electronice de curse au fost dezvoltate pe circuitele de curse.

  • Număr de producție gravat pe placa specială R1M
  • Motor EU5 de 998 cmc cu eficiență superioară
  • Noua accelerație APSG ride-by-wire, ușoară
  • Nou sistem de gestionare a frânării motorului (EBM) cu 3 moduri
  • Sistem de control al frânării (BC) cu 2 moduri
  • Sistem de control demaraj (LCS) optimizat
  • Suspensii electronice pentru curse (ERS) Öhlins premium

Specificatii tehnice

Motor

Tip motor
Răcit cu lichid, 4 timpi, 4-supape, DOHC, 4-cilindri
Capacitate cilindrică
998 cmc
Alezaj X Cursă
79,0 mm x 50,9 mm
Compresie
13.0 : 1
Putere maximă
147,1 kW (200,0 CP) @ 13.500 rpm
Cuplu maxim
113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 rpm
Sistem de ungere
Carter umed
Tip ambreiaj
Umed, Disc multiplu
Sistem de aprindere
Electric
Sistem de transmisie
Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală
Lanţ
Carburator
Injecţie de carburant

Sasiu

Cadru
Diamant
Cursă faţă
120 mm
Unghi rolă de direcţie
24º
Traseu
102 mm
Sistem suspensie faţă
Furci telescopice
Sistem suspensie spate
Basculă
Cursă spate
120 mm
Frână faţă
Disc dublu hidraulic
Frână spate
Disc simplu hidraulic
Anvelopă faţă
120/70 ZR17M/C (58W) fără cameră
Anvelopă spate
200/55 ZR17M/C (78W) fără cameră

Dimensiuni

Lungime totală
2.055 mm
Lăţime totală
690 mm
Înălţime totală
1.165 mm
Înălţimea scaunelor
860 mm
Baza roţilor
1.405 mm
Gardă minimă la sol
130 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)
202 kg
Capacitate rezervor carburant
17 litri
Capacitate rezervor ulei
4,9 litri

Galerie imagini

Nu raspundem de erori de afisaj. Preturile exacte ale produselor vor fi confirmate prin oferta trimisa pe email.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Prezentare Video