Descopera casca Arai RX-7V Kiyonari!

Descopera casca Arai RX-7V Kiyonari!

RX-7V reprezinta varful know-how-ului  Arai in tehnologia producerii castilor. Cu o carcasa exterioara complet noua,  vizor dotat cu revolutionarul sistem VAS (Variable Axis System) si o zona neteda semnificativ marita in zona tamplelor, RX-7V este un standard in segmentul castilor premium. De la noua captuseala ECO Liner, cu un schelet intern mai fin, la noul difuzor imbunatatit, cu canale de aer integrate, fiecare componenta a acestei casti, de altfel ca si cazul oricarei casti Arai, demonstreaza atentia pentru detalii, tipica producatorului japonez. Totodata, Arai continua sa imbunatateasca capacitatea de alunecare a castii, invatand in mod continuu din scenarii reale. Si pentru ca Arai considera ca forma ideala a castii exista, RX-7V este acum mai aproape ca niciodata de aceasta forma.

Acum, este timpul sa vorbim despre Ryuichi Kiyonari. Pilotul de 37 de ani a vazut multe la viata lui, podiumuri, cazaturi, victorii si nereusite, incepandu-si cariera in MotoGP, acolo unde a facut echipa cu Sete Gibernau la Telefonica Movistar. Pentru ca pe atunci spaniolul ataca titlul mondial, Kiyonari a primit putin sprijin, regasindu-se un an mai tarziu in British Superbike. Japonezul a devenit popular fiind indragit repede de britanici, castigand de altfel de doua ori, in 2006 si in 2007 acest campionat, dupa care a alergat doua sezoane in WorldSuperbike, cu o Honda CBR1000RR, motocicleta cu care a revenit in BSB si a castigat din nou in 2009! In 2014, Kioynari revine pe treapta a doua a podiumui in BSB, pilotand un BMW S1000RR. Japonezul ramane activ si in prezent, pentru anul in curs el urmand a concura in All Japan Superbike Championship.

Revenind la casca Arai RX-7V, carcasa PB-SNC se refera la o structura tip plasa, asamblata si lipita cu Super Fiber, fibre speciale cu superbe caracteristici in ce inseamna flexibilitate si tensegritate. O centura realizata tot din Super Fiber inconjoara calota castii, deasupra vizorului, multiplele straturi ale acesteia fiind laminate cu o noua rasina, dezvoltata special de Arai. Variable Axis System face referire la montarea vizorului cu doua puncte de pivotare coborate cu 24 mm, pentru a pastra cat mai intacta forma rotunda a castii, pentru ca aceasta sa preia si sa disipeze prin alunecare energia impactului.

Difuzoarele de pe partea superioara a castii sunt mai lungi si mai rigide, imbunatatindu-I stabilitatea, sistemul fiind cu 19% mai eficient comparativ cu RX-7 GP, vizorul putand fi mentinut si intredeschis. Gura de admisie a aerului ofera o ventilatie cu 11% imbunatatita fata de modelele anterioare  Casca este silentioasa, racoroasa, iar o noua cortina de material in zona barbiei, previne aparitia turbulentelor in interior.

Interiorul din Eco Pure, complet detasabil si lavabil, este antibacterian, existand un sistem prin care un strat sutire poate fi desprins, pentru o potrivire cat mai acurata cu fata motociclistului/motociclistei, existand si suficient spatiu pentru un sistem intercom. In eventualitatea nedorita a unui accident, pernutele din zona obrajilor se pot detasa, pentru extragerea castii de catre personalul medical, fara a se afecta riderul.

Noul vizor VAS este dotat cu un mecanism care il face usor de instalat/demontat, nu se poate deschide accidental  si vine impreuna cu un Pinlock MaxVision anti-fog, pentru vizibilitate in orice tip de conditii. Inchiderea castii se face cu dubla bucla.

 

Dual Motors este importatorul oficial al castilor Arai in Romania. Te asteptam in showroom, pentru a vedea pe viu aceasta casca si a decide daca ti se potriveste!

Imagini

Distribuie: