Noua Yamaha XSR 125: design atemporal pentru navetistul entuziast!

Noua Yamaha XSR 125: design atemporal pentru navetistul entuziast!

Inspirate din trecut, dar privind hotarat catre viitor. Look neo-retro, combinat cu tehnologie de ultima ora. Create pentru spiritele libere. Acestea sunt motocicletele din gama Sport Heritage, avand ca varf de lance Yamaha XSR900, cu al ei propulsor in trei cilindri, secondat de bicilindrica XSR700. Si de ce nu ar exista un model mai accesibil, care sa urmeze filosofia Faster Sons, s-au intrebat designerii Yamaha, un model care sa se adreseze tinerilor, fara a face compromisuri in ceea ce priveste fiabilitatea si calitatea fabricatiei? Astfel, a aparut noua Yamaha XSR 125, o motocicleta care promite sa transforme naveta urbana la munca si inapoi acasa intr-o experienta distractiva. Si, spre deosebire de modelele din clasa 125 cmc, modele carora le place sa ramana discrete si timide, printre motocicletele “mari”, XSR 125 nu se sfieste sa lase o impresie puternica celor care o privesc. Vorbim despre stil, despre culori indraznete, tehnologie si performanta!

Usoara, agila si distractiva, noua XSR 125 se adreseaza atat incepatorilor, cat si riderilor cu experienta care isi doresc o a doua motocicleta pe care sa o foloseasca intens in oras. Farul rotund si saua lunga, tipice pentru modelele din trecut sunt completate de tehnologie LED si un bord LCD, iar schemele de culoare Redline, Tech Black si Impact Yellow sunt un omagiu adus unor motocicletele legendare Yamaha.

Propulsorul Euro 5, de 125 cmc , in patru timpi, este aceeasi unitate care si-a dovedit fiabilitatea pe MT-125 Hyper Naked si R125, oferind 11 kW, maximul posibil in categoria A1. Sistemul Yamaha Variable Valve Actuation ofera un cuplu suficient la turatii joase si putere la turatii inalte, ceea ce inseamna ca XSR 125 se va tine bine atat in regimul de oras cat si in cel de autostrada. La aceasta contribuie si furca cu jambe de 37 mm, cu un finish negru, componenta care joaca un rol cheie in caracterul confortabil si agil al motocicletei. Cauciucul spate de 140/70 – 17 ofera un aspect trainic dar si o consistenta tractiune, alaturi de stabilitate si un caracter predictibil in pilotaj. Cadrul tip Delta este rigid si usor in acelasi timp, oferind un ampatament de 1330 mm si o inaltime a seii de 810 mm, care poate acomoda motociclisti si motocicliste de toate taliile, permitand o pozitie inalta si relaxata de pilotaj.

Noua Yamaha XSR 125 va deveni disponibila la inceputul lunii iunie, putand fi accesorizata prin programul Yamaha Genuine Accessories, care ofera doua kituri, unul Racing – capac pentru far, placuta pentru numar si placuta laterala pentru numar si celalalt Urban –capace pentru radiator, capac lateral motor din aluminiu si parbriz. Se mai pot comanda si o evacuare Akrapovic, scut motor si un capac monopost tip café racer. Desigur, nu a fost uitat nici echipamentul pilotului, linia de echipamente Faster Sons oferindu-ti de la tricouri si jachete, pana la sepci si patches, menite sa completeze look-ul atemporal al lui XSR 125.

Distribuie: