Noua gamă 2022 Off Road Competition: Dedicare față de curse cu noile YZ125 și YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition

Noua gamă 2022 Off Road Competition: Dedicare față de curse cu noile YZ125 și YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition

Luptăm până la capăt până la victorYZone

În 2020, piloții Monster Energy Official Yamaha Factory MXGP și MX2 au concurat în primele lunii pe tot parcursul sezonului, Jeremy Seewer și Jago Geerts terminând anul ca vicecampioni în MXGP și, respectiv, MX2. 

Pe parcursul sezonului trecut, Yamaha a dat dovadă de o forță incredibilă, piloții YZ450F ocupând două din primele patru locuri în clasamentul MXGP 2020, în timp ce piloții YZ250F au ocupat trei din primele cinci locuri în clasamentul MX2 2020, asigurând astfel titlul mondial al producătorilor MX2 pentru Yamaha. 

În SUA, unde sezonul 2021 de Supercross s-a încheiat deja, piloții Monster Energy Star Yamaha Racing au dominat atât Campionatul 2021 250 SX Est cât și Vest la bordul mașinilor lor YZ250F. 

Angajament total și de durată pentru Motocross

Încă de când Yamaha a câștigat primul său Campionat Mondial de Motocross, în urmă cu aproape 50 de ani, compania s-a angajat în totalitate să susțină acest sport și să creeze o gamă de mașini câștigătoare pentru piloții de toate vârstele. Yamaha a fost una dintre primele mărci japoneze care a produs motociclete de curse construite special pentru tinerii piloți și a fost prima care a introdus pe circuit mașini MX în 4 timpi. Astăzi, compania continuă să fie o forță importantă în motocross la toate nivelurile și cu un angajament total față de fiecare pilot. 

Yamaha recunoaște în special importanța scenei de motocross pentru tineret, unde viitorii campioni își perfecționează abilitățile înainte de a trece în liga mare. Acesta este motivul pentru care, din 2015, Yamaha a operat programul de mare succes YZ bLU cRU FIM Europe Cup, care oferă tinerilor piloți YZ125, YZ85 și YZ65 șansa de a se califica în fiecare an pentru finala bLU cRU Europe Cup SuperFinale și de a-și face un nume în fața unui public internațional la prestigiosul Monster Energy FIM Motocross of Nations. 

Pentru a sublinia angajamentul pe termen lung al companiei față de motocross, Yamaha va lansa un YZ125 complet nou pentru 2022, împreună cu upgrade-uri majore pentru modelele YZ250 și YZ85, care oferă fiecărui pilot oportunitatea de a-și realiza adevăratul potențial și de a se îndrepta direct spre victorYZone!

Noul YZ125: Agilitatea. Abilitatea. Victoria.

Pentru 2022, noul YZ125 primește un motor complet configurat și mai performant, împreună cu un șasiu foarte bine îmbunătățit și o caroserie mai subțire și mai radicală, pentru a-l face cel mai competitiv YZ125 din toate de până acum. 

Oferind o putere semnificativ mai mare împreună cu o mai bună funcționalitate - și dispunând de o manevrabilitate mai bună, un sistem de frânare mai puternic și o ergonomie îmbunătățită - noul YZ125 este conceput pentru a deveni alegerea implicită pentru piloții în devenire care doresc să-și sporească încrederea și experiența și să-și ducă performanțele la nivelul următor. 

Specificațiile sale avansate demonstrează în mod clar dorința Yamaha de a le oferi campionilor de mâine cel mai bun echipament în perioada adolescenței, astfel încât să fie pregătiți să lupte pentru cel mai mare premiu atunci când vor trece la un nivel profesionist. 

Motor nou de 125cc: Performanță crescută cu funcționalitate îmbunătățită

Pentru 2022, inginerii de la Yamaha au muncit din greu pentru a crea cel mai puternic motor montat vreodată pe un model de serie YZ125. În încercarea de a obține performanțe mai puternice pentru a câștiga curse, echipa de design a construit un motor nou de 125 cc, în 2 timpi, care dezvoltă o putere semnificativ mai mare la turații medii și înalte. 

Practic, fiecare componentă majoră a motorului din 2022 este nouă, iar reproiectarea cuprinzătoare oferă o creștere semnificativă a puterii maxime de ieșire, pentru a oferi modelului YZ125 un avantaj câștigător real atunci când poarta se deschide. Puterea crescută, împreună cu o funcționalitate îmbunătățită și o senzație mai bună de supra-turare permit piloților de motocross să profite la maximum de creșterea puterii și să depășească adversarii pe toate părțile pistei. 

Cap, cilindru și piston complet noi

Capul cilindrul și pistonul modelului YZ125 au fost complet reproiectate ca parte a efortului de a obține performanțe sporite, împreună cu caracteristici de putere îmbunătățite. Cele mai importante modificări includ o cameră de combustie redefinită, precum și o galerie de evacuare mai scurtă și o porțiune revizuită a cilindrilor, care oferă o îmbunătățire semnificativă a eficienței combustiei. 

Noul design YPVS

Pentru a completa modificările la nivelul capului și al cilindrilor, este prezentat un YPVS nou proiectat. Ridicarea maximă a noii supape de evacuare a fost revizuită, iar sincronizarea deschiderii și închiderii acesteia a fost, de asemenea, modificată pentru a îmbunătăți performanțele motorului și, de asemenea, pentru a spori manevrabilitatea. 

Noul carburator Keihin și ansamblul de supape V-Force cu lamelă V-Force

O caracteristică majoră a noului motor este utilizarea unui carburator Keihin PWK de 38,1 mm echipat cu un jet de putere controlat de un solenoid care oferă o putere instantanee atunci când este necesar. Noul carburator dispune de un senzor TPS (Throttle Position Sensor), precum și de un CDI controlat cu hartă 3D care asigură o sincronizare optimizată a aprinderii. Împreună cu un nou ansamblu de supape cu lamela V-Force și un design revizuit al colectorului, această nouă admisie și carburatorul oferă pilotului YZ125 o accelerație mai puternică la plecarea de pe loc și o putere mai explozivă la ieșirea din viraje. 

Bielă mai lungă și manivelă mai grea

Alte modificări interne care contribuie la creșterea puterii noului motor includ o bielă mai lungă, precum și o manivelă ușor mai grea. Acest lucru are ca rezultat o inerție crescută care optimizează comportamentul motorului, iar echilibrul revizuit al manivelei este conceput pentru a se potrivi cu puterea crescută a noului motor. 

Sistem nou de admisie a aerului de înaltă eficiență

O caracteristică cheie a noului YZ125 este sistemul de admisie a aerului complet reproiectat. Prin reproiectarea cadrului din spate, precum și a ambelor panouri laterale și prin remodelarea bazei șeii, inginerii Yamaha au redus rezistența la intrarea aerului cu 15 % și au reușit să crească dramatic eficiența generală a admiterii pe noul model. Acest lucru contribuie în mod semnificativ atât la îmbunătățirea puterii de tracțiune la turații medii și înalte și la îmbunătățirea felului de depășire a turației, cât și la schimbarea răspunsului accelerației la turații joase și medii pentru o funcționare mai stabilă la turații mai mici.

Țeavă de eșapament nouă și amortizor de sunet mai scurt

Dimensiunile și forma țevii de eșapament au fost modificate pentru 2022, pentru a se potrivi cu celelalte modificări aduse motorului, în vederea optimizării puterii și a capacității de funcționalitate. Diametrul țevii de expansiune este ușor redus în punctul său cel mai larg, iar amortizorul de sunet este cu 50 mm mai scurt. 

Transmisie mai puternică și mai lină

Transmisia cu 6 trepte a modelului YZ125 a fost întărită pentru 2022, pentru a face față creșterii puterii maxime. Raportul de reducere secundar este ușor mărit prin utilizarea unui set de pinioane față/spate 13/49 - anterior 13/48 - iar pentru o mai bună manevrabilitate, treptele a 5a și a 6a funcționează cu un raport ușor redus. 

Un nou arbore de schimbare a vitezelor și un arc de revenire reproiectat oferă o senzație de schimbare mult mai lină, iar pentru a face față puterii crescute a motorului, noul YZ125 dispune de arcuri de ambreiaj îmbunătățite. 

Corp atletic și mai compact

Modelul YZ125 2022 este echipat cu un rezervor mai subțire, o șa nouă și o grafică revizuită care conferă motocicletei un aspect radical, modern și atletic, în completarea performanțelor sporite ale motorului - permițând, de asemenea, pilotului să obțină un grad și mai mare de control al șasiului. 

Șa mai plată

Pentru o mai bună abilitate a pilotului, o mișcare mai liberă și o deplasare mai ușoară a greutății corpului, suprafața superioară a șeii a fost aplatizată prin coborârea părții din față cu 6 mm și ridicarea celei din spate cu 5 mm, în timp ce noul rezervor de combustibil se îmbină perfect cu partea din față a scaunului - iar pentru o întreținere mai ușoară există și un nou sistem de fixare a scaunului cu un singur șurub. 

Rezervor și carcase de radiator mai subțiri

YZ125 este deja una dintre cele mai ușoare și mai agile motociclete de teren din clasa sa, iar noul model este și mai subțire datorită utilizării unui nou rezervor de combustibil și a unor protecții înguste ale radiatorului, care fac din acest model cel mai compact YZ125 de până acum. Lățimea dintre genunchii pilotului este redusă cu aproape 36 mm pentru a oferi o senzație reală de subtilitate și agilitate pentru o ergonomie și o mobilitate îmbunătățită a pilotului.

Aripi și panouri laterale cu design nou

Pentru a realiza noul sistem de admisie a aerului de înaltă eficiență, panourile laterale, aripa spate și partea inferioară a noii șei au fost reproiectate, astfel încât să asigure un flux de aer liber în cutia de aer. Forma aripii față a fost, de asemenea, revizuită pentru a-i conferi un aspect mai aerodinamic și mai dinamic. 

Cadru spate cu un design nou

Modelul YZ125 este echipat cu un cadru semi-dublu din aluminiu, ușor, cu caracteristici tehnice ridicate. Iar pentru 2022, cadrul spate detașabil prezintă un nou punct de montare pentru amortizorul de sunet mai scurt, în timp ce o traversă ridicată nou proiectată permite o eficiență îmbunătățită a admisiei, oferind cale liberă pentru fluxul de aer. Această traversă găzduiește, de asemenea, noul punct de montare a șeii cu un singur șurub pentru o întreținere mai ușoară. 

Setări de suspensie revizuite

Sistemele de suspensie KYB față și spate de pe YZ125 sunt considerate a fi printre cele mai bune din clasă, încorporând un arc lamelar în designul supapei care oferă o amortizare excelentă la viteze medii. Pentru 2022, aceste sisteme de suspensie cu caracteristici tehnice ridicate au fost rafinate și mai mult, iar atât furcile față, cât și amortizoarele spate au caracteristici revizuite de amortizare la viteze mici pentru o performanță sporită a șasiului. 

Frână față mai puternică și frână spate mai ușoară

Pentru o putere de frânare mai mare, împreună cu o senzație mai precisă, noul model este echipat cu un nou etrier cu două pistoane mai rigid și cu un disc reproiectat cu diametrul de 270 mm. Dispunând de pistoane cu diametrul mai mare de 25,4 mm, împreună cu noi plăcuțe care oferă o creștere de 30 % a suprafeței de contact cu discul, acest nou sistem de frânare față mai puternic permite piloților să reducă timpul pe tur prin frânarea mai puternică și ulterior. 

Culori și grafică de nouă generație

Noul YZ125 adoptă cele mai recente culori Icon Blue, constând într-un finisaj în două tonuri care îmbină celebrul Icon Blue de la Yamaha cu un albastru mat închis. Caroseria complet nouă și noile elemente grafice turnate accentuează poziția dinamică și atletică a acestei noi generații a modelului de 125 cc și demonstrează clar angajamentul Yamaha de a oferi cel mai competitiv și atractiv pachet pentru campionii de mâine.  

YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition

Pe lângă modelul Icon Blue YZ125, Yamaha a creat Monster Energy Yamaha Racing Edition, care oferă oricărui tânăr pilot aspirant șansa de a deține și de a concura pe o motocicletă cu un stil autentic aplicat din fabrică. Cu o paletă exclusivă de nuanțe de negru și o grafică inspirată de motocicletele echipei Monster Energy Yamaha Factory MXGP și MX2, YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition este cea mai bună motocicletă de curse de 125 cc de producție de la Yamaha.

Specificațiile tehnice pentru YZ125 și YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition sunt aceleași.

Caracteristici tehnice YZ125

  • Un model mai rapid și mai precis pentru 2022
  • Motor de 125 cc cu performanțe superioare, complet nou
  • Putere mare la turații medii și înalte, cu o manevrabilitate îmbunătățită
  • Putere maximă sporită
  • Noul carburator Keihin cu TPS și jet propulsiv
  • YPVS reproiectat
  • Evacuare reconfigurată și amortizorul de sunet mai scurt
  • Admisie de aer nouă de înaltă eficiență
  • Transmisie mai puternică cu 6 trepte, rapoarte revizuite și ambreiaj îmbunătățit
  • Senzație îmbunătățită de schimbare a treptei de viteză
  • Cadru ușor din aluminiu
  • Cadru spate reproiectat
  • Corp nou mai subțire – cu 36 mm mai îngust între genunchi
  • Aripi și panouri laterale cu design nou
  • Ergonomie îmbunătățită cu un rezervor nou de combustibil și o șa mai plată
  • Sistem de frânare mai performant
  • Cea mai bună suspensie KYB din clasa sa, cu setări revizuite pentru viteze mici
  • Noile culori în două tonuri Icon Blue și elemente grafice turnate
  • Disponibil și în culorile din fabrică Monster Black

Noul YZ250: 2 timpi. Primul loc.

Puține motociclete de motocross se pot asemăna cu Yamaha YZ250 în 2 timpi în ceea ce privește istoria sa, popularitatea durabilă la nivel mondial și rezultatele sale de invidiat. Originalul YZ250 a fost cel care i-a oferit lui Yamaha primul său campionat mondial cu Håkan Andersson în 1973 - primul dintre numeroasele titluri de campion mondial FIM de 250 cmc și AMA Supercross care au fost revendicate de această motocicletă emblematică de motocross în următoarele câteva decenii de către unii dintre cei mai mari piloți ai acestui sport. 

Și astăzi, reputația și popularitatea acestei remarcabile biciclete de curse sunt la fel de puternice ca întotdeauna printre acei motocicliști care îi apreciază greutatea redusă, simplitatea mecanică, aspectul deosebit și performanța câștigătoare. Putem spune că YZ250 este o adevărată legendă în lumea off road - câte alte motociclete de motocross au pagini de Facebook dedicate cu mii de adepți! 

Pentru 2022, evoluția acestei motociclete de motocross de mare succes continuă, iar noul YZ250 vine cu o caroserie super-subțire complet nouă, care îi îmbunătățește profilul pentru a o face una dintre cele mai dinamice motociclete de pe circuit. Dar noul model este mult mai mult decât o simplă transformare estetică, iar noile sale specificații îmbunătățite ale șasiului includ o frânare mai puternică, o suspensie revizuită, noi componente ușoare și un sistem de admisie de înaltă eficiență. 

Corp ultrasubțire cu o linie orizontală puternică

YZ250 este echipat cu o caroserie ultrasubțire complet nouă, asemănătoare cu designul folosit pe noul YZ125, și prezintă o linie orizontală puternică, care conferă motocicletei un aspect agresiv și hotărât. Noul rezervor și noua carcasă a radiatorului oferă dimensiuni mult mai înguste între genunchii pilotului, pentru o mai mare mobilitate a pilotului la schimbarea greutății și în viraje - iar caroseria compactă creează, de asemenea, o senzație de lejeritate și agilitate care consolidează caracterul atletic al noului model. 

Șa mai plată

Pe lângă lățimea mai îngustă a caroseriei, modelul 2022 YZ250 dispune de o șa nouă proiectată, cu o suprafață superioară mai plată, care îmbunătățește ergonomia motocicletei și face ca schimbarea greutății față/spate să fie mai ușoară și mai rapidă. 

Noua aripă spate și panourile laterale oferă o eficiență sporită a admisiei aerului

Aripile față au un aspect mai ascuțit și mai dinamic, iar panourile laterale și aripa spate au fost reproiectate pentru a spori eficiența admisiei aerului. Acest lucru este realizat prin încorporarea unor guri de aerisire mai mari în partea din spate a panourilor laterale, precum și prin proiectarea părții inferioare a șeii și a formei părții superioare a aripii spate, astfel încât să nu împiedice fluxul de aer. Creșterea rezultată a eficienței generale a admisiei contribuie la îmbunătățirea performanțelor la viteze mai mari ale motorului. Și pentru a se potrivi cu noua admisie de aer, YZ250 este echipat cu o nouă evacuare cu o formă revizuită și dimensiuni modificate. 

Frâne mai ușoare și mai puternice

Noul YZ250 dispune de un nou sistem de frânare puternic care oferă performanțe și senzații sporite, reducând în același timp greutatea. Discul față nou proiectat de 270 mm are același diametru ca și până acum, dar prin montarea unui nou etrier mai rigid, cu pistoane cu diametrul mai mare de 25,4 mm, noua frână față are o suprafață a plăcuțelor cu 30 % mai mare. Această combinație de rigiditate mai mare a etrierului, împreună cu o suprafață mult mai mare a plăcuțelor, oferă o putere de frânare remarcabilă, precum și o senzație precisă pentru frânarea precisă cu un singur deget. 

Frâna spate a fost, de asemenea, îmbunătățită prin montarea unui disc de 240 mm cu un diametru ușor mai mic - cu 5 mm mai mic - precum și a unui etrier nou proiectat care oferă aceeași suprafață a plăcuțelor și aceleași performanțe de frânare ca la modelul anterior, economisind în același timp aproape 100 g în greutate. 

Setări de suspensie revizuite

Furcile față KYB SSS de 48 mm și suspensia spate Monocross KYB de tip link type KYB de 48 mm cu caracteristici tehnice ridicate au stabilit un punct de referință în industrie, iar pentru 2022 setările din fabrică au fost revizuite pentru a oferi caracteristici de amortizare și mai bune la viteze mici. 

Componente cu greutate redusă

Alte reduceri mici, dar totuși importante ale greutății au fost obținute prin utilizarea unui levier de ambreiaj nou proiectat și a unui pinion spate. 

Culori și elemente grafice noi

Modelul 2022 YZ250 este finisat într-un finisaj dinamic și de înaltă calitate în două tonuri Icon Blue, cu elemente grafice turnate durabile, concepută pentru a rezista condițiilor dure de pilotaj motocross. 

YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition

Pentru 2022, Yamaha va lansa în exclusivitate un nou YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition. Finisată în culoarea Monster Black și prevăzută cu o replică a graficii din fabrică, face ca această legendară motocicletă de motocross să atragă și mai mult atenția pe pistă și în padoc. 

Este pentru prima dată când acest pachet exclusivist de culori și grafică este oferit pe YZ250 și este inspirat de motocicletele echipei Monster Energy Yamaha Factory MXGP și MX2.

Specificațiile tehnice pentru YZ250 și YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition sunt aceleași.

Caracteristici tehnice YZ250

  • 250 cc motor PVS răcit cu lichid în 2 timpi
  • Carcasă ușoară din aluminiu
  • Admisie de aer nouă de înaltă eficiență
  • Evacuare reconfigurată
  • Corp nou mai subțire – cu 36 mm mai îngust între genunchi
  • Aripi și panouri laterale cu design nou
  • Ergonomie îmbunătățită cu un rezervor nou de combustibil și o șa mai plată
  • Sistem de frânare mai performant
  • Setări revizuite ale suspensiei KYB din fabrică
  • Ghidon nou mai ușor și manete mai scurte
  • Noile culori în două tonuri Icon Blue și elemente grafice turnate
  • Disponibil și în culorile din fabrică Monster Black

YZ85: Victoria. Niciodată acordată, întotdeauna câștigată.

Multe dintre legendele motocrosului de astăzi au început pe Yamaha YZ85. Ușoară, agilă, rapidă și fiabilă, aceasta este o versiune redusă cu specificații înalte a motocicletelor de curse de capacitate mai mare de la Yamaha. Dispunând de aceeași tehnologie avansată a motorului și a șasiului ca și YZ125 și YZ250, noul 2022 YZ85 este cel mai bun start pe care îl poate avea orice pilot de curse pe parcursul lungii sale călătorii spre o carieră de pilot profesionist. 

Cu o nouă caroserie compactă, precum și o șa mai plată și o serie de revizuiri ale șasiului, multe dintre schimbările de pe noul YZ85 le reflectă pe cele văzute pe noul YZ125 - și, precum fratele său mai mare, noul YZ85 este conceput pentru a oferi un pachet mai puternic, mai bun și mai atletic pentru piloții care țintesc spre victorYZone. 

Stil nou și dinamic

Noul stil 2022 seamănă foarte mult cu cel al modelelor YZ de capacitate mai mare, iar noua caroserie compactă prezintă o temă orizontală puternică care, împreună cu șaua plată și panourile laterale restilizate, conferă acestei motociclete de curse pentru tineri o atitudine încrezătoare și agresivă. 

Noua paletă de culori în două tonuri prezintă zone contrastante de Icon Blue și albastru mat închis - iar noile elemente grafice turnate sunt concepute pentru a rezista la multe motociclete în condiții dificile, ajutând la menținerea aspectului plăcut al acestei biciclete de curse avansată pe tot parcursul sezonului. 

Caroserie nouă și subțire

Pentru 2022, YZ85 este echipat cu o caroserie mai subțire care oferă pilotului o mai mare libertate de mișcare a corpului pentru un grad mai mare de control la accelerare, frânare și viraje. Carcasele reproiectate ale radiatorului sunt cu 25 mm mai înguste în punctul lor cel mai lat, iar acum prezintă o configurație uniformă stânga-dreapta care contribuie la senzația de echilibru a motocicletei din punctul de vedere al pilotului. 

Există, de asemenea, o aripă față nou proiectată, cu o parte superioară concepută pentru a ajuta la direcționarea fluxului de aer către radiatorul YZ85 pentru o răcire eficientă și o performanță constantă a motorului. Designul dinamic completează, de asemenea, noua caroserie compactă și consolidează ADN-ul familiei YZ pe care motocicleta l-a moștenit de la YZ125.

Șa mai plată și rezervor de combustibil reproiectat

La fel ca YZ125, noul YZ85 este echipat cu o șa mai plată, care permite pilotului să își mute mai ușor greutatea corpului. Ergonomia este îmbunătățită și mai mult de noul rezervor de combustibil de 5 litri, cu un capac reproiectat, care oferă o mai mare libertate de mișcare a corpului spre partea din față a motocicletei. Șaua adoptă, de asemenea, o nouă fixare cu un singur bolț, ceea ce face ca întreținerea de rutină să fie mai ușoară și mai rapidă. 

Admisie de aer nouă de înaltă eficiență la poziția spate

Panourile laterale nou proiectate pe YZ85 îndeplinesc două roluri importante: În primul rând, designul lor neted și bine adaptat promovează manevrabilitatea pilotului pentru o schimbare rapidă a greutății față/spate. În al doilea rând, sunt prevăzute cu noi orificii de aerisire din spate, care asigură un flux de aer mai direct în cutia de aer a motorului, oferind astfel o eficiență mai mare a admisiei pentru îmbunătățirea performanțelor motorului.

Performanță mai liniară a frânei spate

Pentru un caracter mai liniar al frânării spate, YZ85 este echipat cu un nou cilindru principal cu un rezervor secundar încorporat. Acest nou design mai eficient înlocuiește rezervorul separat și furtunul de conectare de la modelul anterior pentru a oferi o senzație de frânare mai naturală și mai liniară, cu un feedback mai precis. 

Cadru spate din aluminiu ușor și braț oscilant nou

Pentru 2022, șasiul de pe noul YZ85 este echipat cu un nou cadru spate din aluminiu, mai ușor cu 570 gr decât unitatea din oțel folosită pe modelul anterior, ce presupune o reducere semnificativă a greutății care contribuie, de asemenea, la centralizarea masei motocicletei. 

De asemenea, brațul nou oscilant reproiectat prezintă un echilibru revizuit între rigiditatea longitudinală și rigiditatea torsională. Această schimbare subtilă, dar semnificativă, îmbunătățește stabilitatea șasiului și permite pilotului să transmită mai eficient puterea la sol. 

Caracteristici tehnice YZ85

  • Motor YPVS de 85 cc în 2 timpi
  • Suspensie KYB complet reglabilă
  • Discuri de frână de tip wave cu diametru mare
  • Stil nou, subțire și dinamic
  • Greutate redusă
  • Caroserie nouă
  • Ergonomie îmbunătățită
  • Caroserie mai îngustă între genunchii pilotului
  • Carcase noi stânga/dreapta cu configurație uniformă
  • Rezervor de combustibil, șa și panouri laterale noi
  • Eficiență îmbunătățită a admisiei aerului
  • Cadru spate din aluminiu ușor
  • Braț oscilant reproiectat cu rigiditate revizuită
  • Frână spate mai progresivă
  • Noile culori în două tonuri Icon Blue și elemente grafice turnate 

YZ450F și YZ250F: Câștigători dovediți la MXGP și MX2

Piloții Monster Energy Yamaha Factory MXGP și MX2 au demonstrat în mod clar performanțele câștigătoare ale YZ450F și YZ250F cu o serie de victorii în cursele din 2020, care le-au asigurat vice-campionatul general în ambele campionate mondiale MXGP și MX2, precum și titlul de producător MX2. 

Pentru 2022, aceste motociclete avansate de ultimă generație continuă cu o serie de modificări tehnice menite să optimizeze potențialul lor dovedit de victorie. Ambele modele sunt mai ușoare și dispun de setări revizuite ale suspensiei, precum și de un nou pinion spate cu lanț auriu și jante DID montate. Roata spate a modelului YZ250F are o jantă mai lată de 2,15 și o anvelopă de 110/90, precum și un butuc mai ușor și un model de spițe revizuit. Iar cu Yamaha Power Tuner de pe YZ450F și YZ250F, piloții și tehnicienii lor au posibilitatea de a modifica instantaneu caracterul motorului prin intermediul telefonului mobil, pentru a configura rapid și ușor motocicleta în funcție de diferitele piste și de condițiile de schimbare ale suprafeței. 

Combinația de culori YZ450F și YZ250F Icon Blue prezintă o nouă caroserie albastră în două tonuri, precum și elemente grafice turnate. De asemenea, Yamaha va continua să ofere ambele modele în versiunea Monster Energy Yamaha Racing Edition cu caroserie Monster Black și elemente grafice cu stilul echipei aplicate în fabrică. 

YZ65

Yamaha a fost unul dintre primii producători care a construit motociclete de motocross pentru viitorii tineri campioni în anii 1970, iar compania este mai dedicată ca niciodată acestei părți importante a pieței. Cu specificațiile sale de cursă, care includ un motor în 2 timpi răcit cu lichid cu funcționare lină, cu transmisie în 6 trepte și un șasiu ușor de manevrat, cu suspensie cu cursă lungă și frâne pe disc de tip wave, YZ65 este startul ideal pentru orice pilot tânăr. 

Pentru 2022, YZ65 are o nouă grafică care reflectă ADN-ul familiei YZ și este disponibil pe nuanța de culoare Icon Blue. 

TT-R125

Frumusețea modelului TT-R125 constă în faptul că este o motocicletă off-road robustă și fiabilă, de care se pot bucura atât copiii, cât și părinții. Motorul său în 4 timpi răcit cu aer, cu pornire electrică, oferă numeroase performanțe line și receptive, iar cu o transmisie cu 5 trepte și un ambreiaj manual, este motocicleta ideală pentru distracția în familie. 

Cu un disc de frână pe față, o roată față de 19 țoli și o roată spate de 16 țoli cu anvelope off-road, TT-R125 este un off-roader robust, construit pentru a rezista. Cu o caroserie ușoară inspirată de motocicletele de motocross Yamaha, TT-R125 este echipat cu o nouă grafică pe nuanța de culoare Icon Blue pentru 2022. 

TT-R110

Propulsată de un motor în 4 timpi cu pornire electrică, economic și fiabil, cu o transmisie semiautomată cu 4 trepte, TT-R110 este bicicleta perfectă pentru copiii care încep, precum și pentru cei care trec de la una dintre bicicletele Yamaha de 50 cc. Suspensia de cursă lungă asigură o deplasare lină peste denivelări, iar cu anvelopele sale off-road, caroserie rezistentă și ușoară și șasiu compact, TT-R110 oferă distracție permanentă pentru copiii de toate vârstele. Finisat în nuanța de culoare Icon Blue, modelul 2022 are o nouă grafică care demonstrează moștenirea familiei Yamaha off road. 

TT-R50

Cu dimensiunile sale compacte, pornirea electrică cu buton de pornire și transmisia semiautomată cu 3 trepte, TT-R50 este o motocicletă off-road ideală pentru motocicliștii tineri care sunt la început de drum. La această motocicletă mică și fiabilă, totul a fost proiectat cu gândul la noii piloți, de la șaua joasă și comenzile simple până la suspensia netedă și ergonomia ușoară. Pentru 2022, caroseria Icon Blue a modelului TT-R50 are o nouă grafică. 

PW50

Aceasta este motocicleta care, de peste 40 de ani, îi familiarizează pe copii și pe părinții lor cu plăcerea de a merge pe motocicletă. Propulsat de un motor simplu de 50 cc în 2 timpi, cu o transmisie complet automată „twist and go” și o transmisie cu arbore care necesită puțină întreținere, PW50 s-a vândut în peste 380.000 de unități în peste 150 de țări, ceea ce o face cea mai populară motocicletă pentru copii concepută vreodată de Yamaha. Este o formulă de succes care a rezistat testul timpului, iar pentru 2022, „Micul Uriaș” vine în nuanța de culoare Icon Blue și are o nouă grafică. 

Și cu pachetul Little Champ Pack, care constă în roți de antrenament, husă pentru șa în design de curse, kit de autocolante Little Champ, precum și o foaie de autocolante de curse Yamaha, tinerii piloți pot crea un aspect de curse din fabrică pe PW50. 

Accesorii originale Yamaha

Accesoriile originale Yamaha acoperă totul, de la echipament de pilotaj premium și articole pentru timpul liber până la piese și kituri de performanță GYTR, accesorii individuale și lubrifianți Yamalube. Insistând întotdeauna asupra accesoriilor originale Yamaha, fiecare motociclist poate fi sigur de calitatea înaltă și de potrivirea perfectă a fiecărui accesoriu. Iar în cazul pieselor de schimb GYTR Performance Parts, fiecare pilot și echipa sa pot fi siguri că fiecare componentă a fost testată cu atenție din fabrică de către piloții Yamaha înainte de a fi pusă la dispoziția piloților particulari.

Imagini

Distribuie: