Yamaha prezintă R6 RACE și R6 GYTR pentru 2022

Yamaha prezintă R6 RACE și R6 GYTR pentru 2022

Moștenire fără egal, performanțe dominante

Angajamentul Yamaha față de curse este total. Compania a câștigat curse încă de la fondarea sa în 1955, iar în 2021 Yamaha și-a întărit statutul de una dintre cele mai devotate mărci din MotoGP, Campionatul mondial FIM Superbike și Campionatul mondial FIM Supersport și și-a evidențiat poziția de top în multe campionate naționale.

De-a lungul istoriei sale, Yamaha a continuat să dedice energie și resurse pentru curse, pentru a susține pasiunea piloților de circuit din întreaga lume, de la seria bLU cRU la Campionatele Mondiale, iar beneficiile acestei filosofii pot fi observate la cele mai recente motociclete Supersport din seria R. Fiecare dintre aceste modele de înaltă performanță a fost dezvoltat folosind cea mai avansată tehnologie a motorului și a șasiului, care a fost inițial încercată și testată pe motocicletele de curse Yamaha. Acest transfer constant de tehnologie de la circuit la stradă este ceea ce oferă fiecărui model din seria R un avantaj față de concurență.

Yamaha a câștigat al 5-lea titlu consecutiv de WorldSSP

Pe lângă propriile echipe de curse, Yamaha are o istorie îndelungată de promovare a intereselor seriilor naționale și internaționale de curse supersport, precum și de susținere a piloților și echipelor din WorldSSP. Această susținere din partea uzinei a fost răsplătită încă o dată, Dominique Aegerter câștigând Campionatul WorldSSP 2021 la bordul motocicletei sale Ten Kate Yamaha WorldSSP Supported Team Yamaha R6 - al cincilea an consecutiv în care motocicletele Yamaha câștigă acest titlu prestigios, dominând seria de când a fost introdus noul R6 în 2017.

În 2022, Yamaha își va continua angajamentul total față de piloții și echipele supersport de la toate nivelurile, prin producția modelului R6 RACE și a modelului R6 GYTR - două motociclete de circuit exclusive cu performanțe de top în clasa lor.

R6 RACE: Exclusiv pentru R/World

Yamaha R6 domină WorldSSP de mulți ani și este alegerea tuturor piloților cu intenții clare de a obține victoria. Având în vedere palmaresul remarcabil, nu este surprinzător faptul că majoritatea participanților la această clasă, atât la nivel național, cât și internațional, aleg să concureze cu R6.

Specificațiile de competiție includ un motor de înaltă performanță de 599 cmc, cu pistoane forjate ușoare, supape din titan și un raport de compresie de 13,1:1, iar cu controlul electronic al admisiei Yamaha (YCC-I) și sistemul Yamaha de accelerație electronică (YCC-T), precum și cu un ambreiaj anti-hopping, o transmisie cu 6 trepte cu raport apropiat și un sistem de schimbare rapidă a treptelor de viteză (Quick Shift System - QSS) pentru schimbarea treptelor de viteză la maximum, R6 este construită pentru a depăși concurența.

Șasiul compact Deltabox din aluminiu beneficiază de un cadru din magneziu și de un rezervor de combustibil din aluminiu, precum și de furci față reglabile KYB de 43 mm de tip R1 și de un amortizor spate KYB reglabil pentru manevrabilitate și viraje de precizie - iar etrierele de frână față cu montare radială și discuri de 320 mm produc o putere de frânare imensă și contribuie semnificativ la reducerea timpilor pe circuit.

R6 RACE va fi disponibilă în 2022 în versiunea elegantă Tech Black cu furci de culoare aurie și va fi livrată în varianta pregătită pentru circuit, cu excepția componentelor neesențiale pentru drum - cum ar fi farurile, luminile de poziție, oglinzile, claxonul, suportul pentru numărul de înmatriculare, șaua tandem și suporturile pentru picioare tandem. Acest lucru reduce greutatea pentru a maximiza și mai mult performanța, ceea ce face ca această motocicletă neomologată să fie ideală piloți amatori, dar și model de bază perfect pentru piloții care doresc să o personalizeze după propriile specificații.

Livrările vor începe din luna februarie 2022. Prețurile pot varia în funcție de regiune, astfel încât vă rugăm să contactați distribuitorul național Yamaha pentru informații complete.

R6 GYTR: Cel mai bun supersport de curse

Pentru a asigura dominația continuă a modelului R6 la nivel internațional și național, noul R6 GYTR va fi disponibil în 2022 exclusiv în magazinele GYTR PRO. Proiectată pentru o gamă largă de clienți, de la piloții de circuit până la piloții de curse, R6 GYTR este, de asemenea, alegerea clară pentru concurenții mai exigenți care doresc să ducă performanța motocicletei la un nivel și mai înalt prin montarea unor motoare, suspensii sau altor componente din gama GYTR.

R6 GYTR este complet echipată cu o gamă largă de piese GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing) de înaltă performanță, inclusiv un ECU Superstock programabil cu interfață prin cablu, ce permite pilotului să optimizeze performanța motorului, precum și un cablaj de curse.

Sistemul de evacuare de curse Akrapovič din titan ușor, care îmbunătățește performanțele, produce aproximativ 100 Db sau mai puțin - și sunt montate plăci de blocare pentru sistemul de admisie a aerului (AIS), permițând eliminarea diferitelor furtunuri și canistre. Sunt prevăzute pinioane de curse cu un lanț special 520, precum și conducte de frână din oțel inoxidabil de înaltă specificație pentru o performanță îmbunătățită a frânelor și un feedback precis. Emulatorul ABS GYTR permite demontarea pompei ABS pentru o reducere suplimentară a greutății. Iar scaunul de curse GYTR și seturile spate complet reglabile din bronz oferă poziția ideală pentru curse, în timp ce modelul de schimbare a vitezelor poate fi, de asemenea, inversat. Pentru a pune motorul în mișcare, trebuie doar să apăsați butonul start/stop, iar capacul special pentru combustibil GYTR permite un sistem complet fără cheie. 

R6 GYTR este livrat cu o capotă ușoară din fibră de sticlă armată cu carbon de culoare albă, care permite piloților și echipelor să aplice emblemele și siglele de cursă dorite. Sunt incluse și alte piese solicitate de FIM, cum ar fi protecția manetei de frână față și protecția pinionului spate.

Pentru a se asigura că această motocicletă de curse corespunde așteptărilor și preferințelor clienților, gama GYTR permite upgrade-uri suplimentare. Detalii complete pot fi găsite pe www.yamaha-racing.com/gytr/gytr_supersport/.

R6 GYTR va fi disponibil exclusiv prin intermediul magazinelor Yamaha GYTR PRO, primul și singurul loc în care piloții de curse și cei amatori trebuie să meargă pentru toate nevoile lor de curse. Fiecare magazin GYTR PRO este condus de oameni care mănâncă, dorm și respiră curse și sunt implicați în activități de curse. În plus, aceste ateliere speciale au contact direct cu Yamaha Road Racing Technical Service - organizația europeană responsabilă de programele WorldSBK, WorldSSP și EWC - astfel încât au înțelegerea și cunoștințele necesare pentru a pregăti motocicleta de curse personalizată la cel mai înalt nivel.

Cinci magazine GYTR PRO funcționează deja în Europa, iar rețeaua urmează să se extindă prin adăugarea altor câteva magazine în 2022.

Caracteristici tehnice R6 GYTR

  • Set carenă de curse GYTR
  • Sistem de eșapament de curse complet Akrapovič
  • Set ECU GYTR
  • Set cablaj GYTR
  • Cablu de interfață GYTR
  • Comutator de pornire/oprire GYTR
  • Set de conectori AIS GYTR
  • Emulator ABS GYTR
  • Capac de combustibil fără cheie GYTR
  • Pernă pentru șa GYTR
  • Set de cabluri de frână din oțel inoxidabil, față și spate
  • Set spate curse GYTR complet reglabil
  • Kit opțional de schimbare a vitezelor în marșarier
  • Protecție pentru pinionul spate (aripioară de rechin)
  • Apărătoare pentru maneta de frână față
  • Conversie la lanțul de curse DID gold 520
  • Transmisie cu pinion 15T/pinion spate 46T
  • Piuliță de pinion reglată pentru conversia la 520
  • Cârlige pe suportul spate
  • Suport

Distribuie: