Noul model TRACER 9 GT+ Sport Touring de la Yamaha

Noul model TRACER 9 GT+ Sport Touring de la Yamaha

Pilotează la limită

Modelele Sport Touring de la Yamaha oferă piloților din întreaga lume oportunitatea de a-și trăi visurile și de a explora drumurile vieții oricând simt nevoia de a evada din realitățile zilnice. Fie că este vorba despre o escapadă de weekend sau de un tur ambițios pe distanțe lungi, gama TRACER 9 dispune de performanță, confort și flexibilitate pentru a satisface pasiunea de a călători a fiecărui pilot.

Formula foarte specială a motorului CP3 de 890 cmc, cu cuplu ridicat, șasiul ușor din aluminiu, ergonomia naturală și designul conceput pentru bagaje asigură faptul că aceste motociclete sunt pregătite de drum oricând este nevoie. 

Acum, Yamaha este pregătită să ofere conceptului TRACER o dimensiune nouă și incitantă, prin intermediul celui mai sofisticat model Sport Tourer fabricat vreodată de companie. Bazându-se pe punctele forte ale modelelor existente, noul TRACER 9 GT+ este echipat cu o gamă de tehnologii de cel mai înalt nivel din clasa sa, concepute să transforme fiecare călătorie prin oferirea unui grad de flexibilitate și control inimaginabil în trecut.

Dispunând de sisteme electronice de ultimă oră complet integrate, inclusiv un radar cu unde milimetrice, un regulator de viteză adaptiv, un sistem de frânare unificat, conectat la radar, o suspensie electronică și moduri inteligente de pilotare, precum și un tablou de bord TFT conectat și o navigație Garmin complet integrată, noul TRACER 9 GT+ este pregătit să deschidă o eră nouă de control care va duce experiența Sport Touring la nivelul următor.

Regulator de viteză adaptiv (ACC)

TRACER 9 GT+ este primul model Yamaha echipat cu regulator de viteză adaptiv (ACC), iar acest nou sistem avansat oferă toate avantajele regulatorului de viteză, împreună cu posibilitatea de a menține automat o distanță fixă față de vehiculul aflat înainte.

În cazul unui sistem de regulator de viteză convențional, pilotul trebuie să anuleze sistemul sau să aplice frânele în cazul în care se apropie de vehiculul din față, ceea ce duce în mod automat la decuplarea sistemului. Pe de altă parte, datorită noului sistem ACC, un radar cu unde milimetrice integrat măsoară în mod constant distanța față de vehiculul aflat imediat înaintea modelului TRACER 9 GT+. ACC controlează automat viteza de croazieră, decelerarea și accelerarea, pentru a se adapta situației rutiere pe măsură ce aceasta evoluează.

ACC este reglabil, iar atunci când motocicleta se află în mișcare, pilotul poate selecta una dintre cele patru opțiuni privind distanța de urmărire, în funcție de preferințele individuale, reprezentate cu o bară pentru cea mai scurtă distanță de urmărire și cu patru bare pentru cea mai lungă. ACC oferă numeroase avantaje, inclusiv reducerea oboselii pilotului deoarece necesită mai puține acțiuni din partea pilotului și, de asemenea, asigură un pilotaj de calitate superioară prin menținerea unei distanțe de urmărire constante și susține fluidizarea fluxului traficului.

Atunci când sistemul ACC este activ, noul ecran TFT de 7" afișează o pictogramă verde (cu gri pentru starea de inactivitate) și sub pictograma unui vehicul apar între 1 și 4 bare albe care confirmă distanța de urmărire selectată. Atunci când ACC stabilește că pilotul este prea aproape de vehiculul aflat în față sau dacă detectează că starea actuală de accelerare/decelerare a motocicletei va duce în curând la o distanță prea apropiată, pe tabloul de bord apare pictograma de solicitare a intervenției pilotului pentru a-l notifica pe acesta că trebuie să acționeze în mod corespunzător pentru a evita o distanță de urmărire periculoasă.

ACC funcționează între 30 km/h și 160 km/h: în treptele 1 și 2 de la 30 km/h, în treptele 3 și 4 de 40 km/h și în treptele 5 și 6 de la 50 km/h. Viteza poate fi mărită și redusă în pași de 1 km/h sau de 10 km/h, apăsând o dată pe butonul de reglare sau ținându-l apăsat. ACC se dezactivează prin frânare sau prin strângerea manetei de ambreiaj timp de minimum 1 secundă, sau prin rotirea spre înainte a manetei de accelerație, dincolo de limitatorul de accelerație.

Această stare ușor de înțeles a ACC este afișată în toate modurile de ecran, inclusiv în modul de navigare, și oferă un sistem de asistență suplimentar pentru pilot, conceput să îmbunătățească experiența de pilotare, în special pe autostrăzile aglomerate.

Funcțiile suplimentare ale ACC

Pe lângă menținerea unei distanțe de urmărire preselectate, ACC este dotat și cu funcția de „asistență în viraje”, care inhibă creșterea vitezei atunci când sistemul detectează că motocicleta virează, iar dacă radarul detectează un vehicul în față, acesta va limita, de asemenea, nivelul de accelerare în situația de urmărire.

Funcția de „asistență la depășire” a ACC accelerează TRACER 9 GT+ mai lin decât în mod normal atunci când detectează că semnalizatorul de direcție este activat și motocicleta efectuează o manevră de depășire.

De asemenea, ACC este integrat în motor și în suspensia electronică, așadar, pentru a menține distanța preselectată față de vehiculul aflat înainte, acesta activează frânarea de motor și frânele, în această ordine, pentru a încetini motocicleta. În același timp, forța de amortizare a suspensiei electronice este reglată pentru a reduce înclinarea excesivă în momentul aplicării frânelor, pentru a menține stabilitatea șasiului.

Datorită capacității sale de a interveni automat și de a regla nivelurile de viteză, deschiderea clapetei de accelerație, frâna de motor, frânarea și suspensia în momentul urmăririi unui vehicul, precum și în viraje și la accelerare, sistemul ACC sofisticat asigură o experiență de pilotare naturală și lină. Utilizată pentru prima dată la o motocicletă Yamaha, această tehnologie electronică de top din clasa sa duce confortul pe autostradă la un nivel complet nou.

Sistemul ACC ușor de utilizat reduce efortul mental și fizic al pilotului și oferă confort și comoditate sporite pentru o pilotare de calitate imbatabilă, ceea ce face din TRACER 9 GT+ de la Yamaha modelul Sport Tourer suprem.

Sistem de frânare unificat, asistat față/spate, conectat la radar

În calitate de model emblematic din gama Sport Touring de la Yamaha, TRACER 9 GT+ a fost ales pentru a face inaugurarea unei game de tehnologii noi și inovatoare, cele mai bune din clasă, printre care se numără sistemul de frânare unificat (USB), conectat la radar, o premieră în lumea motociclismului.

Noul sistem are un design activ, care oferă un nivel sporit de control datorită utilizării datelor de la radarul cu unde milimetrice și de la unitatea de măsurare inerțială (IMU) pe 6 axe, pentru a asista și regla forțele de frânare față și spate prin intermediul unității de alimentare hidraulice Bosch care optimizează controlul și tendințele sistemului de frânare.

Sistemul de frânare unificat, conectat la radar, conține trei elemente principale care funcționează numai atunci când BC (Controlul frânării) este activat. În primul rând, asistența la frânare intervine atunci când sistemul detectează că o coliziune este iminentă. În al doilea rând, asistența pentru frânarea față/spate reglează forțele de frânare la ambele roți, pentru o decelerare stabilă. În al treilea rând, controlul frânării în viraje reglează automat forța de frânare pentru a inhiba patinarea anvelopei în momentul înclinării motocicletei.

Sistemul de frânare unificat, conectat la radar, analizează în mod constant datele privind distanța de urmărire primite de la radarul cu unde milimetrice. În cazul în care sistemul calculează că efortul de frânare al pilotului nu este suficient pentru a împiedica o coliziune cu vehiculul din față, acesta va crește presiunea frânei asupra roților față și spate pentru a ajuta motocicleta TRACER 9 GT+ să încetinească.

De asemenea, sistemul ACC descris anterior va încetini automat modelul TRACER 9 GT+ atunci când se atinge o distanță de urmărire preselectată, însă, de îndată ce pilotul aplică frânele, sistemul ACC este dezactivat și, în acest moment, va interveni sistemul de frânare unificat, conectat la radar, în cazul în care acesta determină că efortul de frânare al pilotului nu este suficient pentru a împiedica o coliziune.

Sistemul asigură o asistență suplimentară la frânare și va interveni doar atunci când controlul frânării (BC) este activat și pilotul frânează – acesta nu este un sistem de evitare a coliziunilor.  

Al doilea element este sistemul de frânare unificat, asistat față/spate, conectat la radar, care reglează distribuția forței de frânare față/spate. Atunci când pilotul folosește doar frâna față, unitatea hidraulică aplică automat forța de frânare asupra roții spate, cu un nivel de intervenție calculat folosind datele de la IMU referitoare la modificarea accelerației și a unghiului de înclinare. Atunci când este utilizată numai frâna spate, sistemul va aplica uneori, dar nu întotdeauna, o forță de frânare suplimentară asupra roții față prin intermediul unității hidraulice, în funcție de acțiunea asupra pedalei de frână și de datele de la IMU referitoare la comportamentul motocicletei.

Al treilea element este controlul frânării în viraje. Acesta este, de fapt, un sistem de „control al frânării în viraje”, care ia în considerare datele privind funcționarea motocicletei de la IMU și reglează instantaneu forțele de frânare aplicate de pilot pentru a inhiba patinarea anvelopei.

Sistemul de frânare unificat, conectat la radar, este asociat la suspensia electronică și, pe lângă asistarea și reglarea forțelor de frânare față și spate, acesta reglează și amortizarea suspensiilor față și spate pentru a menține stabilitatea șasiului. ABS funcționează întotdeauna, indiferent dacă sistemul de control al frânării (BC) este activat sau dezactivat.

Radar cu unde milimetrice

Atât noul regulator de viteză adaptiv, cât și sistemul de frânare unificat, conectat la radar, utilizează datele de la noul radar cu unde milimetrice, care detectează distanța față de vehiculul aflat imediat înaintea motocicletei. Cântărind numai 200 g, această unitate radar compactă și integrată este amplasată în spatele unui capac de protecție nou, în partea din față a modelului TRACER 9 GT+.

Afișaj TFT de 7" nou, complet color

Prin intermediul noul afișaj TFT de înaltă luminozitate, complet color, piloții de TRACER 9 GT+ pot să aleagă dintre trei teme de ecran diferite. Fiecare temă de ecran este concepută să transmită o senzație deosebită, în funcție de diferitele stiluri de pilotare și de preferințele personale. Cu opțiuni care oferă un aspect curat, contemporan, un stil sport minimalist sau o identitate vizuală inspirată de idealul de dezvoltare Jin-Ki Kanno de la Yamaha, există o temă vizuală adecvată fiecărui pilot.

Regulatorul de viteză adaptiv (ACC) este afișat foarte clar în toate cele trei teme de ecran, permițând piloților să vadă instantaneu setările de distanță ale sistemului și viteza de croazieră selectată.

Conectivitate nouă pentru smartphone

Pentru o experiență de pilotare îmbogățită, conectivitatea pentru smartphone reprezintă o echipare standard la TRACER 9 GT+. O unitate de control al comunicațiilor permite piloților să-și asocieze smartphone-ul cu motocicleta, prin intermediul aplicației gratuite MyRide de la Yamaha. Conexiunea se poate realiza prin USB*, Wi-Fi sau Bluetooth® și, odată stabilită, pilotul poate vizualiza informații despre apelurile, e-mailurile și mesajele primite pe tabloul de bord TFT. De asemenea, piloții și pasagerii pot să asculte muzică și să răspundă la apeluri prin intermediul unui set de căști conectat prin Bluetooth*, ceea ce adaugă o dimensiune nouă la fiecare călătorie, indiferent dacă este vorba de călătorii pe distanțe lungi sau de naveta spre serviciu.

În plus, piloții de TRACER 9 GT+ pot vizualiza o serie de meniuri și de funcții folosind noile comenzi ergonomice de pe ghidonul din stânga și, atunci când motocicleta nu se deplasează, noul său ecran TFT de 7", de înaltă luminozitate, poate să afișeze totul, de la rapoarte meteo până la notificări detaliate. 

*Nu este inclus la TRACER 9 GT+.

Navigație Garmin nouă în ecran complet

Navigația Garmin în ecran complet poate fi instalată cu ușurință, pilotul trebuind doar să își conecteze smartphone-ul prin aplicația gratuită MyRide și să descarce aplicația Garmin Motorize**. Pe tabloul de bord TFT conectat poate fi deschisă o fereastră de navigare în ecran complet, iar pilotul modelului TRACER 9 GT+ poate selecta dintr-o serie de tipuri diferite de trasee, cum ar fi ce mai rapid, cel mai scurt, autostradă și nu numai, iar indicațiile verbale pas cu pas pot fi trimise către un set de căști* asociat, conectat prin Bluetooth®. Deoarece datele cartografice sunt descărcate pe smartphone, pilotul poate să acceseze în continuare navigația chiar și atunci când este posibilă pierderea temporară a semnalului smartphone-ului în anumite locații.

Funcțiile de navigare includ traficul în timp real, ora estimată de sosire și rutele alternative pentru a evita ambuteiajele. Printre celelalte funcții utile se numără distanța care poate fi parcursă cu combustibilul rămas, iar actualizările în timp real afișează informații meteo locale, precum și starea vremii la destinația selectată și o prognoză meteo săptămânală.

Garmin Motorize include, de asemenea, avertizări pentru pilot care oferă informații despre eventualele pericole, cum ar fi virajele strânse, și afișează limitele de viteză legale. Există, de asemenea, vizualizarea PhotoReal Junction View care este afișată automat într-un format cu ecran divizat în momentul apropierii de o intersecție, indicând care este cea mai bună bandă de urmat pentru următoarea ieșire.

Aplicația Garmin Motorize poate fi folosită cu ajutorul unui joystick și al butonului Home de pe ghidonul din stânga, atunci când vehiculul este staționat, însă aplicația este blocată și nu poate fi folosită atunci când motocicleta se deplasează.

*Nu este inclus la TRACER 9 GT

 ** Garmin Motorize necesită un acord de furnizare a serviciilor pe bază de abonament.

Schimbător rapid de viteze nou, din generația a 3-a, integrat cu ACC

Spre deosebire de sistemele regulator de viteză convenționale, care se decuplează atunci când pilotul utilizează ambreiajul sau schimbă viteza, piloții de TRACER 9 GT+ pot schimba treapta folosind noul schimbător rapid de viteze, din generația a 3-a, chiar și atunci când ACC este activ.

Acest nou Sport Tourer inovator este primul model Yamaha echipat cu schimbătorul rapid de viteze de a 3-a generație, care oferă o gamă și mai largă de funcționalități, permițând trecerea fără ambreiaj în trepte inferioare la accelerare și trecerea fără ambreiaj în trepte superioare la decelerare. De exemplu, dacă pilotul se deplasează cu ACC activ la 100 km/h în a 6-a treaptă de viteză și încetinește automat deoarece are un vehicul în față, acesta poate trece într-o treaptă inferioară pentru a se adapta vitezei reduse de pilotare, fără să fie necesară decuplarea sistemului ACC. În mod similar, atunci când coboară o pantă cu sistemul ACC într-o treaptă inferioară de viteză, pilotul poate să treacă într-o treaptă superioară pentru a reduce frâna de motor, fără a pierde ACC.

Pentru a menține o senzație de pilotare naturală, schimbătorul rapid de viteze din generația a 3-a nu va funcționa în anumite situații în care turația motorului este extrem de scăzută sau de ridicată și, de asemenea, atunci când motocicleta se deplasează la viteză stabilizată, fără accelerare sau decelerare. În aceste situații, pictograma schimbătorului rapid de viteze de pe noul tablou de bord TFT va indica dacă acesta poate sau nu poate să fie utilizat și, după modificarea vitezei sau a turației, sistemul își reia funcționarea.

Suspensie semiactivă KYB, cu sistem „KADS” de control electronic integrat

TRACER 9 GT+ este echipat cu cea mai avansată tehnologie de control electronic, care se găsește pe orice motocicletă Yamaha de serie, evidențiind angajamentul Yamaha față de categoria Sport Touring. Sistemul de suspensie controlată electronic KADS (KYB Actimatic Damper System), de nouă generație, a fost dezvoltat împreună cu KYB și este conceput să ofere o experiență sportivă incitantă și un pilotaj extrem de confortabil.

Acest sistem de suspensie față și spate complet integrat este controlat de IMU cu 6 axe, care monitorizează diferiții senzori și reglează automat forțele de amortizare prin intermediul unității hidraulice (HU) și al unității de control al suspensiei (SCU). KADS poate fi setat la modul Sport sau Confort și se poate adapta singur la o largă varietate de stiluri de pilotare, reglând în permanență forțele de amortizare în funcție de condițiile de rulare predominante. Prin analizarea datelor de la IMU, inclusiv unghiul de înclinare și accelerația motocicletei, aceste sistem de suspensie sofisticat asigură un pilotaj de înaltă calitate cu o ținută de drum imbatabilă și senzații înălțătoare, oferind niveluri de încredere care confirmă statutul de Sport Tourer suprem al motocicletei TRACER 9 GT+ de la Yamaha.

Ca orice alt sistem electronic prezent la această motocicletă extrem de capabilă, suspensia KYB este integrată complet pentru a asigura permanent o performanță de manevrare stabilă și funcționează în colaborare cu ACC și sistemul de frânare unificat, asistat față/spate, precum și cu sistemul de frânare unificat, conectat la radar, și cu sistemul de control al frânării.

Caracteristicile de manevrare ale suspensiei controlate electronic sunt afectate și de selectarea modurilor de rulare integrate, iar setările de amortizare sunt reglate instantaneu prin intermediul unui solenoid, pentru a obține o călătorie lină și confortabilă într-o varietate de condiții de sarcină și de drum.

Moduri de rulare integrate

TRACER 9 GT+ beneficiază de un D-Mode perfecționat (selectarea caracterului motorului), care este acum complet integrat în IMU cu 6 axe a motocicletei, și de o suită cuprinzătoare de sisteme de asistență pentru pilot sensibile la înclinare. Anterior, D-Mode (selectarea caracterului motorului) a funcționat în mod complet separat de diferitele sisteme de asistență pentru pilot controlate electronic, care necesitau reglarea individuală.

Acest nou sistem este mai intuitiv, fiind mult mai ușor de înțeles și de utilizat, din mers. Pilotul are posibilitatea de a selecta una dintre cele patru opțiuni ale modurilor de rulare integrate: „Sport”, „Stradă”, „Ploaie” sau „Personalizat”, toate funcționând acum în combinație cu selectarea caracterului motorului (D-mode), controlul tracțiunii, controlul alunecării, controlul ridicării și controlul amortizării al suspensiei electronice, pentru a asigura o capacitate îmbunătățită de control într-o varietate largă de situații de pilotare.

Opțiunile selectabile „Sport”, „Stradă” și „Ploaie” prezintă setări încorporate din fabrică, cu diferite niveluri de intervenție pentru a se potrivi diferitelor condiții, iar aceste moduri presetate au fost dezvoltate de proiectanții Yamaha folosind feedbackul de la piloții de încercare. A patra opțiune „Personalizat” permite pilotului să selecteze manual propriile setări de intervenție pentru diferitele sisteme de asistență pentru pilot, controlate electronic, și să le salveze într-un mod personalizat.

Grupuri de comutatoare ergonomice noi, pe ghidon

Ansamblurile de comutatoare pe ghidon, de concepție nouă, care pot fi folosite cu ajutorul unui joystick și al butonului Home, permit pilotului să valorifice o gamă mai largă de funcții, inclusiv conectivitatea pentru smartphone și navigația. Grupurile, atât cele din dreapta, cât și cele din stânga, prezintă o configurație clară și logică, precum și un design simplu, iar dispunerea ergonomică permite o acționare ușoară și intuitivă prin deplasarea facilă a degetului mare. Grupurile de comutatoare sunt retroiluminate pentru a putea fi identificate ușor și utilizate pe întuneric.

Șa perfecționată pentru pilot, reglabilă pe înălțime, și husă din material nou

Șaua reglabilă pe înălțime a pilotului a fost îmbunătățită cu o căptușeală nouă și o formă revizuită pentru a oferi un confort sporit. Iar noua husă din piele sintetică contribuie la îmbunătățirea senzației generale de calitate și la sporirea mândriei de a deține acest model Sport Tourer emblematic. Acum, aceasta îți oferă o poziție mai confortabilă și mai rafinată pentru zilele de pilotare îndelungate.

Frână spate cu disc, cu diametru mai mare

Pentru o senzație îmbunătățită, diametrul frânei spate a fost mărit cu aproape 9 %, până la 267 mm, designul etrierului spate a fost modificat, iar o pedală de frână nouă, precum și noile rezervoare de lichid pentru față și spate, fumurii transparente, sporesc senzația generală de calitate superioară.

Modificări ale detaliilor

Pentru a corespunde specificațiilor sale superioare și pentru a oferi o experiență de pilotaj mult mai rafinată, precum și pentru a spori mândria de a fi proprietar, modelul TRACER 9 GT+ prezintă o serie de modificări ale detaliilor, inclusiv un port USB A nou, o consolă de concepție nouă pentru tabloul de bord și suporturi modificate pentru parbriz. În plus, un braț nou pentru pedala de frână de picior spate se armonizează cu noul sistem de frână spate.

Finisaj și culori dedicate

Pentru a-i sublinia poziția de cel mai rafinat și dorit model Yamaha Sport de la Yamaha, TRACER 9 GT+ este oferit cu două scheme de culori exclusiviste, în mai multe nuanțe: Icon Performance și Power Grey. Ambele scheme de culori utilizează un model cu vopsea divizată, mascată manual, pentru a îmbunătăți designul puternic al caroseriei și calitatea finisajului.

Motor CP3 EU5 de 890 cmc, care generează un cuplu liniar și puternic

TRACER 9 GT+ este propulsat de foarte apreciatul motor CP3 EU5 de 890 cmc de la Yamaha, care generează un cuplu liniar și puternic, oferind acestui model Sport Tourer emblematic performanțe remarcabile, indiferent dacă străbați munții sau faci naveta la birou. Echipat cu maneta cu senzor de poziție de accelerație (APSG) și cu accelerația controlată electronic (YCC-T) de la Yamaha, acest sistem ușor elimină nevoia de cabluri și de fulii și asigură o reacție superbă, cu o senzație naturală.

Șasiu ușor din aluminiu CF, turnat sub presiune

TRACER 9 GT+ dispune de o gamă largă de tehnologii exclusiviste de la Yamaha, inclusiv cadrul principal aluminiu, turnat sub presiune, care a fost fabricat folosind sistemul unic de umplere controlată (CF) al companiei. Acest sistem special permite construcția de cadre extrem de ușoare și de puternice, cu pereți de grosimi variate, care oferă un echilibru de rigiditate optimizat pentru performanțe superioare la manevrare.

Greutatea nesuspendată este redusă la minimum prin utilizarea unui braț oscilant din aluminiu ușor, iar roțile SpinForged, fabricate la rândul lor utilizând o tehnologie exclusivistă de la Yamaha, nu ajută doar la îmbunătățirea acțiunii suspensiei, ci și la reducerea momentului de inerție, pentru a contribui semnificativ la caracterul agil și ușor de manevrabilitate al motocicletei.

Iluminare și lumini de viraj Full LED

Iluminarea este un sistem Full LED, iar luminile de viraj sofisticate de la Yamaha reprezintă o echipare standard la TRACER 9 GT+. Atunci când motocicleta se deplasează cu o viteză de minimum 5 km/h, iar unghiul de înclinare depășește 7°, luminile de viraj se aprind automat în interiorul curbei, indiferent dacă se utilizează faza scurtă sau faza lungă, sporind suprafața de iluminare a drumului.

Confort la pilotare pentru toate anotimpurile

Modelul Sport Tourer premium de la Yamaha este conceput pentru acei piloți care au obiceiul de a pilota tot anul și cărora le plac toate stilurile de pilotaj, oricând și oriunde. TRACER 9 GT+ este construit să asigure confortul la pilotare pentru toate anotimpurile și este echipat cu un parbriz mare, reglabil pe 10 niveluri, precum și cu încălzitoare de mânere, reglabile în 10 trepte, care oferă o experiență mai plăcută în timpul călătoriilor lungi. De asemenea, Yamaha oferă o șa confortabilă încălzită ca accesoriu original, care prezintă la rândul său 10 niveluri de temperatură selectabile.

Caracteristici tehnice

Caracteristici noi și actualizate

  • Regulator de viteză adaptiv (ACC) nou
  • Sistem de frânare unificat, asistat față/spate, conectat la radar (UBS), nou
  • Radar cu unde milimetrice nou
  • Tablou de bord TFT nou, de 7", complet color
  • Conectivitate nouă pentru smartphone
  • Navigație Garmin nouă în ecran complet
  • Suspensie KYB controlată electronic, perfecționată și integrată
  • Unitate nouă de control al comunicațiilor
  • Moduri de rulare integrate, noi
  • Grupuri de comutatoare ergonomice noi, pe ghidon
  • Port USB A nou
  • Șa perfecționată pentru pilot, reglabilă pe înălțime, și husă din material nou
  • Rezervoare de lichid de frână față/spate noi, fumurii transparente
  • Finisaj și culori dedicate
  • Suporturi perfecționate pentru portbagajele laterale, cu sistem de amortizare
  • Schimbător rapid de viteze nou, din generația a 3-a, pentru accelerare lină
  • Frână spate cu disc, cu diametru mai mare
  • Etrier spate, cilindru principal spate și pedală de frână spate perfecționate

Continuare caracteristici

  • Motor CP3 EU5 de 890 cmc, care generează un cuplu liniar și puternic
  • Accelerație electronică cu APSG și YCC-T
  • Sistem IMU pe 6 axe și sisteme de asistență pentru pilot sensibile la înclinare
  • Șasiu ușor din aluminiu CF, turnat sub presiune
  • Iluminare și lumini de viraj Full LED
  • Parbriz mare, reglabil pe 10 niveluri
  • Încălzitor de mânere
  • Portbagaje laterale rigide
  • Capacitate de a transporta 3 portbagaje
  • Cric central
  • Sunt disponibile portbagaje superioare de 34 L și 45 L, accesorii originale

Culori

TRACER 9 GT+ este disponibil în culorile Icon Performance și Power Grey.

 

TRACER 9 GT și TRACER 9:

Completarea supremei game Sport Touring

Gama Sport Touring de la Yamaha este una dintre cele mai dinamice game disponibile astăzi, cu o selecție remarcabil de diversificată de modele propulsate de motoare CP3 cu specificații superioare, de la noul TRACER 9 GT+ și noul NIKEN, până la TRACER 9 GT și TRACER 9, precum și modelele TRACER 7 GT și TRACER 7, propulsate de motoare CP2.

Punctul comun al tuturor acestor modele este reprezentat de experiența de pilotare antrenantă și plină de caracter, oferită de fiecare motor Yamaha cu tehnologie cu manetoane decalate, indiferent că este vorba de motorul CP3 de 890 cmc de la modelele TRACER 9 și NIKEN sau de motorul CP2 de 690 cmc de la modelul TRACER 7.

Oferind o gamă atât de largă de modele cu 2 și 3 roți, care acoperă segmentul premium chiar până la categoria de permis A2 pentru începători de pe piața de 35 kW, Yamaha oferă fiecărui pilot posibilitatea de a găsi modelul potrivit pentru fiecare etapă a călătoriei sale în lumea motociclismului.

Concepute pentru a oferi aceleași performanțe palpitante, cu cuplu generos, și echipate cu specificații diferite pentru a corespunde cerințelor diferite ale piloților europeni, TRACER 9 GT și TRACER 9 evidențiază politica Yamaha de a construi de motociclete care oferă tuturor șansa de a se bucura de minunata lume Sport Touring.

Pentru 2023, TRACER 9 GT este disponibil în două culori noi, iar zgomotul eșapamentului este omologat la 95 dB.

Culori

TRACER 9 GT este disponibil acum în culorile Pure White și Midnight Black. TRACER 9 este disponibil în culoarea Redline, precum și în nou lansata Midnight Black. 

Distribuie: