Noul XSR900: Legendă renăscută

Noul XSR900: Legendă renăscută

Modelul Faster Son suprem de la Yamaha

Gama XSR Sport Heritage de la Yamaha este fără egal. Fiecare model aduce un omagiu unora dintre cele mai emblematice motociclete și modele din istoria bogată a companiei, oferind în același timp piloților interesați de performanță cele mai recente tehnologii ale motorului și șasiului.

Această combinație specială, în care respectul autentic față de trecut este combinat perfect cu performanța înaltă și frumusețea fără vârstă, este ceea ce antrenează filosofia Faster Sons de la Yamaha. Rezonează cu acei oameni care doresc să aibă o experiență de pilotare excelentă, dar și să arate uimitor în tot acest timp. Oferind unui grup select de piloți informați libertatea de a-și sublinia individualitatea, fiecare model XSR este structura de bază care oferă posibilitatea adaptării și personalizării ușoare a motocicletei.

Libertatea și creativitatea pe care le oferă modelele XSR se văd în numeroasele proiecte unice și frumoase Yard Built, create de scena proiectelor personalizate din ce în ce mai numeroase în ultimii 7 ani. I-a inspirat nu doar pe piloți, dar a inspirat semnificativ și compania Yamaha în privința designului.

După prezentarea primului model XSR900 în 2016, segmentul Sport Heritage a crescut și s-a maturizat și s-a impus ca un segment semnificativ pe piața europeană. Acum, este momentul să reafirmăm poziția XSR900 ca modelul Faster Son suprem – o motocicletă care încorporează spiritul de pionierat al Yamaha, oferind în același timp tot ce este nou noi in materie de design unic, caracter de pilotare palpitant și tehnologie exclusivă.

 

Combinarea moștenirii de curse cu tehnologia avansată

Cadrul în stil Deltabox de nouă generație este un exemplu perfect despre cum combină XSR900 designul retro Yamaha cu cele mai recente tehnologii sport de șosea așa cum nu o face nimeni altcineva.

Să dăm timpul înapoi cu 40 de ani, până în anii 80, și vedem cum cadrul Deltabox a fost o tehnologie nouă radicală, care a schimbat lumea curselor pentru totdeauna. Cunoscut deja pentru tehnologia sa inovatoare, care a consacrat compania drept unul dintre cele mai de succes nume în cursele pe șosea, Yamaha a fost primul producător care s-a îndepărtat de cadrul tubular convențional și a dezvoltat ceea ce a fost atunci un design inovator și îndrăzneț. Cu multe victorii în cadrul Campionatului mondial care îi sunt datorate, designul cadrului Deltabox și-a dovedit superioritatea dincolo de orice îndoială.

În anii 80, designul cadrului Deltabox a fost folosit pe multe modele de șosea Yamaha, iar conceptul a fost rafinat și îmbunătățit de atunci. Acesta este doar un exemplu de filosofie Faster Sons - care respectă originile, învață din trecut și apoi dezvoltă un produs mai bun pentru pilotul modern.

 

XSR900: Personificarea adevăratului spirit al Yamaha

Inspirată din punct de vedere tehnologic și estetic din anii 80 – o perioadă semnificativă și plină de glorie din istoria Yamaha – XSR900 este diferit de multe alte modele neo-retro prin prisma faptului că nu este doar o renaștere a unui model retro sau nu este doar de inspirație vintage. Cu legendarul design al șasiului Deltabox ca element esențial al motocicletei, XSR900 întruchipează spiritul real al Yamaha, oferind o formă fizică istoriei, idealurilor și reputației pe care le-a atins compania.

Caracteristicile cheie, precum rezervorul de combustibil robust și panourile de caroserie cu aerisire, oferă un design practic, fără elemente inutile, provenit de la motocicletele de curse originale și motocicletele sport care au schimbat lumea motociclismului cu patru decenii în urmă.

 

Un design care prioritizează pilotul

Aceste modele nu vorbesc doar despre originile Yamaha, dar fac parte și din moștenirea pe care compania are obligația să o dea mai departe. Nu este vorba despre prioritizarea designului sau a performanței - este despre prioritizarea pilotului. Cu modelul XSR900, poziția tubului colector al cadrului în stilul Deltabox este coborâtă, iar brațul oscilant este alungit, pentru a îmbunătăți stabilitatea în linie dreaptă, în timp ce rigiditatea generală a clemei superioare triple, șuruburile de fixare a pivotului brațului oscilant și suporturile pentru motor sunt optimizate. O platformă roadster pură, care va răspunde la o pilotare relaxată sau mai viguroasă.  

Alături de poziția de pilotare de inspirație istorică - aproape deasupra roții din spate - aceasta creează o călătorie distractivă, care stârnește simțurile. Cuplul ridicat al motorului CP3 de 889 cmc mai puternic și legătura directă cu accelerația fac parte din farmecul motocicletei. Noul sunet tunat al eșapamentului subliniază caracterul unic și incitant al acestei motociclete emblematice Sport Heritage.

Utilizând cele mai recente tehnologii Yamaha, inginerii s-au asigurat că pilotul are un control activ asupra motocicletei și că XSR900 răspunde instantaneu și intuitiv modului individual în care fiecare motociclist își pilotează motocicleta.

 

Cadru nou din aluminiu, în stil Deltabox: Mai ușor, mai puternic, mai agil

O caracteristică esențială a noului XSR900 este utilizarea unui cadru de aluminiu compact și ușor, complet nou, care utilizează cele mai recente procese de fabricație pentru a deveni unul dintre cele mai subțiri, cele mai ușoare și cele mai compacte designuri din clasa sa.

Rigiditatea longitudinală, laterală și torsională a fost mărită semnificativ, ducând la o stabilitate mai bună în linie dreaptă, fără a afecta agilitatea, iar tubul colector este situat cu 30 mm mai jos decât la modelul anterior, pentru o senzație îmbunătățită în viraje. Aceasta permite montarea ghidonului mai jos, pentru a oferi modelului XSR900 o atitudine mai agresivă, iar alături de alte modificări aduse șasiului, există o reducere cu 14% a inerției în jurul axei de direcție, comparativ cu modelul precedent, permițând pilotului să vireze rapid, precis și cu încredere.

 Noul cadru în stil Deltabox a fost fabricat utilizând cea mai recentă tehnologie Yamaha de umplere controlată (CF), care controlează cu precizie mai mulți factori, inclusiv vidul de modelare, temperatura și viteza de injecție.

 Această tehnologie sofisticată, exclusivă de la Yamaha, permite producerea unor structuri turnate sub presiune complexe, care pot fi făcute mai ușoare și mai rezistente decât prin utilizarea metodelor convenționale de turnare a pieselor. Cadrul utilizează secțiuni cu diferite grosimi, astfel încât nivelul de rigiditate să fie proiectat pentru a se potrivi diverselor sarcini resimțite în orice zonă specifică. Grosimea peretelui variază de la 1,7 mm cel mai subțire la 3,5 mm cel mai gros, iar această „rigiditate ajustată” transmite pilotului o senzație și o reacție excelente, conferind modelului XSR900 un caracter sportiv și sensibil de manevrabilitate.

Stabilitatea în linie dreaptă este, de asemenea, îmbunătățită prin montarea unui braț oscilant din aluminiu cu secțiune pentru cutie, cu 55 mm mai lung decât modelul anterior, pentru a oferi un ampatament de 1.495 mm - și este prevăzut un sub-cadru nou, specific modelului. Împreună cu brațul oscilant mai lung, acest sub-cadru nou accentuează stilul și silueta joasă ale modelului XSR900 influențat de anii 80, plus suporturi pentru tălpi, care se rabatează aproape de sub-cadru, consolidând liniile clare ale acestei motociclete sport heritage de înaltă tehnologie.

 

Rigiditate ajustată: Putere la greutate redusă

Nu doar cadrul beneficiază de rigiditate optimizată, designerii Yamaha au depus toate eforturile pentru a se asigura că XSR900 poate oferi niveluri și mai mari de control și feedback. În timp ce modelul anterior folosea un braț oscilant care pivota în afara cadrului, noua motocicletă folosește un pivot cu braț oscilant care este fixat între membrele șasiului exterior - un design îmbunătățit care este mai subțire și mai rigid ca înainte.

 

Rezervor de combustibil inspirat de curse și caroserie cu aerisire

Rezervorul de combustibil al XSR900 este inspirat de motocicletele de curse Grand Prix ale Yamaha din anii '80 și dispune de admisii de aer în partea din față, care nu doar că îmbunătățesc eficiența motorului, dar și transmit pilotului huruitul puternic de admisie la viteze mari.

Relația dintre rezervorul de combustibil de 15 litri, sculptat, și șaua în formă de cocoașă asigură o poziție de pilotare mult în spatele punctului central al motocicletei, aproape deasupra axului spate. O configurație care contribuie la caracterul unic de pilotare al motocicletei și ajută la crearea unei ergonomii cu nivel redus de stres. S-a acordat o mare atenție formelor pieselor cu care intră în contact pilotul, precum rezervorul de combustibil, șaua și poziția ghidonului. Panourile laterale compacte, cu aerisire, oferă motocicletei XSR900 un aspect minimalist, iar capacul de umplere în stil cursă al rezervorului subliniază moștenirea sportivă a motocicletei.

 

Frâne și suspensii de înaltă performanță: Fără tehnologie de compromis

Componentele de înaltă calitate sunt evidente pe modelul XSR900, iar noul cilindru principal radial Brembo față subliniază specificațiile de ultimă generație ale motocicletei, care îi consolidează potențialul sportiv foarte impresionant. Cu un piston care se deplasează paralel cu maneta de frână reglabilă, acest sistem oferă un feedback precis de la discurile față duble de 298 mm și oferă o capacitate de frânare fără precedent și un nivel ridicat de control. Atenția la detalii se poate observa la pedala de frână forjată, frumos realizată, care controlează discul spate de 245 mm. 

Suspensia este de primă clasă și dispune de furci față KYB USD complet reglabile, cu finisaj auriu, care optimizează aspectul motocicletei, iar suspensia spate articulată prezintă un amortizor KYB reglabil înclinat în față, practic ascuns vederii, pentru a oferi părții spate un aspect ordonat și aerodinamic.

 

Roți din aluminiu, forjate prin rotație, cu 10 spițe: cel mai ușor model produs vreodată de Yamaha

Prin fabricarea noilor roți ale XSR900 folosind tehnologia exclusivă Yamaha de forjare prin rotație, a fost posibil ca setul de roți față/spate să fie cu 700 g mai ușor ca înainte. Aceasta reprezintă o reducere semnificativă a greutății nesuspendate, care oferă suspensiei o acțiune mai promptă, pentru un plus de agilitate și stabilitate. Roțile mai ușoare scad cu 11% momentul de inerție pe spate, pentru a face noul XSR900 să fie mult mai receptiv, în special la viraje și frânare.

 

Far LED rotund: Modernul se îmbină cu stilul retro

O caracteristică atrăgătoare a modelului XSR900 original, farul rotund, există în continuare, dar este dusă la următorul nivel prin funcționalitatea LED completă. Pe lângă faptul că asigură un fascicul puternic de lumină, cu un cap orizontal lat, pentru vizibilitate excelentă în viraje pe timp de noapte, noua unitate cu LED-uri permite utilizarea unei carcase mult mai scurte. Suporturile de far din aluminiu șlefuit consolidează designul solid și mecanic al motocicletei, evidențiind statutul acesteia drept modelul retro sport Yamaha suprem.

 Pentru a evidenția imaginea istorică de curse, XSR900 este prevăzut cu un stop LED „ascuns”, amplasat sub cocoașa șeii. Semnalizatoarele cu LED subliniază liniile elegante și sportive ale acestui model naked de înaltă performanță.

 

Detalii premium, nivel înalt al calității construcției

Calitatea și atenția la detalii sunt evidente din orice unghi și este clar că designerii Yamaha nu au omis etape și nu au făcut niciun compromis în misiunea lor de a construi acest model Sport Heritage de generație următoare. Pentru o imagine impresionantă, însă inspirată din lumea curselor, cockpitul este îmbunătățit cu o clemă superioară triplă nouă, prelucrată, cu capace găurite de furci și cu sigla XSR din aluminiu. Printre alte caracteristici se numără: o plăcuță sub motor spate din aluminiu, aplicată în relief, comenzi de picior forjate, rezervoare de frână negre și oglinzi la capătul ghidonului, care indică faptul că aceasta este o motocicletă pregătită să impresioneze - și nu doar pilotul.

 

Noul motor EU5 CP3 de 889 cmc: Cuplu mai mare, mai multă putere

Pentru 2022, XSR900 este antrenat de un motor CP3 mai puternic, de capacitate mai mare, de 889 cmc, care produce un cuplu mai puternic, liniar, pentru accelerație excepțională. În comparație cu motorul anterior, noua unitate prezintă o cursă mai lungă cu 3 mm, pentru a oferi un plus de 43 cmc și, practic, toate componentele interne majore au fost reproiectate și construite cu o greutate mai redusă, pentru ca acest model să fie unul dintre cele mai performante din clasa sa.

Pistoanele mai ușoare contribuie la o greutate mai redusă a motorului (fără a include eșapamentul) – cu 300 g mai puțin decât înainte – iar aceste modificări oferă o creștere cu 4 PS a puterii, până la 87,5 kW (119 PS) la 10.000 rpm. Mai important, cuplul produs de acest motor – deja cunoscut pentru randamentul său puternic și liniar – crește semnificativ la 93,0 Nm (9,5 kgf-m). Aceasta reprezintă o creștere de 6% a cuplului și se obține la numai 7.000 rpm – o cifră cu 1.500 rpm mai mică decât în cazul modelului precedent.

Piloții deja familiarizați cu accelerația fără efort a legendarului motor Yamaha CP3 – una dintre cele mai bine vândute unități din Europa – vor fi cu siguranță mai mult decât impresionați de performanța sporită a noului XSR900. Cu siguranță va face din categoria Sport Heritage una dintre cele mai incitante destinații pentru un nou tip de pilot, care apreciază stilul fără vârstă și își dorește performanță palpitantă cu tehnologie de ultimă oră.

 

Calitate rafinată a sunetului: ia cu asalt simțurile

Motorul Yamaha CP3 original este deja unul dintre cele mai sonore motoare de pe stradă, huruitul său zgomotos fiind disponibil la o simplă acționare din încheietură. Calitatea sunetului este ceva ce majoritatea piloților înțelege și apreciază. Inginerii Yamaha au dedicat mult timp și efort pentru a construi un sistem de eșapament în ton cu admisia, care are capacitatea de a transmite și comunica cuplul brut și entuziasmul imens asociate cu motorul XSR900.

Când a dezvoltat noul sistem de eșapament, echipa de proiect a Yamaha a pilotat mii de kilometri pe drumuri întortocheate în căutarea perfecțiunii. Noul eșapament al modelului XSR900 este dotat cu țevi colectoare cu lungime inegală și orificii duble, iar după ce s-au testat diverse dimensiuni ale camerei tobei de eșapament, s-a obținut sunetul ideal. Împreună cu designul cu 3 canale cu admisii de aer duble, sunetul a fost perfect orchestrat și pentru pilot.

Accelerând de la zero, mârâitul emis de eșapament înconjoară pilotul și amplifică senzația de adrenalină trăită la accelerarea puternică, iar pe măsură ce turația motorului crește, sunetul de admisie preia controlul de la eșapament, pentru a crea o senzație de entuziasm intensă, care face ca pilotarea acestui motor CP3 de 889 cmc să fie atât de plăcută.

 

Ambreiaj A&S, cu senzație mai ușoară: Control fiabil al șasiului

Pentru a face față nivelurilor de cuplu semnificativ crescute ale XSR900, ambreiajul A&S este actualizat cu diferite discuri de fricțiune, iar unghiul camei ambreiajului este modificat de la 30 de grade la 33 de grade. Aceste modificări reduc sarcina pe arcurile ambreiajului; așadar, deși motorul oferă un cuplu mai mare la turații mai scăzute ale motorului, ambreiajul se simte, de fapt, mai ușor la nivelul manetei.

 Prin absorbția cuplului spate, ambreiajul A&S contribuie la obținerea unui comportament al șasiului mai delicat și mai stabil în timpul trecerii într-o treptă inferioară, oferind un control sporit în timpul încetinirii. 

 

Raporturi de transmisie optimizate pentru o performanță echilibrată perfect

Pentru a se potrivi cu puterea și randamentul de cuplu sporite ale modelului XSR900, transmisia cu 6 trepte a fost optimizată cu rapoarte de transmisie puțin mai înalte, treapta 1 de viteză începând de la 2.666->2.571 și treapta a 2-a începând de la 2.000->1.947. Aceste modificări sunt concepute pentru a completa momentul crescut de inerție a arborelui cotit, caracteristicile revizuite ale sistemului de injecție a combustibilului și contribuie la asigurarea unei performanțe echilibrate, combinate cu o puternică senzație de cuplu.

 

Sisteme electronice extrem de sofisticate: control suprem pentru pilot

XSR900 este dotat cu una dintre cele mai impresionante game de sisteme de control electronic pentru pilot întâlnite vreodată în categoria Sport Heritage. În 2015, R1 a revoluționat piața cu sistemele electronice de ultimă generație, iar în cei 6 ani, acest sistem au fost dezvoltat și mai mult, iar dimensiunile sale au fost reduse.

 

IMU cu 6 axe: tehnologie din seria R pentru performanțe sport extreme

Forța vitală a noului sistem al modelului XSR900 este o unitate de măsurare inerțială (IMU) cu 6 axe, care utilizează doi senzori pentru a măsura viteza pe trei axe și accelerația pe trei axe. Această nouă unitate este cu 50% mai mică și cu 40% mai ușoară decât designul original al R1 din 2015 și transmite date către ECU care informează cele trei sisteme de asistență pentru pilot: sistemul de control al tracțiunii sensibil la înclinare, sistemul de control al alunecării (SCS) și sistemul de control al ridicării roții față (LIF).

 

Sistem de control al tracțiunii sensibil la înclinare: încredere în orice condiții meteo

Nivelul de intervenție al sistemului de control al tracțiunii este calculat de către IMU față de nivelul de înclinare, iar pilotul poate selecta unul dintre cele trei moduri de intervenție sau poate chiar dezactiva sistemul complet.

 

Sistem de control al înclinării: Control suprem

Sistemul de control al înclinării (SCS) a fost o revelație când proprietarii de R1 au fost printre primii piloți care l-au experimentat în acțiune. Este un atu extrem de prețios pentru orice pilot sportiv și oferă cel mai înalt nivel de control. Când IMU prevede o patinare în lateral a roții din spate, puterea de tracțiune este reglată pentru a menține tracțiunea. Ca și în cazul TCS, există trei niveluri de intervenție, precum și un comutator de oprire.

 

LIF control: Tehnologie MotoGP pentru lumea reală

LIF control este un sistem anti-ridicare roata fata, care ajută la atenuarea comportamentului vehiculului când se demarează sau se accelerează puternic; LIF este proiectat să funcționeze în armonie cu celelalte sisteme de control electronic.

 

Controlul frânării: Asigurarea într-o situație de urgență

Sistemul de control al frânării pentru modelul XSR900 controlează și moderează independent presiunea frânei față și spate, pentru a preveni blocarea accidentală a roților. BC1 este un tip standard de mod ABS care se activează în situații de oprire de urgență, pe verticală, în timp ce BC2 este proiectat să mențină controlul dacă se aplică frânarea de urgență atunci când XSR900 se înclină în mijlocul virajului.

 

Sistem rapid de schimbare a vitezelor: Accelerație maximă până la capăt

Sistemul de schimbare rapidă a treptelor (QSS) pentru modelul XSR900 duce performanța la un alt nivel, permițând pilotului să facă treceri în trepte superioare, fără ambreiaj, la accelerație maximă, pentru o accelerare optimă, precum și treceri în trepte inferioare, fără ambreiaj, îmbunătățind stabilitatea și intrarea în viraje.

 

D-Mode: Puterea potrivită pentru fiecare ocazie

Noul XSR900 dispune de patru moduri de putere a motorului D-Mode, comparativ cu trei pe modelul anterior. Modul 1 este modul de putere maximă cel mai agresiv, în timp ce modurile 2, 3 și 4 oferă, progresiv, grade de răspuns mai delicate, pentru a se potrivi condițiilor de pilotare.  

 

YCC-T: Maneta turnată wireless de la Yamaha

În timp ce modelul XSR900 anterior a fost echipat cu sistemul Yamaha de accelerație electronică (YCC-T), noul model duce tehnologia cu un pas înainte, prin adăugarea unei manete cu senzor de poziție de accelerație (APSG) de tip R1. Acesta este un sistem „ride by wire” complet, cu un senzor în mâner care reproduce senzația tradițională a arcului de accelerație și elimină necesitatea unor cabluri.

 

Afișaj TFT complet color, de 3,5 inch: Modern, clar, precis

Unitatea LCD circulară a modelului anterior este acum înlocuită cu un afișaj TFT complet color, de 3,5 inch, cu specificații superioare, cu un tahometru cu bare care își schimbă culoarea odată cu mărirea turației și are, de asemenea, un afișaj configurabil pentru informații secundare. Selectarea modului de călătorie este ușor de gestionat prin comutatoarele ergonomice de pe ghidon.  

 

Regulator de viteză: Este bine să te relaxezi uneori

O altă caracteristică nouă întâlnită pentru prima dată pe XSR900 este regulatorul de viteză. Acest sistem ușor de programat face călătoriile lungi și mai plăcute, beneficiind de avantajul adăugat de a permite pilotului să respecte limitele de viteză, fără a fi necesar să își ia ochii de la traseu și să consulte vitezometrul.

 

Culori istorice influențate de Yamaha Racing

Pentru a consolida legătura cu inovația și succesul din anii '80, noul XSR900 este prezentat într-o interpretare modernă a culorilor distinctive ale câștigătorului GP, Christian Sarron. Christian a ajutat la evidențierea succesului șasiului Deltabox oferind performanțe remarcabile în anii ’80. Aceste realizări rezonează în continuare în cadrul Yamaha și inspiră marca să aibe performanțe mai bune în fiecare zi. Această schemă de culori cu un rezervor de combustibil curbat, de 15 litri, din oțel și o șa bombată combină perfect imaginea de roadster cu detaliile unei motociclete de curse. Spațiul distinctiv dintre rezervor și șa, sistemele de fixare cu eliberare rapidă și suporturile ascunse pentru picioarele pasagerului se combină pentru a crea aspectul unic al modelului XSR900.

 

Caracteristici tehnice XSR900

  • Design istoric influențat de Yamaha Racing
  • Detalii de înaltă calitate și materiale premium
  • Poziție de pilotaj flexibilă și relaxată
  • Iluminare cu LED XSR emblematică
  • Iluminare LED spate ascunsă
  • Varianta modernă a culorilor istorice
  • Pachet de asistență pentru pilot, IMU cu 6 axe
  • Controlul tracțiunii, controlul alunecării, controlul frânării, controlul ridicării
  • Motor versatil CP3 EU5 cu un cuplu ridicat, de 889 cmc
  • QSS, regulator de viteză și ambreiaj A&S
  • Șasiu ușor în stil Deltabox CF, turnat sub presiune
  • Roți ușoare, forjate prin rotație
  • Suspensie de înaltă specificație, ajustabilă
  • Discuri frontale duble de 298 mm cu cilindru principal Brembo
  • Comenzi de picior din aluminiu forjat
  • Sub-cadru cu profil jos, specific pentru XSR900, cu suport pliabil pentru picioarele pasagerului
  • Indicatoare LED complet
  • Oglinzi la capătul ghidonului
  • Clemă superioară triplă, prelucrată
  • Rezervor de combustibil de 15 litri, inspirat de curse, cu capac de umplere în stilul curselor 

 

Culori, disponibilitate și prețuri XSR900

XSR900 va fi disponibil în culorile Legend Blue, cian și galben cu furci și roți de culoare aurie, precum și Midnight Black cu accente roșii și furci și comenzi negre.

 Livrările către dealerii Yamaha europeni vor începe în a treia săptămână a lunii februarie 2022.

 

Accesorii originale Yamaha și articole vestimentare Faster Sons

Yamaha a dezvoltat o gamă largă de pachete și accesorii individuale originale, care permit posesorilor de XSR900 să-și personalizeze cu ușurință motocicleta.

Clienții pot comanda pachetele și accesoriile înainte de a-și ridica noua motocicletă XSR900, acestea urmând a fi montate de dealerul Yamaha. Toate articolele din pachete pot fi cumpărate și individual, iar pe lângă articolele kitului, lista de accesorii originale pentru XSR900 include, de asemenea, o protecție pentru faruri, un parbriz de curse fumuriu și un sistem de eșapament Akrapovic.

Concepută pentru a completa gama de motociclete Sport Heritage, linia de articole vestimentare Faster Sons de la Yamaha include tricouri moderne, salopete, jachete de piele, șepci de baseball, petice și altele, concepute pentru a se asorta cu aspectul atemporal al modelului XSR.

Distribuie: